τη βδομάδα αυτή κλείνουμε τη μεγαλη ενότητα ενασχόλησης με τα ζωακια.
φτάνουν όσα μαθαμε για τους φίλους μας, καιρός και για λίγη διασκέδαση…
μιμούμαστε τις φωνές και το βάδισμα των ζώων (πολύ γέλιο…) αλλά παιζουμε και κουκλοθέατρο (με κούκλες ζώα) μόνοι μας στην αυτοσχέδια βιβλιοθήκη-κουκλοθέατρο.
κάνουμε μάσκες από το αγαπημένο ζώο του χωριού μας…ποιό άλλο την αγελάδα!!!
μαθαίνουμε έτσι το γράμμα της αγελάδας, και το σχεδιάζουμε με φαντασία!!!
βρίσκουμε (στα πλαίσια του φωνολογικού διαχωρισμού) λέξεις από το φώνημα “Α”.
η διασκέδαση-διασκέδαση αλλά παιχνίδια με το σεισμό δεν γίνονται !
όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή συντάσσουμε το σχέδιο αντιμετώπισης σεισμικού κινδύνου.
αναζητούμε πληροφορίες από προηγούμενες γνώσεις των παιδιών,και το διαδίκτυο για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού. Μαθαίνουμε τι χρειάζεται για τη δική μας προετοιμασία και τέλος το πιο ωραίο όμως μέρος , είναι η ασκηση του σεισμού!













