ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΜΑΣ

βασιλόπιτα

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος κόψαμε την βασιλόπιτα μας.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Άργους Καλύμνου που μας έφτιαξε την νοστιμότατη βασιλόπιτα και μας

πήρε το Δωράκι του Τυχερού!!!!!

1 σχόλιο στο “ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΜΑΣ

Τα σχόλια είναι κλειστά.