κι είμαστε ακόμη εδώ…. μετα το καλοκαιρι!

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 15-09-2017

Ξεκουραστήκαμε…αρκετά…οι κυρίες μας ετοίμασαν το σχολείο, όλα καθαρά, όλα έτοιμα κι εμείς ανυπομονούμε…οι μαμαδες ακόμη περισσότερο!!!

επιτέλους Αγιασμός κι αμέσως να δούμε το αγαπημένο μας σχολείο!

100_1186100_1188

100_1200

μαζί με τις μαμάδες πάμε μια βόλτα και μας άρεσε τόοοοσο πολύ που κλαίμε να μη φύγουμε!!!

100_1203 100_1204 100_1206την επόμενη μέρα Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου ξεκινάμε κανονικά! και ΟΛΟΗΜΕΡΟ!

φέτο στο πρωινό τμήμα παρέα μας θα είναι η κ.Νίτσα με βοηθό την κ. Τασούλα (παράλληλη στήριξη)

και η κ. Μαρία θα φροντίζει το ολοήμερο!

δείτε τι κάναμε την 1η εβδομάδα…μην περιμένετε πολλά γιατί είχαμε ένα σωρό δουλιές!!

να βάλουμε το καρτελλάκι με το όνομα μας ΠΑΝΤΟΥ…

ξεκινήσαμε όμως ήδη να μιλάμε για τους φίλους μας τα ζωάκια!

100_1207

τακτοποιησαμε και τα συρταρακια μας!

100_1209

με αυτά τα χεράκια θα κάνουμε φέτο…θαυματα!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

στο ολοήμερο φτιάξαμε παζλ με το μύθο του Αισώπου “ο Λαγός και η χελώνα”

100_1231

διαλέξαμε δυο ίδιες εικόνες…

100_1232

τις κολλήσαμε σε χαρτόνι και γράψαμε όνομα..

100_1229

τη μία από τις δύο ίδιες εικόνες την κόψαμε κοματακια!!

100_1230

έτοιμο το παζλ για το σπίτι!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

περισσότερα την επόμενη εβδομάδα!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση