ολη αυτή την εβδομάδα ασχολούμαστε με τον “εθελοντισμό”.
αρχικά εξηγήσαμε αυτή την περίεργη λέξη…που μας φάνηκε ότι ακούγεται σαν κάτι καλό κι όχι κάτι άσχημο!
τα παιδιά μας έχουν ένστικτο ακόμη κι όταν πρόκειται για κάτι εντελώς άγνωστο!
- ερευνήσαμε και εξηγήσαμε τα χαρακτηριστικά του καλού εθελοντή από αφίσσα στο διαδίκτυο του Γυμνασίου Πάργας
- αποφασίσαμε μετά από συζήτηση ότι θέλουμε να δοκιμάσουμε κι εμείς
- βγήκαμε στην αυλή μας για μια αυτοψία και καταγραφή των αναγκών
- επιστρεψαμε στην τάξη για συζήτηση αξιολόγηση καταγραφής και επίσημανση τυχόν δυσκολιών
- ορίσαμε τις μέρες δράσεις
επιτέλους έφτασε η Κυριακή για το κλείσιμο της δράσης κι ήταν όλοι εκεί!!!!!
θαυμαστε τους



















