επιτέλους έφτασε και η Πέμπτη…η μέρα της εκδρομής.
όλοι στην ώρα τους για το ξεκίνημα!
1η στάση στο Αρχαιολογικό μουσείο της Δράμας
μετα την επίσκεψη στο μουσείο, συνεχίζουμε για το Σπήλαιο των πηγών του Αγγίτη (Μααρα)
μετά και το σπηλαιο καιρός για φαγητό και ξεκούραση….
οι μόνοι που ξεκουράστηκαν ήταν…

















