Αυτο το Σαββατο μη ξεχασετε δεν ειναι μονο η γιορτη της 25ης…το βραδυ (ξημερωματα Κυριακης) παμε τα ρολογια 1 ωρα μπροστα…δηλαδη 1 ωρα λιγοτερος υπνος..
Και το πιο σημαντικο στις 8.30 με 9.30 σβηνουμε καθε συσκευη που λειτουργει με ρευμα…μπορουμε να το κανουμε για να δωσουμε στα παιδια μας ενα μηνυμα για την προστασια της γης
Μη ξεχασετε να δηλωσετε συμμετοχη!
Παρτε ιδεες για να περασετε μια ατμοσφαιρικη ωρα με τα παιδια σας απο παλαιοτερο αρθρο μας του Μαρτιου 2015!








