|
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025
|
| ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ |
ΘΕΜΑ |
ΦΟΡΕΑΣ |
|
05/11/24 |
«Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία στο Νηπιαγωγείο: από τη θεωρία στην εκπαιδευτική πρακτική» Εισηγήτρια η Σ.Ε. Νηπιαγωγών 1ης θέσης ΔΙ.Π.Ε. Γ΄ Αθήνας |
1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.
|
|
18/02/25 |
«Εντάσσοντας δημιουργικά τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική δράση του Νηπιαγωγείου» |
1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.
|
|
04/10/24 |
«Code week 2024: Δραστηριότητες Προγραμματισμού με και χωρίς τη χρήση διαδικτύου» |
Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων |
|
15/10/24 |
«Code Week 2024 : O προγραμματισμός στην πράξη» |
Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων |
|
17/10/24 |
«Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS : Προοπτικές και δυνατότητες » |
Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων |
|
24/10/24 |
«Πρακτικές γραμματισμού στο σύγχρονο σχολείο σε ένα πλαίσιο ομαλών μεταβάσεων. Πρακτικές συνεργασίας οικογένειας και σχολείου. Βιωματικές δράσεις.» |
Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων |
|
31/10/24 |
«Καλλιεργώντας την υπολογιστική σκέψη με το Scratch Junior» |
Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων |
|
05/11/24 |
«SΤΕΜ, Outdoor education, Nature Based Solutions and eco teams » |
Νηπιαγωγείο Ριζαρίου Τρικάλων |
|
09/10/24 |
«Το Αειφόρο σχολείο: έννοια, περιεχόμενο και πρακτική» |
Aeiforum |
|
09/01/25 |
Δράσεις Ενεργού Πολίτη και Αειφόρο Σχολείο |
Aeiforum |
|
09/09/24 |
«Υποστήριξη των επαγγελματικών κοινοτήτων μάθησης στην εκπαίδευση». Erasmus+ LeaFaP (Leading and Facilitating Professional Learning Communities in schools – towards an Inquiry – based and Reflective Practice) |
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
09/10/24 |
Διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα «Leading and Facilitating Professional Learning Communities» organized within the framework of the Erasmus+ LeaFaP (Leading and Facilitating Professional Learning Communities in schools – towards an Inquiry – based and Reflective Practice)
|
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
22/01/25 |
Επιμορφωτική Ημερίδα – Πολλαπλασιαστική Δράση Διάχυσης των αποτελεσμάτων του έργου: “Autism Inclusion in Distance Learning – Autism incluDI” |
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας |
|
03/02/25 |
«eTwinning Αρχάριοι – Η Κοινότητα των Σχολείων της Ευρώπης» |
Eθελοντικό σώμα ελλήνων και ελληνίδων εκπαιδευτικών του twinning.
|
| 13/02/25 |
«Δικτύωση, Εύρεση Συνεργατών – Εγγραφή έργου στην πλατφόρμα ESEP |
Πρεσβευτές eTwinning Α’ και Β’ Αθήνας |
|
20/02/25 |
«Σχεδιασμός ενός Ποιοτικού, Συνεργατικού e Twinning έργου» |
Πρεσβευτές eTwinning Α’ και Β’ Αθήνας |
|
27/02/25 |
«Ψηφιακά εργαλεία και eTwinning» |
Πρεσβευτές eTwinning Α’ και Β’ Αθήνας |
|
09/09/24 |
Επιμορφωτική Ημερίδα «Θέματα λειτουργίας και οργάνωσης Νηπιαγωγείου: Στρατηγικές Διαχείρησης και Βέλτιστες Πρακτικές» |
Δ.Π.Ε. Β ́ΑΘΗΝΑΣ |
|
20/03/25 |
«Παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου» |
Δ.Π.Ε. Β ́ ΑΘΗΝΑΣ |
|
10/02/25 |
Επιμόρφωση για την αξιοποίηση της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας εκ μέρους των μελών ομάδων δράσης, στελεχών εκπαίδευσης και αποδεκτών αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας σε επίπεδο σχολικής μονάδας και Δ/νσης Εκπ/σης. |
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & Ειδικής Αγωγής Β’Αθήνας |
|
14/03/25
Έως
10/05/25 |
«Πρόληψη και Αντιμετώπιση Περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού» Συνολική διάρκεια 14 ωρών (7 ώρες σύγχρονη και 7 ώρες ασύγχρονη) |
ΙΕΠ/ΕΚΠΑ
Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. |
|
06/09/24 |
ΗΜΕΡΙΔΑ: «Οργάνωση και προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου: Καλές πρακτικές» |
2o ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ |
|
25/09/24 |
«Συντάσσοντας την Έκθεση εσωτερικής αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας» |
2o ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Δ.Π.Ε. Β ́ ΑΘΗΝΑΣ |
|
21/10/24 |
«Ζητήματα διαχείρισης σχολικού εκφοβισμού» |
2o ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Δ.Π.Ε. Β ́ΑΘΗΝΑΣ |