Οι μαθητές μας αυτοαξιολογούνται και αξιολογούνται…

Στο νηπιαγωγείο μας κάθε μαθητής διατηρεί ατομικό φάκελο (portfolio) για την αυτοαξιολόγηση του,  αναπτύσσοντας  έτσι την κριτική του σκέψη  και καλλιεργώντας  τις  μεταγνωστικές  του  δεξιότητες. Ο εν λόγω φάκελος  λειτουργεί  και  ως αποδεικτικό  μέσο  τεκμηρίωσης της προόδου  του.


E7A022EC 80A0 4B81 9560 9267B92CF4A0

B9E52959 D00C 496D 8995 E116A7E1CF40

Αντίστοιχα, οι εκπαιδευτικοί  διατηρούν στο αρχείο του σχολείου ατομικούς φακέλους προόδου περιγραφικής αξιολόγησης όλων των μαθητών/τριών.

peri ajio vjkgvgnfj 1vmhmcb

fyllo proodoy

 

Οι εκπαιδευτικοί του 1ου & 2ου Νηπιαγωγείου ΑΤΠΣΥΤΕ

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μαθητές μας αυτοαξιολογούνται και αξιολογούνται…

Εργαστήριο Δεξιοτήτων: To Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο “European School Radio”

 

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων αξιοποιώντας τεχνολογικές εφαρμογές (πχ audacity και i movie ) για ηχογράφηση, επεξεργασία και επιγλώτιση φωνής δημιούργησαν τις πρώτες τους παιδικές ραδιοφωνικές εκπομπές.

IMG 20250324 111409

IMG 20250324 111122

Απολαύστε τις.

 

Με εκτίμηση,

Οι νηπιαγωγοί και οι μαθητές του 1ου & 2ου Νηπιαγωγείου ΑΤΠΣΥΤΕ

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2023-2024), 7ος Άξονας. Σχολείο & κοινότητα (Σχ. έτος 2024-2025), Οπτικοακουστικό υλικό | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: To Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο “European School Radio”

Διεθνής Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

IMG 7676 1

Ο 12ος Διεθνής Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, τη φετινή χρονιά, μας κάλεσε να αναλάβουμε δράση και να γίνουμε οι προστάτες του περιβάλλοντος. Με θέμα «Προστάτες των Κυκλάδων», στόχος του διαγωνισμού είναι να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά για την προστασία της φυσικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Οι μικροί μας καλλιτέχνες εξέφρασαν τις ιδέες και τις προτάσεις τους για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος των νησιών μας, υπενθυμίζοντάς μας ότι το μέλλον του πλανήτη μας βρίσκεται στα χέρια μας!

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν τα νήπια του 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε. Τα προνήπια βοήθησαν τους φίλους τους, παρουσιάζοντας τις δικές τους ιδέες και λειτουργώντας συμπληρωματικά στο έργο των νηπίων. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δυάδες (νήπιο- προνήπιο), αλληλεπίδρασαν μεταξύ τους, αντάλλαξαν απόψεις, φαντάστηκαν και τελικά αποτύπωσαν δημιουργικά στο χαρτί τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις ικανότητες του κάθε προστάτη.

IMG 7673 1

IMG 7674 1

Οι “Προστάτες” του 1ου τμήματος

 

IMG 7677 3

Συνεργασία και Δημιουργία 

 

IMG 7685

Τα έργα του 2ου τμήματος

 

Τα νήπια του 3ου τμήματος δημιούργησαν τους προστάτες τους μέσω digital art, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή “Procreate”  στο iPad, ενισχύοντας την επαφή και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.

IMG 5471 1

Τα νήπια του 3ου τμήματος δημιουργούν!

 

IMG 5473 1

Έργα του 3ου τμήματος

 

Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), 3ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών (Σχ. έτος 2024-2025), 4ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπ/κών (Σχ. έτος 2024-2025), 7ος Άξονας. Σχολείο & κοινότητα (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεθνής Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2024-2025

Την τρέχουσα σχολική χρονιά, στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, οργανώθηκαν τα εξής σεμινάρια:

Με συνδιοργάνωση του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε. :

  • «Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία στο Νηπιαγωγείο: Από τη θεωρία στην εκπαιδευτική πρακτική», με εισηγήτρια τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών 1ης θέσης ΔΙ.Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, κ. Έλλη Ναούμ (5.11.2024)
  • «Εντάσσοντας δημιουργικά τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική δράση του Νηπιαγωγείου», με εισηγήτρια την εκπαιδευτικό του 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε., κ. Γεωργία Βασιλική Σερίφη (18.2.2025)

Με συμμετοχή σε διαδικτυακές επιμορφωτικές συναντήσεις που οργάνωσε το Νηπιαγωγείο Ριζαρίου:

  • «Code week 2024: Δραστηριότητες Προγραμματισμού με και χωρίς τη χρήση διαδικτύου» (4.10.2024)
  • «Code week 2024: Ο προγραμματισμός στην πράξη»(15.10.2024)
  • «Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS: Προοπτικές και δυνατότητες» (17.10.2024)
  • «Πρακτικές γραμματισμού στο σύγχρονο σχολείο σε ένα πλαίσιο ομαλών μεταβάσεων. Πρακτικές συνεργασίας οικογένειας και σχολείου. Βιωματικές δράσεις.» (24.10.2024)
  • «Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη με το scratch junior» (31.10.2024)
  • «STEM, Outdoor education, Nature Based Solutions and eco teams» (5.11.2024)
Κατηγορίες: 6ος Άξονας. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση (Σχ. έτος 2024-2025), 8ος Άξονας. Συμμετοχή των εκπ/κών σε επιμορφωτικές δράσεις (Σχ. έτος 2024-2025), Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ 2024-2025

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σχολικό Έτος 2024-2025

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΘΕΜΑ ΦΟΡΕΑΣ
 

 

 

05/11/24

«Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία στο Νηπιαγωγείο: από τη θεωρία στην εκπαιδευτική πρακτική» Εισηγήτρια η Σ.Ε. Νηπιαγωγών 1ης θέσης ΔΙ.Π.Ε. Γ΄ Αθήνας  

 

 

1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.

