Την Παρασκευή 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή γιορτή μας για την εθνική επέτειο, στο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Γονείς συγγενείς και φίλοι επισκέφθηκαν το σχολείο μας για να παρακολουθήσουν, να καμαρώσουν τα παιδιά μας που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.
Η γιορτή μας ξεκίνησε με αναφορά στην θρησκευτική πλευρά της γιορτής, στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τα νήπια κατέθεσαν τον κρίνο τους μπροστά στην εικόνα του Ευαγγελισμού!
Ακολούθησε το θεατρικό μετα αγόρια μας: Οι ήρωες………………
Τα αγόρια μας χόρεψαν το τραγούδι! Να τανε το 21
Ακολούθησαν τα κορίτσια μας με το θεατρικό Καντάτα Ελευθερίας, που ως γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας παρουσιάζονται και μιλούν για την ιστορία τους.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας που μας συγκίνησαν με την συμμετοχή και τον ενθουσιασμό τους!
από Νηπιαγωγείο Χαροπού κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γιορτή μας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου!
Τα όμορφα λουλούδια που μας έφερε νήπιο στο σχολείο μας υπενθυμίζουν ότι η Άνοιξη έχει έρθει……..και οι αλλαγές στη φύση άρχισαν να είναι ορατές.
Παράλληλα η έναρξη της Σαρακοστής μετά το καρναβάλι μας δίνει την αφόρμηση να μιλήσουμε για το Σαρακοστιανό τραπέζι και την κυρά Σαρακοστή και τα Σαρακοστιανά έθιμα(πέταγμα χαρταετού).
Κατασκευάζουμε την ατομική Σαρακοστή για το σπίτι μας και μία ομαδική με πηλό για την τάξη μας…..
Η αναφορά στη θρησκευτική γιορτή του Ευαγγελισμού και η Άνοιξη με τα λουλούδια της, μας δίνει την αφορμή να κατασκευάσουμε όμορφα κρινάκια που θα χρησιμοποιήσουμε στη γιορτή μας….
Η γιορτή της 25ης Μαρτίου είναι προ των πυλών, Συζητάμε στην ολομέλεια για την επανάσταση για τις έννοιες: σκλαβιά-ελευθερία, ισότητα , δικαιοσύνη……
Παρατηρούμε παραδοσιακές ενδυμασίες. Συζητάμε για τις στολές που θα φορέσουν τα νήπια στη γιορτή και ετοιμάζουμε τις προσκλήσεις μας,,,,,,,(φέσια και ποδιές).
Αναφερόμαστε σε προσωπικότητες των ηρώων, σε κατορθώματα τους και ηρωικά γεγονότα……
Κατασκευάζουμε το στεφάνι των ηρώων και αναφερόμαστε στον Σερραίο ήρωα Εμμανουήλ Παπά, στην συμμετοχή και την προσφορά του στην επανάσταση.
Σχολιάζουμε και παρατηρούμε τον πίνακα με το κρυφό σχολειό, τα παιδιά χρωματίζουν το δικό τους πίνακα………….
Γενικότερα προετοιμαζόμαστε για την γιορτή της 25ης Μαρτίου………
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.
Οι σχολικές μονάδες της χώρας αφιερώνουν χρόνο από 4 – 8 Μαρτίου σε δράσεις-συζητήσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.
Προσεγγίσαμε το θέμα της σχολικής βίας μέσα από το παραμύθι : Η Μόνα σε καινούριο σχολείο. Το παραμύθι προβλημάτισε ιδιαίτερα τα νήπια και πρότειναν λύσεις για να βοηθήσουν την Μόνα. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο στο διαδίκτυο. Τα νήπια έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το βίντεο :Σχολική βία” το παιχνίδι με τα μήλα”. Στη συνέχεια ακούσαμε και παρακολουθήσαμε το τραγούδι-ιστορία: Μήλα γύρω-γύρω, στη μέση πορτοκάλι του Γιώργου Σακελλαρίδη. Προχωρήσαμε σε διδακτική αξιοποίηση του τραγουδιού. Αφού σχολιάστηκε ιδιαίτερα το σενάριο του τραγουδιού (περιγραφή χαρακτήρων, συναισθήματα, προβληματισμοί, προτάσεις-λύσεις),αποφασίσαμε να δραματοποιήσουμε το τραγούδι. Τα νήπια με ενθουσιασμό ετοιμάζουν τις μάσκες, και το παιχνίδι ξεκινά…………..
