και αυτή την εβδομάδα ασχολούμαστε με τους Θεούς και τους μύθους κι όχι μόνο…
με την επιστροφή της δανειστικής διαβάζουμε το μύθο για το πως πήρε το όνομά της η πόλη της Αθήνας.
δυο θεοί μαλώνανε για το ποιός θα δώσει το όνομά του στην πόλη…και οι δύο διαγωνίστηκαν κάνοντας τα δώρα τους στους κατοίκους.
κέρδισε η Θεά Αθηνά με το δώρο της ένα δέντρο ελιάς, και φυσικά γίναμε …Θεοί!
φτιάξαμε τους 12 Θεούς σε χαρτινες φιγούρες με ξυλάκια, αλλά και την κατοικία τους στον Όλυμπο με…σφουγγαρακι!
θα το δείτε προσεχώς τελειωμένο, γιατί μας έπεσε καμποση τέμπερα κι άργησε να στεγνώσει..
εμείς όμως δεν κρατιόμαστε και αφήνουμε για λίγο τη μυθολογία για να μάθουμε για την αρχαία Ελλάδα.
ξεκινάμε μαθαίνοντας για την ενδυμασία των αρχαίων Ελλήνων. καινούργιες λέξεις όπως “χιτώνας”,
αλλά και μερικές γνωριμες “σανδάλια”…
στο ολοήμερο κατασκευάζουμε μεγάλο επιτραπέζιο φιδάκι…από την Αθήνα ως τον Όλυμπο με …παγίδες από τη μυθολογία!
η ιδέα άρεσε και στο πρωινό τμήμα κι αποφασίσαμε να το εμπλουτίσουμε ακόμη περισσότερο, θα δείτε νεότερα την ερχόμενη εβδομάδα!

















