με την δανειστική βιβλιοθηκη της περασμένης Παρασκευής, ξεκινήσαμε το φιλόδοξο… πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τον τίτλο.. “ΜΥΘΟ-ΛΟΓΙΑ”
την Δευτέρα ο Βασίλης μας διάβασε τον Θησέα και τον Μινόταυρο…χωρίς να ξεχάσει ούτε …λέξη
μας εντυπωσίασε ο μύθος κι αρχίσαμε να ασχολούμαστε με το λαβύρινθο…και τις κατευθύνσεις.
διακόψαμε την μυθολογία γιατί έπρεπε να κόψουμε αφού πρώτα παρασκευάσουμε την βασιλόπιτά μας!!!
τη συνέχεια τη φαντάζεστε!!η τυχερή της χρονιάς η Χριστίνα! χωρίς να κλάψει κανείς άλλος!
και χωρίς άλλη καθυστέρηση, παρόλο που έχουμε πολλούς αρρώστους, συνεχίζουμε με τη μυθολογία.
σε όλους τους μύθους συντάμε και 2-3 Θεούς, μα πόσους είχαν τέλος πάντων…ας τους γνωρίσουμε
ισοπαλία!!!
παίζουμε παιχνίδι: οι μισοί παίρνουμε από ένα Θεό κι οι άλλοι μισοί από ένα σύμβολο, τώρα πρέπει να βρούμε το ζευγάρι μας…





















