την Παρασκευη (παραδοσιακά) κάναμε τον αποκριάτικο χορό μας, που είχε από όλα…

μπερδευτηκαμε με το γαϊτανακι!

όπως κάθε χρόνο κάναμε την καθιερωμένη “χλάτσκα” ή “χάσκα” φέτο με παστελάκι!!

χορεψαμε από latin ως ..χαραλάμπη αλλά και “πως το τρίβουν το πιπέρι;;”

κι επειδή νηστικό αρκούδι δεν χορευει …θαυμάστε τι μας ετοίμασαν οι μαμαδες!!!