ο Σεπτέμβριος σιγα-σιγα τελειώνει και μεις ήδη περάσαμε και τη δευτερη βδομαδα μας στο σχολείο!
όλοι παρόντες, κανείς άρρωστος κι όλοι ορεξάτοι για παιχνίδι και μάθηση!
αυτή τη βδομάδα συνεχίζουμε να ντύνουμε τη γνώση με το αγαπημένο μας θέμα τα ζωακια, αλλά ασχολούμαστε και με το ΟΝΟΜΑ μας…λίγο πιο ευκολα γι αρχή γνωρίζουμε και ξεχωρίζουμε το αρχικό μας!
φτιάχνουμε κολάζ ψηφιδωτό με το αρχικό μας γράμμα.
συνθέτουμε το ονομά μας σαν παζλ από μεμονομένα γραμματακια, κι όσοι δεν το θυμούνται συμβουλεύονται τα καρτελάκια του παρουσιολόγιου.
και παίζουμε με τα ξυλάκια για να φτιάξουμε και το “ξυλινο” όνομά μας…
στο ολοήμερο παιζουμε λίγο περισσότερο…
όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σου αγοράσω…διαλέγουμε αγαπημένο ζώο, φτιάχνουμε κουκλα με ξυλάκι και τραγουδάμε με τη φωνή του ζώου μας…
















