η εβδομαδα που γιορτάζουν οι αγαπημενοι μας φίλοι!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 05-10-2017

οι φίλοι μας τα ζώα!

φυσικά κι εξακολουθούμε να μαθαίνουμε μαζί με τα ζωακια.

στο πρωινό μαζί με την κ. Νίτσα διαβασαμε το παραδοσιακό ουκρανικο-ρώσσικο παραμύθι “το κόκκινο γάντι”

είναι ένα παραμύθι για την αγαπη και τη φιλία αλλά και για την εκμάθηση του αριθμού 5!

το πιο ωραίο όμως ήταν η δραματοποιηση του παραμυθιού…

γίναμε ζωακια και προσπαθήσαμε να χωρέσουμε στο…γάντι-τραπεζομαντηλο…μερικοί βέβαια δεν ηταν τόσο ευγενικοι όπως τα ζωακια στο παραμύθι…

12

στο ολοήμερο γίναμε πουλιά, θυμηθηκαμε την περσινη εκδρομή στη λίμνη μας και ξεχωρίσαμε τα ράμφη των πουλιών.

4

100_1392

κατασκευασαμε και δαχτυλοκουκλες με αγαπημενο ζωακι…

την μέρα της γιορτής των ζώων, πήγαμε να τα δούμε από κοντά, πολύ κοντά..δίπλα μας! Ο κύριος Αντρέας ειχε από όλα..

5

και χήνες!

και κουνελάκια!

και κουνελάκια!

 

 

 

 

 

 

κότες παπιες στην αυλή κι όλοι...

κότες παπιες στην αυλή κι όλοι…

67

 

 

 

 

 

8

μαθαμε ότι το ταχυδρομικό περιστέρι επιστρέφει στο σπίτι του!

11

χαϊδέψαμε όλοι στο τέλος κι ένα αρνάκι. Κι ο κ. Αντρέας μας υποσχέθηκε να μας φέρει το μωρό της σο σχολείο όταν γεννήσει!!!

στην επιστροφή δεν θέλαμε η βόλτα να τελειώσει ακόμη κι έτσι κάναμε μια μικρή παρακαμψη για να δούμε τη γειτονιά μας..και βρήκαμε φρούτα του φθινοπώρου!

12

κυδώνια, που δεν τα ηξερε κανείς, μόνο οι κυρίες!!!ποσο παλιά φρούτα είναι άραγε?

13

τα ρόδια τα ξέραμε!

14

κι ένα ξεχασμένο καρπούζι…

όταν γυρίσαμε στο σχολείο ξαναθυμηθηκαμε τι είχαμε δει παρατηρώντας τις φωτογραφίες στον υπολογιστή…

συμπέρασμα όλων ήταν ότι ο κ. Αντρέας τα αγαπάει πολύ τα ζώα!!!! κι εμείς τον ευχαριστούμε παααααρα πολύ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση