Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μεταβήκαν στην αίθουσα της α’ δημοτικού, όπου παρακολούθησαν και συμμετείχαν σε δραστηριότητα σχετική με την οδική ασφάλεια. Μαζί με τους φίλους τους από την α΄ τάξη απάντησαν σε ερωτήσεις που τους έθετε η δασκάλα, παρακολούθησαν σχετικό βίντεο, έφτιαξαν ένα αυτοκινητάκι με χαρτόνι και τέμπερες και παρέλαβαν το βραβείο τους. Σκοπός της δραστηριότητας ήταν ο εμπλουτισμός των γνώσεών τους γύρω από το θέμα και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους.