Σχέδιο Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας 2024-2025



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ενεργός Πολίτης 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας 2024-2025

Δράση Ενεργού Πολίτη: “Οι καρποί της αγάπης”

Το σχολείο μας δωρίζει καρπούς (μανταρίνια και πορτοκάλια) που συλλέχθηκαν με αγάπη από τους μαθητές μας, στο κοινωνικό παντοπωλείο του δήμου μας.

IMG 20241118 110705 IMG 20241118 111058 IMG 20250505 093418 IMG 1294 IMG 3562 IMG 3575

20250509 105844

Οι μαθητές του 1ου & 2ου νηπιαγωγείου ΑΤΠΣΥΤΕ, επισκέφθηκαν το Κοινωνικό Παντοπωλείο Χαλανδρίου

20250509 104707

Χαρίζουμε την αφίσα μας στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Χαλανδρίου!

 

 

 

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση Ενεργού Πολίτη: “Οι καρποί της αγάπης”

Το Νηπιαγωγείο μας στο “eTwinning”: Μαθαίνουμε, Δημιουργούμε και Συνεργαζόμαστε!

Στόχος του Σύγχρονου Νηπιαγωγείου είναι η  καλλιέργεια της διαπολιτισμικής επικοινωνίας, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας μέσα από καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές και αξιοποίηση των ΤΠΕ. Για τον λόγο αυτό το 1ο τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου (Κόκκινο Μ4) και το 1ο τμήμα του 1ου Νηπιαγωγείου (Κόκκινο Μ5), τη φετινή χρονιά συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα σχολικής αδελφοποίησης «eTwinning», ενισχύοντας έτσι την ευρωπαϊκή διάσταση του σχολείου μας. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν “ψηφιακά”, να γνωρίσουν άλλα σχολεία από την Ευρώπη και να συμμετάσχουν σε κοινές δημιουργικές δραστηριότητες, με ασφάλεια και ενθουσιασμό.

Πιο συγκεκριμένα, το «eTwinning» είναι μια δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προωθεί τη συνεργασία μεταξύ σχολείων της Ευρώπης μέσα από την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την καλλιέργεια της ευρωπαϊκής ταυτότητας. Στο δικό μας πρόγραμμα με τίτλο “Easter traditions and customs”, συνεργαστήκαμε με νηπιαγωγεία από την Ελλάδα, την Ρουμανία, την Πολωνία, την Τσεχία, την Κροατία και ανταλλάξαμε πασχαλινές κάρτες και εμπειρίες μας από την τάξη σχετικές με έθιμα που πραγματοποιούμε το Πάσχα στην χώρα μας.

96

Η σελίδα του προγράμματος

eisagogh m4

Παρατηρώντας τη σελίδα του προγράμματος – Μ4

eisagogh m5

Παρατηρώντας διαδικτυακά τη σελίδα του προγράμματος και τον χάρτη της Ευρώπης – Μ5

Τα παιδιά ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή με την Ευρωπαϊκή Σχολική Εκπαιδευτική Πλατφόρμα (“European School Education Platform”) και παρατήρησαν φωτογραφίες τις οποίες μοιράστηκαν οι εκπαιδευτικοί της κάθε ομάδας σε αυτήν. Γνώρισαν έτσι έθιμα και παραδόσεις από άλλες χώρες και παράλληλα μοιράστηκαν τα έθιμα της χώρας μας με τους διαδικτυακούς τους φίλους. Συνεργάστηκαν στην συνέχεια μεταξύ τους για την κατασκευή πασχαλινών καρτών οι οποίες στάλθηκαν, μέσω ταχυδρομείου, σε νηπιαγωγεία της Ελλάδας και της Ευρώπης.

kartes m5

Τα παιδιά του Κόκκινου Δωματίου της Μονάδας 5 δημιουργούν τις πασχαλινές κάρτες

kartes m4

Κατασκευάζοντας τις πασχαλινές κάρτες στο Κόκκινο Δωμάτιο της Μ4

ETHIMA

Φωτογραφίες που ανέβηκαν στην πλατφόρμα από τα έθιμα που πραγματοποίησαν τα παιδιά του Κόκκινου Δωματίου της Μονάδας 4 για το Πάσχα

Η μεγαλύτερη ευχαρίστηση για τα παιδιά ήρθε, μόλις το γραμματοκιβώτιο του σχολείου γέμισε με τα γράμματα που έφτασαν από τα σχολεία που συμμετείχαν στο πρόγραμμα. Τα παιδιά άνοιξαν τα γράμματα με μεγάλη ανυπομονησία και ενθουσιάστηκαν με τις πασχαλινές κάρτες και τις ευχές από τους μακρινούς τους φίλους.

