την βδομάδα που μας πέρασε κλείνουμε την ενημέρωση για την αντιμετώπιση του σεισμικου κινδύνου, με…βράβευση για την επιτυχή συμμετοχή μας στο πρόγραμμα!
φροντίζουμε να ενημερώσουμε και την οικογένεια μας με εκδοση φυλλαδίου από την σελίδα του ΟΑΣΠ!
κι ετοιμαζόμαστε για την πρώτη γιορτούλα στο νηπιαγωγείο
έφτασε κιολας η 28η!!
στο Δασοχώρι γιορτάζουμε και τον Αγιο Δημήτριο (εμείς και η Θεσσαλονίκη…), γι αυτό πρέπει να ετοιμαστούμε.
βλέπουμε σχετική παρουσίαση στον υπολογιστή για το χρονικό του πολέμου και κάνουμε το πρώτο αναμνηστικό.
διαλέγουμε ποιηματακια που θα τα πούμε στη γιορτή μαζί με έναν φίλο μας και…φτιάχνουμε την…Ελλάδα!












