κι αυτή την εβδομαδα συνεχίζουμε την εξερευνηση των χρωμάτων.
στις 20 του μήνα όμως δεν ξεχνάμε την υπογραφή της σύμβασης για τα δικαιώματα των παιδιών!
συζητάμε για το τί σημαίνει η λέξη “δικαιώματα”, τι νομίζουμε ότι πρέπει όλα τα παιδιά του κόσμου να έχουν για να είναι ευτυχισμένα? έχουν άραγε ολα τα παιδιά όλα αυτά που έχουμε εμείς???
κάνουμε ομαδική εργασία πίνακα με τα δικαιώμα τα των παιδιών σε εικόνες και γράφουμε τι συμβολίζει η κάθε εικόνα.
μαθαίνουμε τις “αξίες” των χρωματων (αποχρώσεις) με πειραμα στο….πιατο!
την Τετάρτη έχουμε ξεκούραση!!! στο σπίτι, γιατί οι κυρίες έχουν μαθημα με την κ.Σύμβουλο στις Σέρρες…
την Πέμπτη όμως…ήρθε η ώρα για βόλτα στην Ηράκλεια!
επίσκεψη στο εργαστήρι ζωγραφικής του Δ. Ηράκλειας.

