Eikona1

gramma m4

gramma m5

Οι κάρτες έφτασαν!!!

Μέσα από αυτό το όμορφο ταξίδι τα παιδιά έμαθαν τη σημασία της συνεργασίας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα, εξοικειώθηκαν με τη χρήση βασικών ψηφιακών εργαλείων (monitor – Η/Υ) και καλλιεργήθηκε η επικοινωνία και η ομαδικότητα. Ένα παράθυρο προς τον κόσμο μόλις άνοιξε!

E74459CB 904B 473F AA4A 85DE7779756D

Ευχαριστήρια μηνύματα μέσω την πλατφόρμας

Οι εκπαιδευτικοί του 1ου τμήματος του 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.

Μηλιάκου Ελένη

Ρωπαϊτη Νάσια

Οι εκπαιδευτικοί του 1ου τμήματος του 1ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.

Κρεούζη Αγγελική

Τάσσου Έλενα

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), 3ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών (Σχ. έτος 2024-2025), 4ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπ/κών (Σχ. έτος 2024-2025), 6ος Άξονας. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση (Σχ. έτος 2024-2025), 7ος Άξονας. Σχολείο & κοινότητα (Σχ. έτος 2024-2025), 9ος Άξονας. Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Νηπιαγωγείο μας στο “eTwinning”: Μαθαίνουμε, Δημιουργούμε και Συνεργαζόμαστε!

Ανακαλύπτοντας την τέχνη μέσα από τα μάτια των παιδιών!

Κατά την υλοποίηση του σχεδίου εργασίας (project) «Μικροί ζωγράφοι εν δράσει…»  πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες που αποσκοπούσαν στην καλλιέργεια της καλλιτεχνικής έκφρασης των παιδιών. Ως μέρος της βιωματικής προσέγγισης της τέχνης, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το έργο τέχνης «Καλοκαίρι σε μακρινό νησί» της καλλιτέχνιδας Sally Swatland, το οποίο ανακάλυψαν μέσα από ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού στα κέντρα μάθησης της τάξης μας.

Τα παιδιά εξερεύνησαν το έργο τέχνης μεθοδικά και ουσιαστικά, μέσα από μια διερευνητική διαδικασία παρατήρησης και έκφρασης, με την αξιοποίηση του παιδαγωγικού εργαλείου ρουτίνα σκέψης «Χρώματα – Σχήματα – Γραμμές». Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας, τα παιδιά περιέγραψαν τα χρώματα που κυριαρχούν στον πίνακα, τα σχήματα και τις γραμμές που εντόπισαν. Αυτή η μαθησιακή εμπειρία βοήθησε τα παιδιά να ενισχύσουν την παρατηρητικότητα, τη φαντασία και το λεξιλόγιό τους, να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα και να ερμηνεύσουν με προσωπικό τρόπο αυτό που βλέπουν.

Diafaneia1 2 Diafaneia2 2 Diafaneia3 2 Diafaneia4 2 Diafaneia5 2 Diafaneia6 2 Diafaneia7 1 Diafaneia8 1 Diafaneia9 Diafaneia10 Diafaneia11 Diafaneia12 Diafaneia13 Diafaneia14

Η ανάλυση του πίνακα αποτέλεσε αφορμή για πλούσιο διάλογο, δημιουργικές ερωτήσεις και συνδέσεις με προσωπικές εμπειρίες των παιδιών από το καλοκαίρι και τη θάλασσα. Μέσα από αυτή την αλληλεπίδραση με την τέχνη, τα παιδιά ήρθαν πιο κοντά στην αισθητική απόλαυση, καλλιεργώντας παράλληλα τη δημιουργική και κριτική τους σκέψη.

Οι Νηπιαγωγοί του 1ου Νηπιαγωγείου

Δέσποινα Λαγουδάκη & Διονυσία Στράτη

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), 3ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών (Σχ. έτος 2024-2025), 4ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπ/κών (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακαλύπτοντας την τέχνη μέσα από τα μάτια των παιδιών!

O δικός μας λαχανόκηπος και οι νοστιμιές του!

IMG 20250407 093558

IMG 20250407 095617

IMG 20250430 112929IMG 20250423 093551IMG 20250516 095927

IMG 20250516 100908IMG 20250516 113043

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο O δικός μας λαχανόκηπος και οι νοστιμιές του!