Η γιορτή μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου!

Μαρ 202425

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή γιορτή μας για την εθνική επέτειο, στο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Γονείς συγγενείς και φίλοι επισκέφθηκαν το σχολείο μας για να παρακολουθήσουν, να καμαρώσουν τα παιδιά μας που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.

Η γιορτή μας ξεκίνησε με αναφορά στην   θρησκευτική πλευρά της γιορτής, στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τα νήπια κατέθεσαν τον κρίνο τους μπροστά στην εικόνα του Ευαγγελισμού!

 

IMG 1469

IMG 1477

IMG 1479

IMG 1481

Ακολούθησε το θεατρικό μετα αγόρια μας: Οι ήρωες………………

Collage Fotor 1

IMG 1491

Τα αγόρια μας χόρεψαν το τραγούδι! Να  τανε το 21

IMG 1516

IMG 1515

IMG 1513

IMG 1510

Ακολούθησαν τα κορίτσια μας με το θεατρικό Καντάτα Ελευθερίας, που ως γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας παρουσιάζονται και μιλούν για την ιστορία τους.

Collage Fotor 2

IMG 1546

IMG 1545

IMG 1539

IMG 1548

IMG 1508Β

 

IMG 1473

 

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας που μας συγκίνησαν με  την συμμετοχή  και τον ενθουσιασμό τους!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γιορτή μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου!    

Προετοιμαζόμαστε για την 25η Μαρτίου!

Μαρ 202424

Τα  όμορφα λουλούδια που μας έφερε νήπιο στο σχολείο  μας υπενθυμίζουν  ότι η Άνοιξη έχει έρθει……..και οι αλλαγές στη φύση άρχισαν να είναι ορατές.

20240227 113244

Παράλληλα η έναρξη της Σαρακοστής μετά το καρναβάλι μας δίνει την αφόρμηση να μιλήσουμε για το Σαρακοστιανό τραπέζι και την κυρά Σαρακοστή και τα Σαρακοστιανά έθιμα(πέταγμα χαρταετού).

δ

Κατασκευάζουμε την ατομική Σαρακοστή για το σπίτι μας και μία ομαδική με πηλό για την τάξη μας…..

ΣΑ

Η αναφορά στη θρησκευτική γιορτή  του Ευαγγελισμού και η Άνοιξη με τα λουλούδια της, μας δίνει την αφορμή να κατασκευάσουμε   όμορφα κρινάκια που θα χρησιμοποιήσουμε στη γιορτή μας….

Κ

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου είναι προ των πυλών, Συζητάμε στην ολομέλεια για την επανάσταση για τις έννοιες: σκλαβιά-ελευθερία, ισότητα , δικαιοσύνη……

Παρατηρούμε παραδοσιακές ενδυμασίες. Συζητάμε για τις στολές που θα φορέσουν τα νήπια στη γιορτή και  ετοιμάζουμε τις προσκλήσεις μας,,,,,,,(φέσια και ποδιές).

20240319 130007

20240319 130026

Α

Αναφερόμαστε σε προσωπικότητες των ηρώων, σε κατορθώματα τους και ηρωικά γεγονότα……

20240321 085135

Κατασκευάζουμε το στεφάνι των ηρώων και αναφερόμαστε στον Σερραίο ήρωα Εμμανουήλ  Παπά, στην συμμετοχή  και την προσφορά του στην επανάσταση.

20240320 193241

20240321 085145

Σχολιάζουμε και παρατηρούμε τον πίνακα με το κρυφό σχολειό, τα παιδιά χρωματίζουν το δικό τους πίνακα………….

Β

Γ

 

Γενικότερα προετοιμαζόμαστε για την γιορτή της 25ης  Μαρτίου………

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προετοιμαζόμαστε για την 25η Μαρτίου!    

Τι Καρναβάλι τρελό!

Μαρ 202414

Το Καρναβάλι παρασύρει και ενθουσιάζει μικρούς και μεγάλους. Τραγουδάμε, χορεύουμε, δημιουργούμε, συζητάμε για τα έθιμα της Αποκριάς……..

Δημιουργούμε  με κολλάζ συνθέσεις με τις σερμπαντίνες (ελεύθερη δραστηριότητα)………..

10

 

20240311 081641

20240311 081657

Δημιουργίες των παιδιών που διακοσμούν την τάξη μας……………………….

