Εξέλιξη του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων στο χρόνο
Μια επετειακή παραγωγή των μαθητών του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων αφιερωμένη στον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση του Νηπιαγωγείου με αφορμή τη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς.
Εξέλιξη του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων στο χρόνο
Μια επετειακή παραγωγή των μαθητών του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων αφιερωμένη στον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση του Νηπιαγωγείου με αφορμή τη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς.
Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία από 2 έως 23 Μαρτίου 2026
Αγαπητοί γονείς οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία ξεκίνησαν. Χρόνος εγγραφής είναι από 2 εώς 23 Μαρτίου 2026.
Την ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που πρέπει να εγγραφεί το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2026-2027, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2026-27, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες από 1-1-2022 εώς και 31-12-2022 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Στο Νηπιαγωγείο θα προσκομίσετε:
Η εγγραφή θα γίνει ηλεκτρονικά από τους γονείς στην παρακάτω σελίδα:
Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα:
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Για να λάβετε περισσότερες οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφή μπορείτε να πατήσετε εδώ και εδώ .
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε καθημερινά με το Νηπιαγωγείο μας στο τηλέφωνο 23270 51376 και διά ζώσης κατά τις 12:10 με 13:10.
email Νηπιαγωγείου: mail@nip-an-poroion.ser.sch.gr
Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
Ιωάννα Γκίνη
Ποίημα «Με την καρδιά μου αισθάνομαι»
Για να συνεργαζόμαστε καλύτερα θα πρέπει να μάθουμε και τον εαυτό μας καλύτερα κατανοώντας τα συναισθήματα που έχουμε και μαθαίνοντας να τα εκφράζουμε. Έτσι λοιπόν καθώς ασχολούμασταν με τα συναισθήματα οι μαθητές δημιούργησαν ένα όμορφο ποίημα για αυτά με τίτλο «Με την καρδιά μου αισθάνομαι».
Επίσκεψη της προέδρου του χωριού στο νηπιαγωγείο
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου καλέσαμε στο Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων την πρόεδρο του χωριού για να μιλήσει στα παιδιά για το πως έγινε πρόεδρος τώρα που έχουμε Δημοκρατία και της πήραμε μια συνέντευξη κάνοντάς της πολλές ερωτήσεις. Επίσης τα παιδιά της ζήτησαν κάποια πολύ σημαντικά πράγματα που χρειάζονται στο νηπιαγωγείο μας για να είναι πιο χαρούμενα και ασφαλή. Η κύρια Μαρία, η πρόεδρος υποσχέθηκε στα παιδιά ότι θα προσπαθήσει να ικανοποιήσει τα αιτήματα τους και περιμένουμε όλοι με χαρά και ανυπομονησία! Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Πρόεδρο που αποδέχθηκε την πρόσκλησή μας και ενέπνευσε κι εκείνη από τη θέση της τα παιδιά μας με τα ιδανικά της ελευθερίας και της δημοκρατίας.

Απονεμήθηκε Εθνική Ετικέτα Ποιότητας στο eTwinning έργο στο οποίο συμμετείχε το Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων!
Νιώθουμε χαρά, ικανοποίηση και συγκίνηση που βοηθήσαμε τους μαθητές μας να εμπνευστούν μέσα από STREAM δραστηριότητες και να γράψουν τις δικές τους φανταστικές ιστορίες!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μας από όλες τις χώρες και ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν ενεργά σε αυτό το ταξίδι!
Το έργο eTwinning ”ST(R)EAMtelling..Use your imagination and get inspired to create stories” στο οποίο συμμετείχαμε φέτος με το Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων έφτασε στο τέλος του! Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταφέραμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να εμπλακούν σε ST(R)EAM δραστηριότητες και να δημιουργήσουν ιστορίες με έμπνευση και φαντασία με τους συνεργάτες μας από την Ελλάδα, την Ρουμανία, την Ιταλία, τη Λιθουανία και την Κροατία! Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους και τους γονείς για τη συμμετοχή τους!
Ακολουθούν:
Κάναμε επίσκεψη στην Ά και στη ΄Β τάξη του Δημοτικού Σχολείου για να κάνουμε μαζί δράσεις Φιλαναγνωσίας στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου που είναι η Φιλαναγνωσία και στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.
Η φιλοξενία των παιδιών και των δασκάλων ήταν συγκινητική! Περάσαμε τόσο όμορφα και φύγαμε με μία γλυκιά αίσθηση και τολμηρές σκέψεις ότι θα ανταμώσουμε όταν μεγαλώσουμε λίγο ακόμη!