γυρίσαμε όλοι ανανεωμένοι!! Οι μαμαδες μόνο φανηκαν αρκετά κουρασμένες…εμείς αντίθετα!!!!
τη Δευτέρα ήταν μέρα προσαρμογής ωραρίου…αλλά από την Τρίτη ξεκινάμε όπως το είχαμε προγραμματίσει!
θα ασχοληθούμε με την δανειστική μας βιβλιοθηκη και όπως και πέρσι θα της βάλουμε βιβλία με κεντρικό θέμα, για φέτος ΜΥΘΟ-ΛΟΓΙΑ!
πριν όμως αρχίσουμε το δανεισμό πρέπει να ορίσουμε τους κανόνες συμπεριφοράς προς τους αγαπημένους μας φίλους τα βιβλία!
διαβαζουμε το “Μυστήριο της παιδικής βιβλιοθηκης” της κ. Τζαβαρα
και κατασκευαζουμε την σοφή κουκουβάγια που μας λέει…
όσο περιμένουμε να μας φέρει το βιβλιοπωλείο τα καινούργια βιβλία που παραγγείλαμε ρίχνουμε μια ματιά στη βιβλιοθηκη του σχολείου!
μιας και μιλήσαμε για το νέο χρόνο και τις εποχές ασχολούμαστε και με το μύθο της Περσεφόνης!
βλέπουμε τον μύθο στον υπολογιστή, αλλά τον διαβάζουμε κιόλας!
κατασκευάζουμε το δέντρο των εποχών για την διακόσμηση της εισόδου του σχολείου μας
την Πέμπτη επιτέλους φτάνουν τα καινούργια βιβλία και οι κυρίες μας τα παρουσιάζουν.
πρόκειται για την σειρά η πρώτη μου μυθολογία του Φ.Μανδηλαρα (σε 2 διαφορετικές εκδόσεις) και περιμένουμε πως και πως την Παρασκευη!
επιλέγει ο καθένας το βιβλίο που θέλει και πρέπει μετά να αναγνωρίσουμε στον καταλογο δανεισμού τον τίτλο και να γράψουμε δίπλα του το όνομά μας!
στο ολοήμερο παίζουμε λίγο με τους αριθμούς και τα…ζάρια!!!