1 2

2 2

3 1

4 1

Ομαδική εργασία :Το Γαϊτανάκι του Χαροπού

7 1

οι χαμογελαστοί κλόουν μας………………

20240312 123938

6 2

Αφήγηση παραμυθιού: Ο Αρλεκίνος και ομαδική εργασία από τα νήπια

20240319 075130

Αναφορά στα έθιμα της Καθαρής Δευτέρας. Κατασκευή χαρταετού…..

16 1


19

Ολοκληρώνουμε με το αποκριάτικο  έθιμο της “χάσκας”και το αποκριάτικο πάρτυ μας……………….

13 1

14 1

20240315 103218

20240315 103108

20240315 103102

20240315 102931

20240315 101833

20240315 101757

20240315 101816

20240315 101848 1

12 1

Περάσαμε πολύ όμορφα και του χρόνου καλύτερα!!!

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ    σε όλους!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τι Καρναβάλι τρελό!    

Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Μαρ 20247

Α 1

 

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Οι σχολικές μονάδες της χώρας  αφιερώνουν χρόνο από 4 –  8 Μαρτίου σε δράσεις-συζητήσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

Προσεγγίσαμε το θέμα της σχολικής βίας μέσα από  το παραμύθι : Η Μόνα σε καινούριο σχολείο. Το παραμύθι προβλημάτισε ιδιαίτερα τα νήπια και πρότειναν  λύσεις  για  να βοηθήσουν την Μόνα.                                                                                                                                                         Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο. Τα νήπια έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το βίντεο :Σχολική βία” το παιχνίδι με τα μήλα”.                                                                                                                                                                                                                                                              Στη συνέχεια  ακούσαμε και παρακολουθήσαμε  το τραγούδι-ιστορία:  Μήλα γύρω-γύρω, στη μέση πορτοκάλι του Γιώργου Σακελλαρίδη. Προχωρήσαμε σε διδακτική αξιοποίηση του τραγουδιού. Αφού σχολιάστηκε ιδιαίτερα  το σενάριο του τραγουδιού (περιγραφή χαρακτήρων, συναισθήματα, προβληματισμοί, προτάσεις-λύσεις),αποφασίσαμε να δραματοποιήσουμε το τραγούδι. Τα νήπια  με ενθουσιασμό ετοιμάζουν τις μάσκες, και το παιχνίδι ξεκινά…………..

20240311 102608

20240311 103752

20240308 115625 1

11 1

Μήλα και πορτοκάλι όλοι μαζί….

20240308 115055

 

20240308 114818

Μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι…τα μήλα ενοχλούνε το πορτοκάλι πάλι……………………

20240308 114837

Μα ένα  μήλο  από την μηλοπαρέα   που σκέφτεται διαφορετικά αλλάζει   τα πάντα…….

20240308 114856

20240308 114949

Ετοιμάζουμε ατομική κατασκευή για να μεταφέρουμε το μήνυμα μας :” STOP στη βία”  στο σπίτι

20240306 120609 1

K1

20240306 123015

20240306 123003

Ακούμε το τραγούδι :Κάν΄ το ν΄ ακουστεί για τον σχολικό εκφοβισμό και το επαναλαμβάνουμε…………….

K

Συμμετέχουμε στην εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού: Μίλα τώρα . Αξιοποιούμε το τραγούδι  των Locomodo : υπάρχουν χέρια. Τα νήπια ζωγραφίζουν  τις εικόνες σχετικά με τη βία ή την αγάπη, ευγένεια, αλληλοβοήθεια που μπορούν να δώσουν  τα  χέρια. Προσθέτουμε το δικό μας μήνυμα, το  ηχογραφούμε και δημιουργούμε το βιντεάκι μας!

                                                                             Μίλα τώρα

Δημιουργός: nipchar, στις: 25-02-2024, διάρκεια: 00:02:26

 

από κάτω από: Εορτασμοί Παγκόσμιων Ημερών. | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.    

Γιορτάζουμε την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!

Μαρ 20247

Τις τελευταίες μέρες κινούμαστε σε αποκριάτικους ρυθμούς. Τα νήπια συζητούν, μεταφέρουν τις εντυπώσεις για το καρναβάλι, τις στολές τους, τα αποκριάτικους χορούς…………………

Τηρούμε το έθιμο της Τσιοκνοπέμπτης με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων (μασκαρευόμαστε , γευματίζουμε ). Έχουμε προετοιμάσει με τα παιδιά την αποκριάτικη στολή που θα φορέσουν……… τραγουδάμε, διακοσμούμε, xορεύουμε σε αποκριάτικους ρυθμούς, διακοσμούμε την τάξη μας ………….

