μπαίνουμε στο κλίμα της 25ης….

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 11-03-2017

ο Μαρτιος μπήκε για τα καλά κι εμείς πρέπει ν αποφασίσουμε τι θεατρικό θ’ ανεβάσουμε για την επέτειο της 25ης.

αφού διαβάζουμε μερικά θεατρικά και θυμόμαστε τα περσινά…διαβάζοντας τα “ελληνακια” της Ε. Φακίνου, μας έρχεται η ιδέα του παραδοσιακού γάμου.

φέτο λοιπόν η 25η θα έχει χρώμα…παραδοσιακού γάμου!

κάνουμε το γνωστό μας πια σχεδιάγραμμα στον πίνακα, για το τι θα χρειαστούμε, αλλά και τι θέλουμε να μαθουμε για τα χρόνια τα παλιά!

Για το σκηνικό του γάμου θα χρειαστούμε παλιά αντικείμενα…αλλά πόσο παλιά; κάνει το παλιό κινητό του μπαμπά????

στη συνάντηση που κάνουν οι κυρίες με τους γονείς τους ενημερώνουν σχετικά με το τι θα χρειαστούμε, και ήδη την Παρασκευη φτάνουν τα πρώτα αντικείμενα..

100_0182

η αναστασία μας φέρνει ένα γουδί…αλλά τι δουλιά κάνει????

100_0184

ο Βασιλης λέει ότι αντί για τηλεοραση είχαν τον Καραγκιόζη!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

κάνουμε κι ένα παραδοσιακό γλυκό με τα χεράκια μας…παστέλι και νόστιμο και ευκολο!!! και υγιεινό!

100_0177

απλά όσο μέλι τόσο σουσάμι!!!

 διαβάζουμε παραδοσιακά παραμύθια από τη συλλογή για μικρά παιδια του Β.Αναγνωστόπουλου(“τσοκ-τσιλιπής”), αλλά και απο το αγαπημένο ανθολόγιο του δημοτικού το θρυλικό…  “ντηλι-ντηλι-ντηλι”

Διασκευάζουμε το ποιημα και προσθέτουμε ρόλους και για τα 17 παιδιά. Ετσι τον κυνηγό τον πιάνει η παγίδα, την παγίδα καταστρέφει ο βράχος, τον βραχο σπαει το σφυρί, το σφυρί το τσακίζει το τσεκούρι…και το τσεκούρι το νικά ο γιγαντας!!! φτιάχνουμε τους ήρωες δαχτυλόκουκλες και το παίζουμε μπαινοντας στη σωστή σειρά!!!

100_0181

με σειρά από τα δεξιά: η κόρη,το ποντίκι,η γάτα,ο σκύλος, το ξύλο, η φωτιά, το νερό, το μοσχάρι, ο λύκος, ο κυνηγός, η παγίδα…

δεν ξεχνάμε τη Δευτερα 6 Μαρτίου είναι η μέρα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό!

από τη σελίδα του ΕΨΥΠΕ   ενημερωθείτε για τον σχολικό εκφοβισμό

ακούμε και βλέπουμε  το παραμύθι “η Μόνα σε καινούργιο σχολείο”. το παραμύθι γίνεται αφορμή για συζήτηση…

τι θα μπορούσαμε να κάνουμε αν στο σχολείο κάποιος μας πειράζει και μας κάνει να νιώθουμε άσχημα?

τι μπορούμε να κάνουμε αν δούμε να πειράζουν κάποιο άλλο παιδί?

πως θα νιώθουμε κι εμείς του χρόνου στο καινούργιο σχολείο?

αποφασίζουμε να καλέσουμε στο νηπιαγωγείο μας την Ε΄δημοτικού που θα’ναι ΣΤ’ του χρόνου για να γνωριστούμε καλύτερα!!!

100_0176το δημοτικό έχει υποχρεώσεις… θα μας έρθουν την ερχόμενη εβδομάδα!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση