τελείωσε με βροχές κι ΑΕΡΑΑ!!!! κι αυτή η επέτειος!
όλη την προηγούμενη εβδομάδα συζητήσαμε για το τι γιορτάζουμε, ψαξαμε στο διαδίκτυο πληροφορίες και κυρίως εικόνες από την εποχή εκείνη και διαπιστώσαμε ότι πιο όμορφο πράγμα από την Ειρήνη δεν υπάρχει.
διαβασαμε το πανέμορφο παραμύθι “το κανόνι της Ειρήνης” της Β. Χατόγλου, το είδαμε και σε κουκλοθέατρο, αλλά το εικονογραφήσαμε σε ομαδική εργασία στην τάξη.
το παραμύθι και το βαθύτερο μηνυμά του για την Ειρήνη ενεπνευσε πολλούς σε ζωγραφικά αντιπολεμικά θέματα.
δε ξεχάσαμε βεβαια ούτε τους Ήρωες που τους τιμήσαμε με τη μικρή μας γιορτή, αλλά ούτε και τον Πολιούχο Αγιο Δημήτριο!