20240307 113702

Χορεύουμε σε διάφορους ρυθμούς μέσα στην τάξη.

20240307 113704

IMG b7ce21d8dda6523bbfc387cd5608043a V

IMG a6addf2e6fd12764ceaa714778cc7a0f V

IMG 5b80318d120dd2e2a70019ad9fdfb392 V

Οι πιγκουίνοι μας είναι έτοιμοι και θα επισκεφθούν το Δημοτικό Σχολείο……………


20240307 115918

20240307 120042

 

20240307 120309

20240307 120342

20240307 120945

20240307 120957

20240307 120950

20240307 120941

20240307 121009

   Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και του χρόνου να είμαστε καλά!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτάζουμε την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας!    

3ο εργαστήριο δεξιοτήτων: Σεισμός- και τώρα τι κάνω;(ενημερώνομαι- μαθαίνω- προστατεύομαι)

Μαρ 20244

Το μήνα Φεβρουάριο υλοποιήσαμε  κυρίως δραστηριότητες  του 3ου εργαστήριου  δεξιοτήτων από την

       ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία.             

 Τίτλος : Σεισμός – και τώρα τι κάνω;

Παράλληλα οι δραστηριότητες αυτές που υλοποιούμε εντάσσονται  και στο πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων: Ενημερώνομαι, μαθαίνω προστατεύομαι.

 Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.

Παράλληλα τα νήπια θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ακούσουν μύθους γύρω από τον σεισμό, θα ενημερωθούν οι ίδιοι αλλά θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν , να  ενημερώσουν  τις οικογένειές τους με  όσα ασχολούμαστε στο σχολείο(  απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού).

Δεξιότητες του 21ου αιώνα που επιδιώκεται να καλλιεργηθούν είναι: Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα, παραγωγική μάθηση

Δεξιότητες ζωής: Δεξιότητες της Κοινωνικής Ζωής. Δεξιότητες του νου :Στρατηγική σκέψη, Πλάγια Σκέψη, Κατασκευές, Παιχνίδια, Εφαρμογές 

1ο εργαστήριο

Οι μαθητές /τριες θαγνωρίσουν ότι ο σεισμός είναι ένας φυσικός κίνδυνος .  Συζήτηση και επεξήγηση αποριών γύρω από το θέμα των Φυσικών Κινδύνων(παρακολουθούμε  σχετικό βίντεο ).

 

Δημιουργούμε έναν πίνακα αναφοράς με τις φυσικές καταστροφές..

20240219 080547

Δίνουμε σχετικό φύλλο εργασίας: γράφω και ζωγραφίζω τους φυσικούς  κινδύνους που συζητήσαμε…..

8

Στη συνέχεια δημιουργούμε  εννοιολογικό χάρτη με τους Φυσικούς κινδύνους   στο   jamboard

aaa

Τα νήπια μίλησαν , είπαν την άποψη τους για το τι είναι σεισμός (προϋπάρχουσες γνώσεις).Σ τη συνέχεια  συζητούμε για το εσωτερικό της γης (διαδίκτυο ) και  το αναπαριστούν με ζωγραφιές και  με πλαστελίνες…. Παρακολουθούν σχετικά βίντεο από το  Φωτόδεντρο(εσωτερικό της γης, κινήσεις πλακών). Γνωρίζουν τα αίτια του σεισμού αναπαριστούν τη σεισμική διεργασία των πλακών μέσα από παιχνίδι.

24

2ο εργαστήριο

Τα νήπια έπειτα από  τα βίντεο παρακολούθησαν, άκουσαν, συζήτησαν, αναπαριστούν το εσωτερικό της γης, αρχικά   με ζωγραφική ( πινέλα).

10 2

Στη συνέχεια το εσωτερικό της γης με πλαστελίνη……….

5 2

Πυρήνας, μανδύας……………….

6 2

ο  φλοιός……………

7 2

Κάνουμε εγκάρσια τομή του εσωτερικού της γης και παρατηρούμε τα στρώματα της γης…………………….

9

3ο εργαστήριο .
Παρακολουθούμε βίντεο που να παρουσιάζουν μύθους από όλο τον κόσμο σχετικά με τη δημιουργία του σεισμού. αρχίζουμε με τον ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου. Ποιος ήταν ο εγκέλαδος; διαβάζουμε τον σχετικό μύθο. Τα νήπια ζωγραφίζουν τον Εγκέλαδο όπως τον φαντάζονται…

20240221 082935

20240221 082955

Παρακολουθούμε μύθους κι άλλων λαών γύρω από τον σεισμό. Έπειτα οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο ατόμων και προσπαθούν να αναπαραστήσουν τους μύθους με την ζωγραφική. Παρουσιάζουν στην ολομέλεια τις εργασίες τους.

Εγκέλαδος: ο φυλακισμένος γίγαντας!

1 2

Μύθος: Οι χελώνες που σηκώνουν τη γη(Βόρεια Αμερική).

2 2

Μύθος:Τ ο ψάρι, η πέτρα και η αγελάδα(Αφρική)

3 2

Ο γενναίος Κασίμα και το γατόψαρο(μύθος της Ιαπωνίας)

4 2

4ο  εργαστήριο

Ξεκινάει με τη μελέτη της αφίσας του ΟΑΣΠ “Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε” . Επικεντρωνόμαστε στο τι θα  τι κάνουμε κατά τη διάρκεια του σεισμού; Είναι πολύ σημαντικό να δείξουμε τη διαδικασία προστασίας κατά τη διάρκεια του σεισμού στον σχολικό χώρο και οι μαθητές να μαθαίνουν τα τρία βασικά ρήματα : ΣΚΥΒΩ – ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ – ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ. Έπειτα προχωρούμε στην υλοποίηση  άσκησης σεισμού στην  τάξη.

3

4

5

6

7

Ετοιμάζουμε το σακίδιο σεισμού του σχολείου και συζητούμε για το σχέδιο που θα εφαρμόσουμε σε περίπτωση σεισμού.

20240219 080745

 

20240212 101822

Τα νήπια  δημιουργούν το δικό τους βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης.

1

5ο  εργαστήριο

Τι πρέπει να κάνω μετά τον σεισμό;
Συζητούμε για  τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν μετά την εκδήλωση ενός σεισμού.(σχολείο).Θα συζητήσουν με την οικογένειά τους τις ενέργειες αυτές.  Παίζουμε σχετικό  παιχνίδι στο φωτόδεντρο.
Ανατρέχουμε και πάλι στην αφίσα του ΟΑΣΠ ΑΣΠΊΔΑ“ Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε”
Εμπεδώνουμε την σωστή συμπεριφορά με ένα ψηφιακό παιχνίδι:

 

Παρατηρούμε σχετικές αφίσες του ΟΑΣΠ και τις σχολιάζουμε. Αναφερόμαστε στους τηλεφωνικούς  αριθμούς έκτακτης ανάγκης.  Καταγράφουμε οδηγίες προς τους γονείς τους για τις αλλαγές που πιθανόν να χρειαστεί να κάνουν στο σπίτι τους ώστε να είναι πιο ασφαλείς. Τηλεφωνικοί αριθμοί και οδηγίες  καταγράφονται σε φυλλάδιο, πλαστικοποιούνται  και με την προσθήκη μαγνήτη είναι  έτοιμες να τις πάρουν για να αναρτηθούν σε κάποιο σημείο του σπιτιού.

1 1

2 1

 

22

Παίζουμε το ψηφιακό παιχνίδι (learningapps) σχετικό με τους  τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης.

 

 

Εκφραζόμαστε μέσα από το τραγούδι και το χορό. Ακούμε, τραγουδάμε, χορεύουμε  το τραγούδι των Ημισκούμπρια “Σεισμός, φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”.

6ο εργαστήριο

Συνεχίζουμε το θέμα μας και αναφερόμαστε στην σχέση ενός σεισμού και ηφαιστείου, Μπορεί μετά από ένα σεισμό να έχουμε και την έκρηξη του ηφαιστείου. Τα νήπια μιλούν για τα ηφαίστεια . Αναζητούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο. Μιλάμε για τα ηφαίστεια της χώρας μας, για υποθαλάσσια ηφαίστεια, για ενεργά και μη ενεργά. Δημιουργούμε ένα ηφαίστειο ,κάνουμε το πείραμα ………………………

11

12

13

14

16

17

22 1

 

Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα συνεχιστεί με επιπλέον δραστηριότητες ως πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο:  Ενημερώνομαι – μαθαίνω-προστατεύομαι.

