Ξεκουραστήκαμε…αρκετά…οι κυρίες μας ετοίμασαν το σχολείο, όλα καθαρά, όλα έτοιμα κι εμείς ανυπομονούμε…οι μαμαδες ακόμη περισσότερο!!!
επιτέλους Αγιασμός κι αμέσως να δούμε το αγαπημένο μας σχολείο!
μαζί με τις μαμάδες πάμε μια βόλτα και μας άρεσε τόοοοσο πολύ που κλαίμε να μη φύγουμε!!!
την επόμενη μέρα Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου ξεκινάμε κανονικά! και ΟΛΟΗΜΕΡΟ!
φέτο στο πρωινό τμήμα παρέα μας θα είναι η κ.Νίτσα με βοηθό την κ. Τασούλα (παράλληλη στήριξη)
και η κ. Μαρία θα φροντίζει το ολοήμερο!
δείτε τι κάναμε την 1η εβδομάδα…μην περιμένετε πολλά γιατί είχαμε ένα σωρό δουλιές!!
να βάλουμε το καρτελλάκι με το όνομα μας ΠΑΝΤΟΥ…
ξεκινήσαμε όμως ήδη να μιλάμε για τους φίλους μας τα ζωάκια!
στο ολοήμερο φτιάξαμε παζλ με το μύθο του Αισώπου “ο Λαγός και η χελώνα”
περισσότερα την επόμενη εβδομάδα!
















