
‘ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ’
Με τη φετινή χριστουγεννιάτικη γιορτούλα μας τα παιδιά μετέδωσαν το μήνυμα της γέννησης του Χριστού και χάρισαν τα πολύτιμα δώρα τους , την ΑΓΑΠΗ, την ΧΑΡΑ, την ΕΙΡΗΝΗ, την ΕΛΠΙΔΑ, την ΕΥΤΥΧΙΑ και την ΥΓΕΙΑ , απλόχερα σε όλους τους φίλους και συγγενείς που μας έκαναν την τιμή να παρευρεθούν.







πολύ όμορφη γιορτή! με όμορφα ποιηματάκια και φανταστικές χορογραφιες!!!
Υπέροχη γιορτουλα μικροί μεγάλοι το ευχαριστηθηκαμε