 

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων: Σεισμός- και τώρα τι κάνω;(ενημερώνομαι- μαθαίνω- προστατεύομαι)    

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-25

Μαρ 20241

                                            «Εγγραφές Μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25».                                                                                                        Σχετ. :Α.Π.Φ.6/21380/Δ1/28-2-2024 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

εγγραφές


   Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στο νηπιαγωγείο Χαροπού εγγράφονται: νήπια και προνήπια από το Χαροπό, τον Σταθμό Στρυμόνα, την Θερμοπηγή και τον Προμαχώνα.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Oι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Tα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου είναι:

  • Διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
  •  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  • Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  •  Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109), δε χρειάζεται να γίνει εγγραφή εκ νέου.

Μπορείτε να επικοινωνείτε για ενημέρωση με το νηπιαγωγείο,  περαιτέρω διευκρινίσεις και ραντεβού, στο τηλέφωνο του  23230/22872 καθημερινά από 1-20/3/2023 και ώρες 12:00-13:00 και mail@nip-charop.ser.sch.gr

Η προϊσταμένη του Νηπ/γείου: Ευαγγελία Βίσκα.

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-25    

Επίσκεψη του νηπιαγωγείου στο Μπαμπουγερείο Βαμβακοφύτου

Φεβ 202427

Την Τρίτη  27 Φεβρουαρίου οι μαθητές του νηπιαγωγείου μα με την συνοδεία των γονέων και των εκπαιδευτικών επισκέφθηκαν το Μπαμπουγερείο στο Βαμβακόφυτο (δημοτικό διαμέρισμα του Δήμου μας) για να γνωρίσουν ένα διαφορετικό , ιδιαίτερο παραδοσιακό καρναβάλι που οι ρίζες του χάνονται  στο πέρασμα των αιώνων.

Τα νήπια επισκέφθηκαν το  χώρο όπου διατηρούνται οι μάσκες τα κοστούμια και τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούν τα μπαμπούγερα, οι ταπουζάρηδες και παράλληλα είδαν το  εργαστήριο όπου κατασκευάζονται όλα αυτά. Τους δόθηκε η ευκαιρία να παρατηρήσουν να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με αυτό το ιδιόμορφο στυλ καρναβαλιού που διαφέρει πολύ από το σύγχρονη μορφή του καρναβαλιού.

20230309 184218ΒΒΒ

20240227 175429

20240227 175518

20240227 180105

IMG 69716734bbd30fd5418d9ffb39b00e30 V

IMG a00646276f8297ffa4e8ffe5a4031179 V

20240227 181922

20240227 18195420240229 202201β

20240227 182900

20240227 182912

Collage Fotor 1

Collage Fotor 2

Τα νήπια  ετοίμασαν μία ομαδική εργασία για να χαρίσουν στους ανθρώπους που μας υποδέχθηκαν , μας ξενάγησαν και μας ενημέρωσαν σχετικά με το παραδοσιακό καρναβάλι του Βαμβακοφύτου.

Collage Fotor 3

Ανώνυμο 1

Σας ευχαριστούμε πολύ!

 

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη του νηπιαγωγείου στο Μπαμπουγερείο Βαμβακοφύτου    

Ευχαριστήριο στο Library4all

Φεβ 202422

Την  Τρίτη 20 Φεβρουαρίου ένα δέμα ήρθε στο νηπιαγωγείο μας. Η περιέργεια και η ανυπομονησία κυρίεψαν τα παιδιά .Τι να είχε άραγε μέσα; Το δέμα το ανοίξαμε και μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα παιδιά. Το δέμα ήταν γεμάτο με βιβλία !!!

20240221 114016

20240221 115050

Α

20240221 115449

20240226 105014

20240226 105010

20240226 104957

Ευχαριστούμε θερμά την ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ  <<LIBRARY4ALL>> για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης του Νηπιαγωγείου μας με 19 νέα  υπέροχα  βιβλία  που καλύπτουν διάφορες  θεματικές ενότητες.

Ομαδική εργασία -ευχαριστήριο  από τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας το οποίο θα στείλουμε προς το Library4all….

20240227 133548

Σας ευχαριστούμε πολύ για την έκπληξη, την  χαρά τον ενθουσιασμό  που σκορπίσατε στους μικρούς μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!

Ευχόμαστε να συνεχίσετε το όμορφο έργο σας!»

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχαριστήριο στο Library4all    

Οι μικροί εθελοντές εν δράση!