Μήλα και πορτοκάλι όλοι μαζί….
Μήλα γύρω γύρω στη μέση πορτοκάλι…τα μήλα ενοχλούνε το πορτοκάλι πάλι……………………
Μα ένα μήλο από την μηλοπαρέα που σκέφτεται διαφορετικά αλλάζει τα πάντα…….
Ετοιμάζουμε ατομική κατασκευή για να μεταφέρουμε το μήνυμα μας :” STOP στη βία” στο σπίτι
Ακούμε το τραγούδι :Κάν΄ το ν΄ ακουστεί για τον σχολικό εκφοβισμό και το επαναλαμβάνουμε…………….
Συμμετέχουμε στην εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού: Μίλα τώρα . Αξιοποιούμε το τραγούδι των Locomodo : υπάρχουν χέρια. Τα νήπια ζωγραφίζουν τις εικόνες σχετικά με τη βία ή την αγάπη, ευγένεια, αλληλοβοήθεια που μπορούν να δώσουν τα χέρια. Προσθέτουμε το δικό μας μήνυμα, το ηχογραφούμε και δημιουργούμε το βιντεάκι μας!
Τις τελευταίες μέρες κινούμαστε σε αποκριάτικους ρυθμούς. Τα νήπια συζητούν, μεταφέρουν τις εντυπώσεις για το καρναβάλι, τις στολές τους, τα αποκριάτικους χορούς…………………
Τηρούμε το έθιμο της Τσιοκνοπέμπτης με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων (μασκαρευόμαστε , γευματίζουμε ). Έχουμε προετοιμάσει με τα παιδιά την αποκριάτικη στολή που θα φορέσουν……… τραγουδάμε, διακοσμούμε, xορεύουμε σε αποκριάτικους ρυθμούς, διακοσμούμε την τάξη μας ………….
Χορεύουμε σε διάφορους ρυθμούς μέσα στην τάξη.
Οι πιγκουίνοι μας είναι έτοιμοι και θα επισκεφθούν το Δημοτικό Σχολείο……………
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και του χρόνου να είμαστε καλά!
Το μήνα Φεβρουάριο υλοποιήσαμε κυρίως δραστηριότητες του 3ου εργαστήριου δεξιοτήτων από την
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία.
Τίτλος : Σεισμός – και τώρα τι κάνω;
Παράλληλα οι δραστηριότητες αυτές που υλοποιούμε εντάσσονται και στο πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων: Ενημερώνομαι, μαθαίνω προστατεύομαι.
Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.
Παράλληλα τα νήπια θα ζωγραφίσουν, θα τραγουδήσουν, θα δουν εκπαιδευτικά και χρήσιμα βίντεο, θα ακούσουν μύθους γύρω από τον σεισμό, θα ενημερωθούν οι ίδιοι αλλά θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν , να ενημερώσουν τις οικογένειές τους με όσα ασχολούμαστε στο σχολείο( απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού).
Δεξιότητες του 21ου αιώνα που επιδιώκεται να καλλιεργηθούν είναι: Δεξιότητες μάθησης του 21ου αιώνα, παραγωγική μάθηση
Δεξιότητες ζωής: Δεξιότητες της Κοινωνικής Ζωής. Δεξιότητες του νου :Στρατηγική σκέψη, Πλάγια Σκέψη, Κατασκευές, Παιχνίδια, Εφαρμογές
1ο εργαστήριο
Οι μαθητές /τριες θα : γνωρίσουν ότι ο σεισμός είναι ένας φυσικός κίνδυνος . Συζήτηση και επεξήγηση αποριών γύρω από το θέμα των Φυσικών Κινδύνων(παρακολουθούμε σχετικό βίντεο ).
Δημιουργούμε έναν πίνακα αναφοράς με τις φυσικές καταστροφές..
Δίνουμε σχετικό φύλλο εργασίας: γράφω και ζωγραφίζω τους φυσικούς κινδύνους που συζητήσαμε…..
Στη συνέχεια δημιουργούμε εννοιολογικό χάρτη με τους Φυσικούς κινδύνους στο jamboard
Τα νήπια μίλησαν , είπαν την άποψη τους για το τι είναι σεισμός (προϋπάρχουσες γνώσεις).Σ τη συνέχεια συζητούμε για το εσωτερικό της γης (διαδίκτυο ) και το αναπαριστούν με ζωγραφιές και με πλαστελίνες…. Παρακολουθούν σχετικά βίντεο από το Φωτόδεντρο(εσωτερικό της γης, κινήσεις πλακών). Γνωρίζουν τα αίτια του σεισμού αναπαριστούν τη σεισμική διεργασία των πλακών μέσα από παιχνίδι.
2ο εργαστήριο
Τα νήπια έπειτα από τα βίντεο παρακολούθησαν, άκουσαν, συζήτησαν, αναπαριστούν το εσωτερικό της γης, αρχικά με ζωγραφική ( πινέλα).
Στη συνέχεια το εσωτερικό της γης με πλαστελίνη……….
Πυρήνας, μανδύας……………….
ο φλοιός……………
Κάνουμε εγκάρσια τομή του εσωτερικού της γης και παρατηρούμε τα στρώματα της γης…………………….
3ο εργαστήριο .
Παρακολουθούμε βίντεο που να παρουσιάζουν μύθους από όλο τον κόσμο σχετικά με τη δημιουργία του σεισμού. αρχίζουμε με τον ελληνικό μύθο του Εγκέλαδου. Ποιος ήταν ο εγκέλαδος; διαβάζουμε τον σχετικό μύθο. Τα νήπια ζωγραφίζουν τον Εγκέλαδο όπως τον φαντάζονται…
Παρακολουθούμε μύθους κι άλλων λαών γύρω από τον σεισμό. Έπειτα οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των δύο ατόμων και προσπαθούν να αναπαραστήσουν τους μύθους με την ζωγραφική. Παρουσιάζουν στην ολομέλεια τις εργασίες τους.
Εγκέλαδος: ο φυλακισμένος γίγαντας!
Μύθος: Οι χελώνες που σηκώνουν τη γη(Βόρεια Αμερική).
Μύθος:Τ ο ψάρι, η πέτρα και η αγελάδα(Αφρική)
Ο γενναίος Κασίμα και το γατόψαρο(μύθος της Ιαπωνίας)
4ο εργαστήριο
Ξεκινάει με τη μελέτη της αφίσας του ΟΑΣΠ “Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε” . Επικεντρωνόμαστε στο τι θα τι κάνουμε κατά τη διάρκεια του σεισμού; Είναι πολύ σημαντικό να δείξουμε τη διαδικασία προστασίας κατά τη διάρκεια του σεισμού στον σχολικό χώρο και οι μαθητές να μαθαίνουν τα τρία βασικά ρήματα : ΣΚΥΒΩ – ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ – ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ. Έπειτα προχωρούμε στην υλοποίηση άσκησης σεισμού στην τάξη.
Ετοιμάζουμε το σακίδιο σεισμού του σχολείου και συζητούμε για το σχέδιο που θα εφαρμόσουμε σε περίπτωση σεισμού.
Τα νήπια δημιουργούν το δικό τους βαλιτσάκι με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης.
5ο εργαστήριο
Τι πρέπει να κάνω μετά τον σεισμό;
Συζητούμε για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν μετά την εκδήλωση ενός σεισμού.(σχολείο).Θα συζητήσουν με την οικογένειά τους τις ενέργειες αυτές. Παίζουμε σχετικό παιχνίδι στο φωτόδεντρο.
Ανατρέχουμε και πάλι στην αφίσα του ΟΑΣΠ ΑΣΠΊΔΑ“ Μάθετε για τον σεισμό και προστατευτείτε”
Εμπεδώνουμε την σωστή συμπεριφορά με ένα ψηφιακό παιχνίδι:
Παρατηρούμε σχετικές αφίσες του ΟΑΣΠ και τις σχολιάζουμε. Αναφερόμαστε στους τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης. Καταγράφουμε οδηγίες προς τους γονείς τους για τις αλλαγές που πιθανόν να χρειαστεί να κάνουν στο σπίτι τους ώστε να είναι πιο ασφαλείς. Τηλεφωνικοί αριθμοί και οδηγίες καταγράφονται σε φυλλάδιο, πλαστικοποιούνται και με την προσθήκη μαγνήτη είναι έτοιμες να τις πάρουν για να αναρτηθούν σε κάποιο σημείο του σπιτιού.
Παίζουμε το ψηφιακό παιχνίδι (learningapps) σχετικό με τους τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης.
Εκφραζόμαστε μέσα από το τραγούδι και το χορό. Ακούμε, τραγουδάμε, χορεύουμε το τραγούδι των Ημισκούμπρια “Σεισμός, φιλαράκο μη σε πιάνει πανικός”.
6ο εργαστήριο
Συνεχίζουμε το θέμα μας και αναφερόμαστε στην σχέση ενός σεισμού και ηφαιστείου, Μπορεί μετά από ένα σεισμό να έχουμε και την έκρηξη του ηφαιστείου. Τα νήπια μιλούν για τα ηφαίστεια . Αναζητούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο. Μιλάμε για τα ηφαίστεια της χώρας μας, για υποθαλάσσια ηφαίστεια, για ενεργά και μη ενεργά. Δημιουργούμε ένα ηφαίστειο ,κάνουμε το πείραμα ………………………
Το συγκεκριμένο εργαστήριο θα συνεχιστεί με επιπλέον δραστηριότητες ως πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο: Ενημερώνομαι – μαθαίνω-προστατεύομαι.
από Νηπιαγωγείο Χαροπού κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων: Σεισμός- και τώρα τι κάνω;(ενημερώνομαι- μαθαίνω- προστατεύομαι)
«Εγγραφές Μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25». Σχετ. :Α.Π.Φ.6/21380/Δ1/28-2-2024 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.
Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017 (Α΄109).
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στο νηπιαγωγείο Χαροπού εγγράφονται: νήπια και προνήπια από το Χαροπό, τον Σταθμό Στρυμόνα, την Θερμοπηγή και τον Προμαχώνα.
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγείαγια το σχολικό έτος 2024-25,μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Oι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Tα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου είναι:
Διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
Σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί/ές μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν, αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό, επίσημα μεταφρασμένα.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο.
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109), δε χρειάζεται να γίνει εγγραφή εκ νέου.
Μπορείτε να επικοινωνείτε για ενημέρωση με το νηπιαγωγείο, περαιτέρω διευκρινίσεις και ραντεβού, στο τηλέφωνο του 23230/22872 καθημερινά από 1-20/3/2023 και ώρες 12:00-13:00 και mail@nip-charop.ser.sch.gr
Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου οι μαθητές του νηπιαγωγείου μα με την συνοδεία των γονέων και των εκπαιδευτικών επισκέφθηκαν το Μπαμπουγερείο στο Βαμβακόφυτο (δημοτικό διαμέρισμα του Δήμου μας) για να γνωρίσουν ένα διαφορετικό , ιδιαίτερο παραδοσιακό καρναβάλι που οι ρίζες του χάνονται στο πέρασμα των αιώνων.
Τα νήπια επισκέφθηκαν το χώρο όπου διατηρούνται οι μάσκες τα κοστούμια και τα αξεσουάρ που χρησιμοποιούν τα μπαμπούγερα, οι ταπουζάρηδες και παράλληλα είδαν το εργαστήριο όπου κατασκευάζονται όλα αυτά. Τους δόθηκε η ευκαιρία να παρατηρήσουν να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με αυτό το ιδιόμορφο στυλ καρναβαλιού που διαφέρει πολύ από το σύγχρονη μορφή του καρναβαλιού.
Τα νήπια ετοίμασαν μία ομαδική εργασία για να χαρίσουν στους ανθρώπους που μας υποδέχθηκαν , μας ξενάγησαν και μας ενημέρωσαν σχετικά με το παραδοσιακό καρναβάλι του Βαμβακοφύτου.
Σας ευχαριστούμε πολύ!
από Νηπιαγωγείο Χαροπού κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη του νηπιαγωγείου στο Μπαμπουγερείο Βαμβακοφύτου
Την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου ένα δέμα ήρθε στο νηπιαγωγείο μας. Η περιέργεια και η ανυπομονησία κυρίεψαν τα παιδιά .Τι να είχε άραγε μέσα; Το δέμα το ανοίξαμε και μία ευχάριστη έκπληξη περίμενε τα παιδιά. Το δέμα ήταν γεμάτο με βιβλία !!!
Ευχαριστούμε θερμά την ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ <<LIBRARY4ALL>> για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης του Νηπιαγωγείου μας με 19 νέα υπέροχα βιβλία που καλύπτουν διάφορες θεματικές ενότητες.
Ομαδική εργασία -ευχαριστήριο από τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας το οποίο θα στείλουμε προς το Library4all….
Σας ευχαριστούμε πολύ για την έκπληξη, την χαρά τον ενθουσιασμό που σκορπίσατε στους μικρούς μαθητές αλλά και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!
Κατά το σχολικό έτος 2023-24 το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε δράσεις του ΚΕΠΕΑ Κ. Ποροϊων: Ενεργός πολίτης-το μέλλον του πλανήτη. Την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου η εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές ,εκπαιδευτικοί) σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων και την τοπική κοινωνία. υλοποίησε προγραμματισμένη δράση με την με υποστήριξη του δασαρχείου Σιδ/στρου-Σερρών(διάθεση φυτών).
Έπειτα από την σχετική αίτηση που υποβάλλαμε στο Δασαρχείο Σερρών, παραλάβαμε τα αρωματικά φυτά(λεβάντα, δενδρολίβανο).Τα φυτά μεταφυτεύσαμε σε μεγάλο κυκλικό παρτέρι της γειτονιάς του σχολείου μας και σε παρτέρι στην αυλή της εκκλησίας του χωριού(γειτονιά του σχολείου).Υλοποίηση δράσεων: ενεργός πολίτης- εθελοντισμός
Ο ευνοϊκός καιρός (αλκυονίδες μέρες) ήταν σύμμαχος στη δράση μας. Μικροί και μεγάλοι με προθυμία και ενθουσιασμό ολοκλήρωσαν τη δράση. Οι μικροί μαθητές επιβεβαιώνουν τον τίτλο: “ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ” που τους αποδώσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με διάφορες σχετικές δράσεις που υλοποιούν…….και θα υλοποιήσουν…………
Παραλαμβάνουμε τα φυτά μας στο σχολείο
Στην ολομέλεια συζητάμε για την εξέλιξη του φυτού από τον σπόρο στο φυτό, και αναπαριστούμε τα σποράκια και την εξέλιξη τους.Επίσης μαθαίνουμε τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει.
Η ημέρα υλοποίησης της δράσης έφτασε! έτοιμοι για την μεταφύτευση!
Οι συνεργάτες -υποστηρικτές :ο σύλλογος γονέων, η τοπική κοινωνία(γειτονιά)…………..
Οι μικροί κηπουροί. εργάζονται πυρετωδώς……………
Ευχαριστούμε πολύ την κ. Δήμητρα (γειτόνισσα του σχολείου)για την υποστήριξη και τη βοήθεια της………
Χαιρόμαστε και καμαρώνουμε για το αποτέλεσμα της δράσης μας…….
Συνεχίζουμε την μεταφύτευση ,κατευθυνόμαστε στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας……………
Μεταφυτεύουμε σε παρτέρι της αυλής της εκκλησίας του χωριού μας…..
Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της δράσης μας και προετοιμαζόμαστε για την επόμενη……………………….
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή