‘οσο οι μέρες πλησιάζουν προς την εκδρομή μας, ασχολούμαστε περισσότερο με το κομάτι της ζωής των πρώτων χρόνων του ανθρώπου!
διαβάσαμε λοιπόν βιβλία με εικόνες, που μας δείχνουν από ξεκίνησε και που έφτασε ο άνθρωπος.
Είδαμε φανταστικές παρουσιασεις που έψαξε για εμάς η κ Τασούλα, μπορείτε και σεις να τις δείτε κάνοντας κλικ πάνω στα εικονίδια
εμπνευστήκαμε από τις βραχογραφίες και κάναμε και τις δικές μας !
η κ. Νίτσα
μας βοήθησε να τα βάλουμε λίγο στη σειρά…τι έγινε πριν και τι μετα!
το αποτέλεσμα θα ηταν πιο ωραίο…αν ο εκτυπωτης μας δεν ήταν μόνο ασπρόμαυρος αλλά τι να κάνουμε?

