Φεβ 202417

Κατά το σχολικό έτος 2023-24 το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε δράσεις του ΚΕΠΕΑ Κ. Ποροϊων: Ενεργός πολίτης-το μέλλον του πλανήτη. Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου  η εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές ,εκπαιδευτικοί) σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και την  τοπική κοινωνία. υλοποίησε προγραμματισμένη δράση με την  με  υποστήριξη  του δασαρχείου  Σιδ/στρου-Σερρών(διάθεση φυτών).

Έπειτα από την σχετική αίτηση που υποβάλλαμε στο Δασαρχείο Σερρών, παραλάβαμε τα αρωματικά φυτά(λεβάντα, δενδρολίβανο).Τα φυτά μεταφυτεύσαμε σε μεγάλο κυκλικό παρτέρι της γειτονιάς του  σχολείου μας και σε παρτέρι στην  αυλή της εκκλησίας του χωριού(γειτονιά του σχολείου).Υλοποίηση δράσεων: ενεργός πολίτης- εθελοντισμός

Ο ευνοϊκός καιρός (αλκυονίδες μέρες)  ήταν σύμμαχος στη δράση μας. Μικροί και μεγάλοι με προθυμία και ενθουσιασμό ολοκλήρωσαν τη δράση. Οι μικροί μαθητές επιβεβαιώνουν  τον τίτλο: “ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ” που τους αποδώσαμε  τη φετινή σχολική χρονιά με διάφορες  σχετικές δράσεις που υλοποιούν…….και θα υλοποιήσουν…………

6 1

 

20240131 111120β

Παραλαμβάνουμε τα φυτά μας στο σχολείο

20240207 095525

Στην ολομέλεια συζητάμε   για την εξέλιξη του φυτού από τον σπόρο στο φυτό,  και αναπαριστούμε τα σποράκια και την εξέλιξη τους.Επίσης μαθαίνουμε τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει.

20240207 094758

Η  ημέρα υλοποίησης  της δράσης έφτασε!  έτοιμοι για την μεταφύτευση!

20240207 113506

Οι συνεργάτες -υποστηρικτές :ο σύλλογος γονέων, η τοπική κοινωνία(γειτονιά)…………..

20240207 113749

σσ

12

Οι μικροί κηπουροί. εργάζονται   πυρετωδώς……………

4 1

7 1

2 1

1 1

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Δήμητρα (γειτόνισσα του σχολείου)για την υποστήριξη και τη βοήθεια της………

11

3 1

Χαιρόμαστε και καμαρώνουμε για το αποτέλεσμα της δράσης μας…….

20240207 120929

 

20240209 075636

20240207 120852

Συνεχίζουμε την μεταφύτευση ,κατευθυνόμαστε στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας……………

20240207 122108

Μεταφυτεύουμε σε παρτέρι της αυλής της εκκλησίας του χωριού  μας…..

8 2

10 1

13

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της δράσης μας και προετοιμαζόμαστε για την επόμενη……………………….

 

από κάτω από: Θεματικές ενότητες-δραστηριότητες, Σχολικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μικροί εθελοντές εν δράση!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Google Earth

GPS

Άγιος Παΐσιος

Άγιος Παΐσιος

καιρός

καιρός
Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Τον πλανήτη μου βοηθώ με ανακύκλωση κι εγώ.

Όχι στη σχολική βία και τον εκφοβισμό.

Όχι στη σχολική βία και τον εκφοβισμό

Όχι στο διαδικτυακό εκφοβισμό.

Οι μέρες της εβδομάδας.

 Οι μέρες της εβδομάδας.

Κάλαντα Χριστουγέννων 2024

Κάλαντα Χριστουγέννων 2024

Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου 2024.

Παρέλαση 28ης Οκτωβρίου 2024.

Γενάρης.

Γενάρης.

Μίλα τώρα.

Μίλα τώρα

Παρέλαση 25ης Μαρτίου.

Άπειρα αστέρια άπειρες ευχές.

Άπειρα αστέρια άπειρες ευχές.

Κάλαντα Χριστουγέννων.

ΚΑΛΑΝΤΑ

Γιορτάζουμε το Πολυτεχνείο.

DSC03177

Παρέλαση 28η Οκτωβρίου 2023.

παρέλαση Χαροπό

Ταξιδεύω στο κόσμο του διαδικτύου με ασφάλεια.

Ταξιδεύω στο κόσμο του διαδικτύου με ασφάλεια

Μαθητόκοσμος 2024

Μαθητόκοσμος 2024


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων