Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία από 5 έως 24 Μαρτίου 2025

Αγαπητοί γονείς οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία ξεκίνησαν. Χρόνος εγγραφής είναι από 5 εώς 24 Μαρτίου 2025.

Την ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που πρέπει να εγγραφεί το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες από 1-1-2021 εώς και  31-12-2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Στο Νηπιαγωγείο θα προσκομίσετε:

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας
  2. Φωτοτυπία από το Βιβλιάριο Υγείας με τα εμβόλια του παιδιού
  3. Αίτηση Έταιρου Γονέα
  4. Αίτηση Εγγραφής για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα σε περίπτωση εγγραφής σε αυτό.
  5. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικέςεκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η εγγραφή θα γίνει ηλεκτρονικά από τους γονείς στην παρακάτω σελίδα:

Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα:

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
    α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία τουνηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
    δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου»

Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να λάβετε οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφή.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε καθημερινά με το Νηπιαγωγείο μας στο τηλέφωνο 23270 51376 και διά ζώσης κατά τις 12:10 με 13:00.

HmeraFilathloy2025anoporoianhp1

Ημέρα Φιλάθλου στο Νηπιαγωγείο μας! Γιορτάζουμε από φέτος αυτήν την ημέρα για να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά από αυτήν την ηλικία για το ευ αγωνίζεσθαι και για να αναπτύξουν σεβασμό και κουλτούρα ευγενούς άμιλλας προς όλους τους αθλητές αλλά και τους φιλάθλους είτε υποστηρίζουν διαφορετικές ομάδες είτε συμπαθούν διαφορετικούς αθλητές.

Τα παιδιά ανέλαβαν ρόλους αθλητών και φιλάθλων σε παιχνίδια και αθλήματα που κάνανε στο σχολείο μας και βίωσαν τις αξίες του σεβασμού και της αγάπης για την άθληση! Σημασία δεν έχει μόνο ποιος κερδίζει, σημασία έχει η προσπάθεια και η χαρά της συμμετοχής στα παιχνίδια και στα αθλήματα!

Οι αθλητές δίνουν τα χέρια και οι φίλαθλοι συμμετέχουν και πανηγυρίζουν στον αγώνα με χαρά και σεβασμό!

 

17457508687811

10000068851      Σήμερα είχαμε την χαρά και την τιμή να έχουμε στο σχολείο μας την συγγραφέα του παραμυθιού “Το μαγικό φτερό”, Καλλιόπη Ουζούν-Ανδρέου. Την ρωτήσαμε και μας είπε πώς σκέφτηκε και από που εμπνεύστηκε να γράψει αυτό το υπέροχο παραμύθι που μιλάει για την διαφορετικότητα, για τη φιλία και τον σχολικό εκφοβισμό και κάναμε μαζί της δράσεις Φιλαναγνωσίας.

      Ήταν πολύ συγκινητικό για μας και τους μαθητές μας να ακούμε από την ίδια τη συγγραφέα να μας διαβάζει το παραμύθι της και να παίζει μαζί μας παιχνίδια δραματοποίησης που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, την αυτοεκτίμηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα!

     Αυτή ήταν άλλη μία ευκαιρία να βοηθήσουμε τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο το οποίο θα τους δώσει “φτερά” στη σκέψη και στην καρδιά!

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου σαν Υποστηρικτής στέλνοντας τα μηνύματά μας!safeinternet2025

Τα μηνύματα μας τα οποία έχουν καρφιτσωθεί στον Χάρτη Υποστηρικτών είναι:

“Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο..Αν κάτι μας κάνει να αισθανόμαστε αμήχανα ζητάμε βοήθεια από έναν ενήλικα που εμπιστευόμαστε!”

“Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο..Προσέχουμε να μιλάμε μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουμε από την πραγματική ζωή όπως είναι οι φίλοι μας και η οικογένειά μας!”

Με αφορμή τον εορτασμό της μέρας επεξεργαζόμαστε αφίσες από το https://saferinternet4kids.gr και φτιάχνουμε τη δική μας αφίσα!

SafeInternet2. 1png

Με αφορμή στον πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα «Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση» που διοργανώνει η Παιδική HELMEPA

    Διαβάσαμε πληροφορίες από το περιοδικό της HELMEPA

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 02 10 190737

 

 

 

    είδαμε βίντεο για τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας, συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε,,

κάναμε πειράματα για να δούμε πως δημιουργείται το οξυγόνο στα Λιβάδια της Ποσειδωνίας,  

IMG 20250210 2158291

 

 

 

    παίξαμε θεατρικά παιχνίδια όπου μερικά παιδιά ήταν λιβάδια της Ποσειδωνίας, μερικά παιδιά ήταν απειλές για την Ποσειδωνία (άγκυρες, σκουπίδια, δυναμίτες..) και δίναμε λύσεις,

IMG 20250210 2148061

 

 

 

    φτιάξαμε μία μεγάλη θάλασσα και την καθαρίζαμε από τα δίχτυα που είχαν ρίξει οι ψαράδες,

IMG 20250210 220049

 

 

 

    και δημιουργήσαμε πίνακες ζωγραφικής με μηνύματα για μα συμμετέχουμε στον Διαγωνισμό Ζωγραφικής.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΑΝΩΠΟΡΟΙΩΝ6442. 1pngΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΑΝΩΠΟΡΟΙΩΝ6443. 1png

 

 

 

     Η ενασχόλησή μας με τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας εξυπηρετεί την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας» για τη βιώσιμη ανάπτυξη και βοηθάει τους μαθητές να αντιληφθούν ότι υπάρχει μία σχέση αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης μεταξύ του  ανθρώπου και της θάλασσας.

Η θάλασσα και τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας μας προσφέρουν οξυγόνο και ζωή και εμείς προστατεύοντάς τα βοηθούμε να συνεχιστεί η ζωή στο βυθό!

Στα πλαίσια του Εργαστήριου Δεξιοτήτων «Μοιάζουμε, δε μοιάζουμε φίλους μας φωνάζουνε» καλέσαμε μία εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής, την κυρία Χρύσα για να μιλήσει η ίδια με τους μαθητές μας για την διαφορετικότητα, για τα παιδιά που έχουν αναπηρία, για την αποδοχή κάθε παιδιού και τα ίσα δικαιώματα στη ζωή  και στο σχολείο!

EpiskepshCHrysasstoScholeio

  • Η κυρία Χρύσα συστήθηκε στα παιδιά και τους ρώτησε αν ξέρουν τι δουλειά είναι αυτή που κάνει (δασκάλα ειδικής αγωγής) και γιατί βρισκόταν την ημέρα αυτή στο σχολείο μας. Κάπως έτσι ξεκίνησε η όμορφη εμπειρία που είχαμε με την κυρία Χρύσα….
  • Η συζήτηση οδήγησε στις αναπηρίες που έχουν κάποια παιδιά και για τους τρόπους που προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στη ζωή και στο σχολείο καταλήγοντας πως όπως και εμείς έτσι και όλα τα παιδιά αλλά και τα παιδιά με αναπηρία έχουν τα ίδια δικαιώματα!
  • Είδαμε κάποια βιντεάκια, προβληματιστήκαμε και τα συζητήσαμε..

Ακολουθούν τα βίντεο που είδαμε..

το πρώτο βιντεάκι για κινητική αναπηρια : The present ( 3:22) , το οποίο και θα σχολιάσουμε.

Έπειτα το βιντεάκι για την Τύφλωση : Lucy and Toby ( 4:00) ,το οποίο θα σχολιάσουμε.

Στη συνέχεια το βιντεάκι για την Κώφωση : Tamara ( 3:22) ,το οποίο θα σχολιάσουμε και αυτό θα αποτελέσει αφορμή να περάσουμε στα Νοήματα μερικών ζώων !

  • Προσπαθήσαμε να μιλήσουμε στη νοηματική και να παίξουμε κρύβοντας τα μάτια μας και μάθαμε το όνομά μας στη νοηματική όπως μας το είχε ετοιμάσει η κυρία Χρύσα!
  • Η δράση έκλεισε με το παραμύθι ” Ίδιοι μα τόσο διαφορετικοί” , για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι όλοι ενώ είμαστε διαφορετικοί, με ή χωρίς αναπηρίες, έχουμε τις ίδιες  ανάγκες!

Paramythi.Idioi ma toso diaforetikoi

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Χρύσα για την όμορφη και γλυκιά μέρα που περάσαμε μαζί! Σκέψεις μας έμειναν στο μυαλό και κυρίως τρυφερά συναισθήματα στην καρδιά!

 

Ένα συνεργατικό Ημερολόγιο με Παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά φτιάξαμε με τους συνεργάτες μας από το eTwinning έργο ‘’ST(R)EAMtelling..Use your imagination and get inspired to create stories’’ και συναντηθήκαμε για να το ανοίξουμε μαζί! Υπάρχουν γλυκά από την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Ρουμανία, τη Λιθουανία και την Κροατία.


Μετάβαση στο app.myadvent.net.

Επίσης φτιάξαμε Βιβλίο Συνταγών με τα παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικα γλυκά που φτιάξαμε με τους συνεργάτες μας από το eTwinning. Η δική μας συνταγή είναι στις 14 Δεκεμβρίου.

Το ημερολόγιο και το βιβλίο κοινοποιήθηκε στους γονείς των παιδιών για να μπορούν όποτε έχουν χρόνο να δοκιμάσουν να τα κάνουν με τα παιδάκια τους!


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

“THE ADVENTURES OF MRS FANTASY STREAM IN SCIENCE LAND”
    Αυτό το παραμύθι γράφτηκε και εικονογραφήθηκε συνεργατικά από τους μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν στο eTwinning έργο ‘’ST(R)EAMtelling..Use your imagination and get inspired to create stories’’ και είναι εμπνευσμένο από τα πειράματα που έκαναν οι ίδιοι μαθητές μέσα στην τάξη.
    Το Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων συμμετέχει και αυτό..η δική μας συμμετοχή είναι η εικονογράφηση στην σελίδα 37 και στη σελίδα 27 και η δική μας συνέχεια της ιστορίας είναι στη σελίδα 34.

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

STREAM Fantasy

Στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιείται φέτος ένα πρόγραμμα eTwinning στο οποίο συμμετέχουν μαζί με μας και άλλα σχολεία από την Ελλάδα  και την Ευρώπη.

Ο τίτλος του έργου είναι «ST(R)EAMtelling..Use your imagination and get inspired to create stories» .

        Σε αυτό το έργο οι μαθητές θα παρακινηθούν να συμμετέχουν βιωματικά και ομαδοσυνεργατικά  σε δραστηριότητες βασισμένες στην ανακαλυπτική μέθοδο και στην προσέγγιση ST(R)EAM με έμφαση στο R (Reading-wRiting).

    Στόχοι του έργου είναι οι μαθητές: να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα συμμετέχοντας σε δραστηριότητες ST(R)EAM, Δημιουργικής Γραφής και Ψηφιακής Αφήγησης, να αναπτύξουν κριτική σκέψη, δημιουργικότητα και καινοτομία, να συνεργάζονται και να επικοινωνούν για την ολοκλήρωση ενός έργου, να εκφράζουν τις ιδέες τους και να συμμετέχουν σε παραγωγικές συζητήσεις και στη δημιουργία γραπτών και προφορικών κειμένων, να μοιράζονται εμπειρίες με μαθητές από άλλα μέρη και άλλες χώρες, να αντιμετωπίζουν ένα πραγματικό πρόβλημα, να οργανώνουν τη σκέψη τους και να αναζητούν λύσεις, να προγραμματίζουν ρομπότ και να αναπτύσσουν την υπολογιστική τους σκέψη.

    Στο τέλος του έργου θα δημιουργηθεί μία ανθολογία με τις ιστορίες που θα δημιουργηθούν από τους μαθητές όλων των συνεργαζόμενων σχολείων.

    Το έργο θα έχει διάρκεια 8 μήνες από τον Οκτώβριο μέχρι τον Μάϊο.

    Παρακάτω ακολουθεί το βίντεο που δημιουργήθηκε για την προώθηση του έργου μας.

Η χαρά μας είναι μεγάλη γιατί απονεμήθηκαν στο Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων δύο Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας για τα έργα eTwinning στα οποία συμμετείχαμε την προηγούμενη χρονιά!

    Το ένα έργο “Olympics: from Athens to Paris… THE LITTLE OLYMPIAN” και το δεύτερο έργο “A Green Path to Well-Being” αποσκοπούσαν στην προαγωγή της σωματικής και της ψυχικής υγείας των μαθητών!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 09 22 021014Στιγμιότυπο οθόνης 2024 09 22 021029Επίσης τα έργα μας βραβεύτηκαν και με Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας.

EyropaikhEtiketaGreenPathEyropaikhEtiketaOlympics