Η Διευθύντρια του Δημοτικού ξενάγησε τους μαθητές του Νηπιαγωγείου στους χώρους του Δημοτικού Σχολείου ενημερώνοντάς τους για τη χρήση της κάθε αίθουσας και απαντώντας στις ερωτήσεις που τις έθεταν τα παιδιά. Στόχος της ξενάγησης ήταν η εξοικείωση των παιδιών με τον χώρο και η διασκέδαση τυχόν ανησυχιών τους για τη μετάβασή τους στην επόμενη βαθμίδα.