« Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού-Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024»

Την Τρίτη 1 και την Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024, γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Χειροσφαίρισης Ελλάδος και με την καθοδήγηση προπονητών του Αθηναϊκού Συλλόγου Βύρωνα, οι μαθήτριες και οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες σχετικές με το άθλημα της χειροσφαίρισης.

Ο ενθουσιασμός με τον οποίο τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στα ερεθίσματα ελπίζουμε να αποτελέσει κίνητρο προκειμένου να εντάξουν την άσκηση στη ζωή τους.

 

1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε.

Μ5 1Μ4 1 1Μ5 2 1M4 2 1M4 3Μ4 4Μ5 4

Κατηγορίες: 1ος Άξονας. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγηση (Σχ. έτος 2024-2025), 3ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών (Σχ. έτος 2024-2025), 4ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπ/κών (Σχ. έτος 2024-2025), 7ος Άξονας. Σχολείο & κοινότητα (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο « Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού-Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024»

Παιχνίδια γνωριμίας, Συνεργασίας και Εμπιστοσύνης

Στο νηπιαγωγείο μας αγαπάμε το παιχνίδι – και ιδιαίτερα εκείνα τα παιχνίδια που μας βοηθούν να γνωριστούμε καλύτερα, να συνεργαστούμε και να νιώσουμε πιο δυνατή ομάδα! Μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες ενισχύουμε την εμπιστοσύνη, την αλληλεπίδραση και την ομαδικότητα.

Παίξαμε το παιχνίδι «Περνάω μέσα από το στεφάνι», όπου τα παιδιά έπρεπε να περάσουν διαδοχικά ένα στεφάνι χωρίς να το ρίξουν, κρατώντας τα χέρια τους πιασμένα. Με αυτόν τον τρόπο, έμαθαν να συντονίζονται, να υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον και να λειτουργούν ως ομάδα.

Στη συνέχεια, το παιχνίδι «Κρύβομαι κάτω από το σεντόνι και μαντεύω ποιος λείπει» ήταν από τα πιο αγαπημένα! Κάποιο παιδί κρυβόταν και τα υπόλοιπα έπρεπε να αναγνωρίσουν ποιον «χάσαμε». Το παιχνίδι αυτό ενίσχυσε την παρατηρητικότητα και την οικειότητα μεταξύ των παιδιών.

Το «Καυτό μπαλόνι» έφερε γέλια και ενθουσιασμό. Όταν η μουσική σταματούσε, όποιος κρατούσε το μπαλόνι έπρεπε να πει κάτι όμορφο για έναν φίλο του. Έτσι, αναδείξαμε τη σημασία της ενθάρρυνσης και της θετικής επικοινωνίας.

Τέλος, το παιχνίδι «Ο τοίχος προστασίας» μας έδειξε πόσο σημαντικό είναι να νιώθουμε ασφαλείς στην ομάδα μας. Τα παιδιά στάθηκαν γύρω από έναν συμμαθητή για να τον προστατέψουν συμβολικά από «εμπόδια» και δυσκολίες, αποδεικνύοντας πόσο δυνατή μπορεί να είναι η φιλία.

unnamed 12unnamed 12 1Μέσα από αυτά τα παιχνίδια, τα παιδιά δέθηκαν περισσότερο μεταξύ τους, καλλιέργησαν εμπιστοσύνη και έμαθαν ότι μαζί μπορούμε περισσότερα!

οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου

Κατηγορίες: 3ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών (Σχ. έτος 2024-2025), 4ος Άξονας. Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπ/κών (Σχ. έτος 2024-2025) | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιχνίδια γνωριμίας, Συνεργασίας και Εμπιστοσύνης

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΤΑΞΗ !!

paichnidi paroysiash spiti nasia1

Τα παιδιά έφεραν απο το σπίτι τους το αγαπημένο τους αντικείμενο το παρουσίασαν στη τάξη και στη συνέχεια έπαιξαν ομαδικά με αυτό. Αυτή η δράση έδωσε ένα κίνητρο στα παιδιά να γνωριστούν καλύτερα, να επικοινωνήσουν και να ανταλλάξουν ιδέες και προτάσεις όσον αφορά τα ενδιαφέροντα τους.

Κατηγορίες: 2ος Άξονας. Σχολική διαρροή – φοίτηση (Σχ. έτος 2024-2025), Εκπαιδευτικές δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΤΑΞΗ !!

Εσωτερική Αξιολόγηση 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε. 2023-2024



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εσωτερική Αξιολόγηση 2ου Νηπιαγωγείου Α.Τ.Π.Σ.Υ.Τ.Ε. 2023-2024

40 Χρόνια λειτουργίας του Προσχολικού Κέντρου Αθηνών

40 Χρόνια λειτουργίας του Προσχολικού Κέντρου Αθηνών

40 Χρόνια λειτουργίας του Προσχολικού Κέντρου Αθηνών

Αναλυτικό Πρόγραμμα εδώ

Κατηγορίες: 1ο & 2ο Νηπιαγωγείο, 5ος Άξονας. Σχέσεις σχολείου – οικογένειας (Σχ. έτος 2023-2024), 7ος Άξονας. Σχολείο & κοινότητα (Σχ. έτος 2023-2024) | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 40 Χρόνια λειτουργίας του Προσχολικού Κέντρου Αθηνών