Εξέλιξη του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων στο χρόνο
Μια επετειακή παραγωγή των μαθητών του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων αφιερωμένη στον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση του Νηπιαγωγείου με αφορμή τη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς.
Εξέλιξη του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων στο χρόνο
Μια επετειακή παραγωγή των μαθητών του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων αφιερωμένη στον εορτασμό των 100 χρόνων από την ίδρυση του Νηπιαγωγείου με αφορμή τη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς.
Επίσκεψη της προέδρου του χωριού στο νηπιαγωγείο
Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου καλέσαμε στο Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων την πρόεδρο του χωριού για να μιλήσει στα παιδιά για το πως έγινε πρόεδρος τώρα που έχουμε Δημοκρατία και της πήραμε μια συνέντευξη κάνοντάς της πολλές ερωτήσεις. Επίσης τα παιδιά της ζήτησαν κάποια πολύ σημαντικά πράγματα που χρειάζονται στο νηπιαγωγείο μας για να είναι πιο χαρούμενα και ασφαλή. Η κύρια Μαρία, η πρόεδρος υποσχέθηκε στα παιδιά ότι θα προσπαθήσει να ικανοποιήσει τα αιτήματα τους και περιμένουμε όλοι με χαρά και ανυπομονησία! Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Πρόεδρο που αποδέχθηκε την πρόσκλησή μας και ενέπνευσε κι εκείνη από τη θέση της τα παιδιά μας με τα ιδανικά της ελευθερίας και της δημοκρατίας.

Κάναμε επίσκεψη στην Ά και στη ΄Β τάξη του Δημοτικού Σχολείου για να κάνουμε μαζί δράσεις Φιλαναγνωσίας στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του νηπιαγωγείου που είναι η Φιλαναγνωσία και στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό.
Η φιλοξενία των παιδιών και των δασκάλων ήταν συγκινητική! Περάσαμε τόσο όμορφα και φύγαμε με μία γλυκιά αίσθηση και τολμηρές σκέψεις ότι θα ανταμώσουμε όταν μεγαλώσουμε λίγο ακόμη!
Βρήκαμε την ευκαιρία και πήγαμε στο κοντινό δασάκι στο βουνό Μπέλες στο χωριό μας και πιάσαμε τον Μάη μία μέρα νωρίτερα μιας και 1 Μαΐου δεν έχουμε σχολείο.
Παίξαμε, διασκεδάσαμε και φτιάξαμε το στεφάνι μας με όμορφα λουλούδια! Καλώς έρχεσαι Μάη!!
Σήμερα τα παιδιά πήγανε περίπατο στην πλατεία του χωριού και είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου! Τα παιδιά συμμετέχοντας σε έθιμα και παραδόσεις του τόπου τους κρατούν επαφή με την ιστορία τους και έχουν πολλαπλά οφέλη κυρίως κοινωνικοσυναισθηματικά!
Πρώτα φτιάξαμε το λουλουλουδένιο καλαθάκι μας και τα λαζαράκια μας με λουλούδια που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους, ξεκινήσαμε και πήγαμε σε όλα τα μαγαζιά του χωριού.
Πήγαμε και στο Δημοτικό Σχολείο να πούμε και στα μεγάλα παιδάκια τα κάλαντα του Λαζάρου και να δούμε το μεγάλο σχολείο που θα πάμε κι εμείς μετά το νηπιαγωγείο.
Είχαμε την τύχη να πάμε την Παρασκευή στο Βασιλικό Θέατρο με τους μαθητές μας και με το Δημοτικό Σχολείο και να παρακολουθήσουμε μία μοναδική παράσταση που μας έκανε να συγκινηθούμε, να προβληματιστούμε, να φανταστούμε και να συναισθανθούμε τους ήρωες μίας τρυφερής ιστορίας.
Η παράσταση που είδαμε ήταν η «Πολυξένη» της Στέλλα Μιχαηλίδου και άγγιζε πολλά σύγχρονα θέματα όπως την διαφορετικότητα, την μοναξιά, την ενδοσχολική βία, την μονογονεϊκότητα, την απώλεια, τις αλλαγές που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε μικροί και μεγάλοι! Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν από την ερμηνεία, την απλότητα και την αμεσότητα των ηθοποιών, αλλά και από τον μοναδικό πινέλο που χόρευε ζωγραφίζοντας και ζωγράφιζε χορεύοντας με το σώμα του!
https://europeanschoolradio.eu/podcast/10432
Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα κατά της Σχολικης Βίας (6 Μαρτίου) οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων δημιούργησαν Podcast στο European School Radio. Ηχογράφησαν μικρές ιστορίες με μηνύματα για να τις μοιραστούν με μικρούς και μεγάλους!
Τις ιστορίες τις αφηγηθήκαν τα παιδιά στους γονείς και σε μία εκδήλωση στο χώρο του σχολείου που ήταν αφιερωμένη κατά της Σχολικής Βίας! Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα του ενεργού Πολίτη με τίτλο “Προστασία και Αντιμετώπιση Σχολικής Βίας-Λέμε ΟΧΙ στη ΒΙΑ, ΝΑΙ στη ΦΙΛΙΑ”!
Το σχέδιο μαθήματος συνδέεται με τους εξής Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ
Στόχος 3: Καλή Υγεία και Ευημερία
Στόχος 4: Ποιοτική Εκπαίδευση
Στόχος 5: Ισότητα των Φύλων
Στόχος 10: Λιγότερες Ανισότητες
Στόχος 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί
Στόχος 17: Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων
Ημέρα Φιλάθλου στο Νηπιαγωγείο μας! Γιορτάζουμε από φέτος αυτήν την ημέρα για να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά από αυτήν την ηλικία για το ευ αγωνίζεσθαι και για να αναπτύξουν σεβασμό και κουλτούρα ευγενούς άμιλλας προς όλους τους αθλητές αλλά και τους φιλάθλους είτε υποστηρίζουν διαφορετικές ομάδες είτε συμπαθούν διαφορετικούς αθλητές.
Τα παιδιά ανέλαβαν ρόλους αθλητών και φιλάθλων σε παιχνίδια και αθλήματα που κάνανε στο σχολείο μας και βίωσαν τις αξίες του σεβασμού και της αγάπης για την άθληση! Σημασία δεν έχει μόνο ποιος κερδίζει, σημασία έχει η προσπάθεια και η χαρά της συμμετοχής στα παιχνίδια και στα αθλήματα!
Οι αθλητές δίνουν τα χέρια και οι φίλαθλοι συμμετέχουν και πανηγυρίζουν στον αγώνα με χαρά και σεβασμό!
Σήμερα είχαμε την χαρά και την τιμή να έχουμε στο σχολείο μας την συγγραφέα του παραμυθιού “Το μαγικό φτερό”, Καλλιόπη Ουζούν-Ανδρέου. Την ρωτήσαμε και μας είπε πώς σκέφτηκε και από που εμπνεύστηκε να γράψει αυτό το υπέροχο παραμύθι που μιλάει για την διαφορετικότητα, για τη φιλία και τον σχολικό εκφοβισμό και κάναμε μαζί της δράσεις Φιλαναγνωσίας.
Ήταν πολύ συγκινητικό για μας και τους μαθητές μας να ακούμε από την ίδια τη συγγραφέα να μας διαβάζει το παραμύθι της και να παίζει μαζί μας παιχνίδια δραματοποίησης που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, την αυτοεκτίμηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα!
Αυτή ήταν άλλη μία ευκαιρία να βοηθήσουμε τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο το οποίο θα τους δώσει “φτερά” στη σκέψη και στην καρδιά!
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου σαν Υποστηρικτής στέλνοντας τα μηνύματά μας!
Τα μηνύματα μας τα οποία έχουν καρφιτσωθεί στον Χάρτη Υποστηρικτών είναι:
“Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο..Αν κάτι μας κάνει να αισθανόμαστε αμήχανα ζητάμε βοήθεια από έναν ενήλικα που εμπιστευόμαστε!”
“Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο..Προσέχουμε να μιλάμε μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουμε από την πραγματική ζωή όπως είναι οι φίλοι μας και η οικογένειά μας!”
Με αφορμή τον εορτασμό της μέρας επεξεργαζόμαστε αφίσες από το https://saferinternet4kids.gr και φτιάχνουμε τη δική μας αφίσα!