Βρήκαμε την ευκαιρία και πήγαμε στο κοντινό δασάκι στο βουνό Μπέλες στο χωριό μας και πιάσαμε τον Μάη μία μέρα νωρίτερα μιας και 1 Μαΐου δεν έχουμε σχολείο.
Παίξαμε, διασκεδάσαμε και φτιάξαμε το στεφάνι μας με όμορφα λουλούδια! Καλώς έρχεσαι Μάη!!
Βρήκαμε την ευκαιρία και πήγαμε στο κοντινό δασάκι στο βουνό Μπέλες στο χωριό μας και πιάσαμε τον Μάη μία μέρα νωρίτερα μιας και 1 Μαΐου δεν έχουμε σχολείο.
Παίξαμε, διασκεδάσαμε και φτιάξαμε το στεφάνι μας με όμορφα λουλούδια! Καλώς έρχεσαι Μάη!!
Σήμερα τα παιδιά πήγανε περίπατο στην πλατεία του χωριού και είπαν τα κάλαντα του Λαζάρου! Τα παιδιά συμμετέχοντας σε έθιμα και παραδόσεις του τόπου τους κρατούν επαφή με την ιστορία τους και έχουν πολλαπλά οφέλη κυρίως κοινωνικοσυναισθηματικά!
Πρώτα φτιάξαμε το λουλουλουδένιο καλαθάκι μας και τα λαζαράκια μας με λουλούδια που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους, ξεκινήσαμε και πήγαμε σε όλα τα μαγαζιά του χωριού.
Πήγαμε και στο Δημοτικό Σχολείο να πούμε και στα μεγάλα παιδάκια τα κάλαντα του Λαζάρου και να δούμε το μεγάλο σχολείο που θα πάμε κι εμείς μετά το νηπιαγωγείο.
Είχαμε την τύχη να πάμε την Παρασκευή στο Βασιλικό Θέατρο με τους μαθητές μας και με το Δημοτικό Σχολείο και να παρακολουθήσουμε μία μοναδική παράσταση που μας έκανε να συγκινηθούμε, να προβληματιστούμε, να φανταστούμε και να συναισθανθούμε τους ήρωες μίας τρυφερής ιστορίας.
Η παράσταση που είδαμε ήταν η «Πολυξένη» της Στέλλα Μιχαηλίδου και άγγιζε πολλά σύγχρονα θέματα όπως την διαφορετικότητα, την μοναξιά, την ενδοσχολική βία, την μονογονεϊκότητα, την απώλεια, τις αλλαγές που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε μικροί και μεγάλοι! Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν από την ερμηνεία, την απλότητα και την αμεσότητα των ηθοποιών, αλλά και από τον μοναδικό πινέλο που χόρευε ζωγραφίζοντας και ζωγράφιζε χορεύοντας με το σώμα του!
https://europeanschoolradio.eu/podcast/10432
Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα κατά της Σχολικης Βίας (6 Μαρτίου) οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων δημιούργησαν Podcast στο European School Radio. Ηχογράφησαν μικρές ιστορίες με μηνύματα για να τις μοιραστούν με μικρούς και μεγάλους!
Τις ιστορίες τις αφηγηθήκαν τα παιδιά στους γονείς και σε μία εκδήλωση στο χώρο του σχολείου που ήταν αφιερωμένη κατά της Σχολικής Βίας! Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα του ενεργού Πολίτη με τίτλο “Προστασία και Αντιμετώπιση Σχολικής Βίας-Λέμε ΟΧΙ στη ΒΙΑ, ΝΑΙ στη ΦΙΛΙΑ”!
Το σχέδιο μαθήματος συνδέεται με τους εξής Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ
Στόχος 3: Καλή Υγεία και Ευημερία
Στόχος 4: Ποιοτική Εκπαίδευση
Στόχος 5: Ισότητα των Φύλων
Στόχος 10: Λιγότερες Ανισότητες
Στόχος 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί
Στόχος 17: Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων
Η χαρά μας είναι απερίγραπτη γιατί έχουμε καινούργιες κουρτίνες στο Νηπιαγωγείο Άνω Ποροΐων! Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων& Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου-Νηπιαγωγείου Άνω Ποροΐων για την προσφορά τους στο σχολείο μας! Δέχτηκαν το αίτημα μας, αγόρασαν κουρτίνες, τις έραψαν και με την πολύτιμη βοήθεια της σούπερ εθελόντριάς μας Ελισάβετ μας τις πέρασαν! Όλα αυτά τα χρόνια ο Σύλλογος είναι κοντά μας και δεν μπορούμε να κρύψουμε την συγκίνησή μας!
Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία από 5 έως 24 Μαρτίου 2025
Αγαπητοί γονείς οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία ξεκίνησαν. Χρόνος εγγραφής είναι από 5 εώς 24 Μαρτίου 2025.
Την ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που πρέπει να εγγραφεί το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες από 1-1-2021 εώς και 31-12-2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Στο Νηπιαγωγείο θα προσκομίσετε:
Η εγγραφή θα γίνει ηλεκτρονικά από τους γονείς στην παρακάτω σελίδα:
Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα:
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Μπορείτε να πατήσετε εδώ για να λάβετε οδηγίες για την ηλεκτρονική εγγραφή.
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε καθημερινά με το Νηπιαγωγείο μας στο τηλέφωνο 23270 51376 και διά ζώσης κατά τις 12:10 με 13:00.
Ημέρα Φιλάθλου στο Νηπιαγωγείο μας! Γιορτάζουμε από φέτος αυτήν την ημέρα για να ευαισθητοποιηθούν τα παιδιά από αυτήν την ηλικία για το ευ αγωνίζεσθαι και για να αναπτύξουν σεβασμό και κουλτούρα ευγενούς άμιλλας προς όλους τους αθλητές αλλά και τους φιλάθλους είτε υποστηρίζουν διαφορετικές ομάδες είτε συμπαθούν διαφορετικούς αθλητές.
Τα παιδιά ανέλαβαν ρόλους αθλητών και φιλάθλων σε παιχνίδια και αθλήματα που κάνανε στο σχολείο μας και βίωσαν τις αξίες του σεβασμού και της αγάπης για την άθληση! Σημασία δεν έχει μόνο ποιος κερδίζει, σημασία έχει η προσπάθεια και η χαρά της συμμετοχής στα παιχνίδια και στα αθλήματα!
Οι αθλητές δίνουν τα χέρια και οι φίλαθλοι συμμετέχουν και πανηγυρίζουν στον αγώνα με χαρά και σεβασμό!
Σήμερα είχαμε την χαρά και την τιμή να έχουμε στο σχολείο μας την συγγραφέα του παραμυθιού “Το μαγικό φτερό”, Καλλιόπη Ουζούν-Ανδρέου. Την ρωτήσαμε και μας είπε πώς σκέφτηκε και από που εμπνεύστηκε να γράψει αυτό το υπέροχο παραμύθι που μιλάει για την διαφορετικότητα, για τη φιλία και τον σχολικό εκφοβισμό και κάναμε μαζί της δράσεις Φιλαναγνωσίας.
Ήταν πολύ συγκινητικό για μας και τους μαθητές μας να ακούμε από την ίδια τη συγγραφέα να μας διαβάζει το παραμύθι της και να παίζει μαζί μας παιχνίδια δραματοποίησης που ενισχύουν την ενσυναίσθηση, την αυτοεκτίμηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα!
Αυτή ήταν άλλη μία ευκαιρία να βοηθήσουμε τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο το οποίο θα τους δώσει “φτερά” στη σκέψη και στην καρδιά!
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου σαν Υποστηρικτής στέλνοντας τα μηνύματά μας!
Τα μηνύματα μας τα οποία έχουν καρφιτσωθεί στον Χάρτη Υποστηρικτών είναι:
“Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο..Αν κάτι μας κάνει να αισθανόμαστε αμήχανα ζητάμε βοήθεια από έναν ενήλικα που εμπιστευόμαστε!”
“Μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο..Προσέχουμε να μιλάμε μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουμε από την πραγματική ζωή όπως είναι οι φίλοι μας και η οικογένειά μας!”
Με αφορμή τον εορτασμό της μέρας επεξεργαζόμαστε αφίσες από το https://saferinternet4kids.gr και φτιάχνουμε τη δική μας αφίσα!
Με αφορμή στον πανελλήνιο Διαγωνισμό Ζωγραφικής με θέμα «Λιβάδια Ποσειδωνίας: τα θαλασσινά μας δάση» που διοργανώνει η Παιδική HELMEPA…
Διαβάσαμε πληροφορίες από το περιοδικό της HELMEPA
είδαμε βίντεο για τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας, συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε,,
κάναμε πειράματα για να δούμε πως δημιουργείται το οξυγόνο στα Λιβάδια της Ποσειδωνίας,
παίξαμε θεατρικά παιχνίδια όπου μερικά παιδιά ήταν λιβάδια της Ποσειδωνίας, μερικά παιδιά ήταν απειλές για την Ποσειδωνία (άγκυρες, σκουπίδια, δυναμίτες..) και δίναμε λύσεις,
φτιάξαμε μία μεγάλη θάλασσα και την καθαρίζαμε από τα δίχτυα που είχαν ρίξει οι ψαράδες,
και δημιουργήσαμε πίνακες ζωγραφικής με μηνύματα για μα συμμετέχουμε στον Διαγωνισμό Ζωγραφικής.
Η ενασχόλησή μας με τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας εξυπηρετεί την επίτευξη του Στόχου 14: «Ζωή κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας» για τη βιώσιμη ανάπτυξη και βοηθάει τους μαθητές να αντιληφθούν ότι υπάρχει μία σχέση αλληλεπίδρασης και αλληλεξάρτησης μεταξύ του ανθρώπου και της θάλασσας.
Η θάλασσα και τα Λιβάδια της Ποσειδωνίας μας προσφέρουν οξυγόνο και ζωή και εμείς προστατεύοντάς τα βοηθούμε να συνεχιστεί η ζωή στο βυθό!