αποκριάτικο party….

0

Συγγραφέας: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΣΟΧΩΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ | Κατηγορία θεματικα | , στις 24-02-2017

την Παρασκευη (παραδοσιακά) κάναμε τον αποκριάτικο χορό μας, που είχε από όλα…

γαιτανακι

μπερδευτηκαμε με το γαϊτανακι!

χασκα

όπως κάθε χρόνο κάναμε την καθιερωμένη “χλάτσκα” ή “χάσκα” φέτο με παστελάκι!!

 

 

 

 

 

 

 

πιπερι

χορεψαμε από latin ως ..χαραλάμπη αλλά και “πως το τρίβουν το πιπέρι;;”

μπουφε

κι επειδή νηστικό αρκούδι δεν χορευει …θαυμάστε τι μας ετοίμασαν οι μαμαδες!!!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση