Για τη δημιουργία του σκηνικού της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας αποφασίσαμε να εμπλέξουμε ενεργά τους μαθητές και τις μαθήτριές μας: τα παιδιά κόλλησαν στον τοίχο χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά και πρόσθεσαν στα χριστουγεννιάτικα δέντρα τα στολίδια τους.
Μόλις λάβαμε την πρόσκληση των μαθητών της α’ δημοτικού για να παρακολουθήσουμε την χριστουγεννιάτικη γιορτή τους. Ανυπομονούμε!
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου στόλισαν το δέντρο που δέσποζε στην είσοδο του Δημοτικού Σχολείου από κοινού με τους μαθητές της α’ τάξης. Οι μαθητές του δημοτικού πήραν από το χέρι τα νήπια και τα βοήθησαν να ανοίξουν τα κουτιά με τα στολίδια και να διακοσμήσουν το δέντρο.