την εβομάδα που μας πέρασε μιλάμε ακόμη για τα ζωάκια μας και φέρνουμε στο σχολείο τα αγαπημένα μας…λούτρινα!
την Κυριακή όμως ο Φορέας Διαχειρισης λίμνης Κερκίνης μαζί με την ορνιθολογική ετοιμάζουν παρατήρηση πουλιών με τηλεσκόπια!!!
δείτε εδώ σχετικά…








