τώρα πια καταλαβαμε ότι φθινοπωριασε!!!
μετά την 28η και τις εντυπώσεις από την Εθνική εορτή…σειρά έχει φυσικά η Αποταμιευση!
στο τέλος του μήνα γιορτάζει…ο κουμπαρας!
συζητάμε για τη λέξη “αποταμιευση” και προσπαθούμε να δούμε τι γνωρίζουν τα παιδιά για την Τράπεζα, τις κάρτες, τον κουμπαρά και το πορτοφόλι.
διηγούμαστε αλλά βλέπουμε και σε video στον υπολογιστή τον κλασικό μύθο “ο Τζίτζικας κι ο μέρμυγκας”
οπτικοποιούμε σε κάρτα το “φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακκούλι”
κατασκευάζουμε κουμπαρά-ζωακι από άδειο ντενεκεδάκι εβαπορέ γάλακτος.
με το που μπαίνει ο Νοέμβρης αρχίζουμε τα φθινοπωρινά…
εξόρμηση για να μαζέψουμε φύλλα, οχι μακριά…στην αυλή μας!
τα φύλλα μας χρησιμεύουν και για όμορφες κατασκευές…και παιχνίδια
με την ευκαιρία της συζήτησης για τα φύλλα του φθινοπώρου, μιλάμε και για τα χρώματα του φθινοπώρου.
ο μπαμπάς του Νοέμβρη είναι ένας φοβερός ζωγράφος που ξέμεινε από χρώματα !
διαβάζουμε το διαχρονικό ανθολόγιο της Λότης-Πέτροβιτς “τα παιδιά του Φθινοπώρου”
οι κυρίες αρπάζουν την ευκαιρία για ένα ταξίδι ανακάλυψης στη χώρα των χρωμάτων..
ξεκινάμε με το κίτρινο, κι ακολουθεί το κόκκινο
κατασκευάζουμε επιτραπέζιο για το κόκκινο, χωριζόμαστε σε 2 ομάδες κόκκινων φρούτων και …έτοιμοι για παιχνίδι!
Πονηρές οι κυρίες μαζί με τα χρώματα πρέπει να μάθουμε και τις ποσότητες. Πώς αλλιώς να παίξουμε με το ζάρι?????
πρέπει και να γράψουμε το όνομα της ομάδας μας!!!
ρίχνουμε κι έναν χορό..τί άλλο?
Μήλο μου κόκκινο!
