 

 

18/02/25

«Εντάσσοντας δημιουργικά τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική δράση του Νηπιαγωγείου» 1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.

 

 

 

04/10/24

«Code week 2024: Δραστηριότητες Προγραμματισμού με και χωρίς τη χρήση διαδικτύου»  

 

Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων

 

15/10/24

«Code Week 2024 : O προγραμματισμός στην πράξη»  

Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων

 

17/10/24

«Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS : Προοπτικές και δυνατότητες »  

Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων

 

 

 

24/10/24

«Πρακτικές γραμματισμού στο σύγχρονο σχολείο σε ένα πλαίσιο ομαλών μεταβάσεων. Πρακτικές συνεργασίας οικογένειας και σχολείου. Βιωματικές δράσεις.»  

 

 

Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων

 

31/10/24

«Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη με το Scratch Junior»  

Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων

 

05/11/24

«SΤΕΜ, Outdoor education, Nature Based Solutions and eco teams »  

Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων

 

09/10/24

«Το Αειφόρο σχολείο: έννοια, περιεχόμενο και πρακτική»  

Aeiforum

 

09/01/25

Δράσεις Ενεργού Πολίτη και Αειφόρο Σχολείο  

Aeiforum

 

 

 

 

09/09/24

«Υποστήριξη των επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης στην εκπαίδευση». Erasmus+ LeaFaP  (Leading and Facilitating Professional Learning Communities in schools – towards an Inquiry – based and Reflective Practice)  

 

 

 

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

 

 

 

 

 

 

09/10/24

Διεθνές  ερευνητικό πρόγραμμα «Leading and Facilitating Professional Learning Communities» organized within the framework of the Erasmus+  LeaFaP (Leading and Facilitating Professional Learning Communities in schools – towards an Inquiry – based and Reflective Practice)

 

 

 

 

 

 

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

 

 

22/01/25

Επιμορφωτική Ημερίδα – Πολλαπλασιαστική Δράση Διάχυσης των αποτελεσμάτων του έργου: “Autism Inclusion in Distance Learning – Autism incluDI”  

 

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

 

03/02/25

«eTwinning Αρχάριοι – Η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης» Eθελοντικό σώμα ελλήνων και ελληνίδων εκπαιδευτικών του twinning.

 

13/02/25 «Δικτύωση, Εύρεση Συνεργατών – Εγγραφή έργου στην πλατφόρμα ESEP Πρεσβευτές eTwinning Α’ και Β’ Αθήνας
 

20/02/25

«Σχεδιασμός ενός Ποιοτικού, Συνεργατικού e Twinning έργου» Πρεσβευτές eTwinning Α’ και Β’ Αθήνας
 

27/02/25

«Ψηφιακά εργαλεία και eTwinning» Πρεσβευτές eTwinning Α’ και Β’ Αθήνας
 

 

09/09/24

Επιμορφωτική Ημερίδα «Θέματα λειτουργίας και οργάνωσης Νηπιαγωγείου: Στρατηγικές Διαχείρησης και Βέλτιστες Πρακτικές»  

 

Δ.Π.Ε. Β ́ΑΘΗΝΑΣ

 

20/03/25

«Παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου»  

Δ.Π.Ε. Β ́ ΑΘΗΝΑΣ

 

 

 

 

 

10/02/25

Επιμόρφωση για την αξιοποίηση της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας εκ μέρους των μελών ομάδων δράσης, στελεχών εκπαίδευσης και αποδεκτών αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας σε επίπεδο σχολικής μονάδας και Δ/νσης Εκπ/σης.  

 

 

Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Ειδικής Αγωγής Β’Αθήνας

 

14/03/25

Έως

10/05/25

«Πρόληψη και Αντιμετώπιση Περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού» Συνολική διάρκεια 14 ωρών (7 ώρες σύγχρονη και 7 ώρες ασύγχρονη)  

 

ΙΕΠ/ΕΚΠΑ

Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

 

06/09/24

ΗΜΕΡΙΔΑ: «Οργάνωση και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου: Καλές πρακτικές»  

2o ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ

 

25/09/24

«Συντάσσοντας την Έκθεση εσωτερικής αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας»  

2o ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ.Π.Ε. Β ́ ΑΘΗΝΑΣ

 

21/10/24

 

«Ζητήματα διαχείρισης σχολικού εκφοβισμού»

 

2o ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ.Π.Ε. Β ́ΑΘΗΝΑΣ

 

Κατηγορίες: 6ος Άξονας. Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση (Σχ. έτος 2024-2025), 8ος Άξονας. Συμμετοχή των εκπ/κών σε επιμορφωτικές δράσεις (Σχ. έτος 2024-2025), 9ος Άξονας. Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα (Σχ. έτος 2024-2025), Γενικές Επιμορφώσεις 2024-2025 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Σχολικό Έτος 2024-2025