τον τελευταίο καιρό οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μεταμορφώθηκαν σε μικρούς επιστήμονες!
εξερευνούμε τα 4 στοιχεία της φύσης, αλλωστε όλα γύρω μας είναι φτιαγμένα από αυτά!
ξεκινήσαμε με το στοιχείο του “αέρα”, αργότερα ασχοληθηκαμε με την “φωτιά”.
την προηγούμενη βδομάδα μιλήσαμε για τη “γη” και τώρα, λίγο πριν την εκπαιδευτική μας επίσκεψη στο Ενυδρείο της Βυρώνειας και το ΚΠΕ (κέντρο περιβαλλοντικής εκπαιδευσης) Κ. Ποροίων, ασχολούμαστε με.. τι άλλο το “νερό”.
Κατασκευες, παρουσιάσεις, αναζήτηση στο διαδίκτυο, τραγούδι, θεατρικό,παιχνίδια, πειράματα και φυσικά εκδρομή, όλα σχετικά με τα στοιχεία της φύσης!
















