κι όμως περασε και η 2η εβδομαδα στο σχολείο!!!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία ανησυχιες γονεων, θεματικα | , στις 24-09-2017

ο Σεπτέμβριος σιγα-σιγα τελειώνει και μεις ήδη περάσαμε και τη δευτερη βδομαδα μας στο σχολείο!

όλοι παρόντες, κανείς άρρωστος κι όλοι ορεξάτοι για παιχνίδι και μάθηση!

αυτή τη βδομάδα συνεχίζουμε να ντύνουμε τη γνώση με το αγαπημένο μας θέμα τα ζωακια, αλλά ασχολούμαστε και με το ΟΝΟΜΑ μας…λίγο πιο ευκολα γι αρχή γνωρίζουμε και ξεχωρίζουμε το αρχικό μας!

φτιάχνουμε κολάζ ψηφιδωτό με το αρχικό μας γράμμα.

KODAK Digital Still Camera

τα αρχικά μας

KODAK Digital Still Camera       KODAK Digital Still Camera

 

 

 

 

 

 

 

συνθέτουμε το ονομά μας σαν παζλ από μεμονομένα  γραμματακια, κι όσοι δεν το θυμούνται συμβουλεύονται τα καρτελάκια του παρουσιολόγιου.

KODAK Digital Still CameraKODAK Digital Still Camera

και παίζουμε με τα ξυλάκια για να φτιάξουμε και το “ξυλινο” όνομά μας…

KODAK Digital Still CameraKODAK Digital Still Camera

στο ολοήμερο παιζουμε λίγο περισσότερο…

όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι θα σου αγοράσω…διαλέγουμε αγαπημένο ζώο, φτιάχνουμε κουκλα με ξυλάκι και τραγουδάμε με τη φωνή του ζώου μας…

KODAK Digital Still Camera

και φυσικά δραματοποιηση του τραγουδιού!

KODAK Digital Still Camera

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση