Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής/ Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Τη φετινή χρονιά συμμετείχαμε στον 11ος Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης Με θέμα «Σημερινές Ιστορίες Αγγείων». Οι μικροί μας μαθητές κλύθηκαν να αποτυπώσουν εικόνες της καθημερινότητάς τους που θα ήθελαν να αφήσουν για τους ευαυτούς τους, στους ανθρώπους του μέλλοντος.

Αν οι άνθρωποι της αρχαιότητας μας άφησαν εικόνες που έκριναν σημαντικές για τους ίδιους πάνω σε πήλινα αγγεία, εσύ τι θα επέλεγες να βρουν ως δική σου εικόνα οι άνθρωποι των επόμενων γενεών;

collage 18

Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής

ΠΑΣΧΑ!!!

Το Πάσχα έφτασε και οι μικροί μας εξερευνητές πραγματοποίησαν πολλές πασχαλινές δράσεις. Άκουσαν την ιστορία του Χριστού και διάφορα έθιμα της ελληνικής μας παράδοσης καθώς και ιστορίες σχετικές με τις Άγιες μέρες που θα ακολουθήσουν. Το Νηπιαγωγείο μας πλημμύρισε με μυρωδιές και χρώματα από τα λαζαράκια που παρασκεύασαν οι μικροί μαθητές, και τα κόκκινα αυγά που έβαψαν! collage 12Τα πασχαλινά αυγά μας!

collage 13collage 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Λαζαράκια!!!!

Πριν τις διακοπές του Πάσχα παίξαμε το παιχνίδι των κρυμμένων αυγών και  όλα τα παιδιά έψαξαν στην αυλή μας όπου βρήκαν τα κρυμμένα χρωματιστά αυγά του πασχαλινού λαγού.

Πρώτα χωριστήκαμε σε ομάδες….collage 17

Έπειτα μετρήσαμε και καταγράψαμε τον αριθμό των αυγών που κάθε ομάδα έπρεπε να βρει…collage 16

Και τέλος, διασκεδάσαμε….collage 15

Καλό Πάσχα…!!!

Μαθητικός Διαγωνισμός Τραγουδιού & Ραδιοφωνικού Μηνύματος

Τη φετινή χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στο Μαθητικός Διαγωνισμός Τραγουδιού Ραδιοφωνικού Μηνύματος Κάν’ το ν’ ακουστεί 2024” με θέμα: “Η δύναμη της φιλίας”.

 

Παγκόσμια Ημέρα της Γης!

Η Ημέρα της Γης γιορτάζεται κάθε χρόνο από το 1970, στις 22 Απριλίου, με στόχο την κινητοποίηση ανθρώπων, κυβερνήσεων, επιχειρήσεων και οργανισμών, για ένα καθαρό πλανήτη.…

Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/16

Τα παιδιά είναι το μέλλο του πλανήτη μας! Ευαίσθητα ως είναι δημιούργησαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα…Earth day

 

 

3η Αποστολή- Σύμπαν

3η Αποστολή

Σύμπαν

Ο “τρελός επιστήμονας” αντιμετωπίζει δυσκολίες με την εφευρετικότητα των παιδιών, για αυτό μας αναθέτει ακόμη μια αποστολή, ώστε να φτάσουμε στον τελικό μας στόχο. Αυτή τη φορά θέλει να εξερευνήσουμε το σύμπαν και τα φαινόμενα που το περιβάλλουν..

Η Luna μας ενημέρωσε για την αποστολή μας…collage1 4

Οι μετεωρίτες ήταν το φαινόμενο που θα έπρεπε να συλλέξει πληροφορίες το σχολείο μας. Αναζητήσαμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεοcollage1 5

Δημιουργήσαμε τους δικούς μας μετεωρίτες..

7

Η διαδικασία της κατασκευής:

collage1 6

Θέλοντας να δώσουμε “ενέργεια” στον μετεωρίτη μας, δημιουργήσαμε το δικό μας αυτοσχέδιο κύκλωμα και μπορέσαμε να του δώσουμε φως..4 2

Η πορεία μέχρι την κατασκευή του κυκλώματος..collage1 8

 

Γνωρίζω το δα- ΣΟΣ!

Σκοπός και στόχοι του προγράμματος:

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες,κατολισ θήσεις και άλλα ακραία γεγονότα. Επίσης σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δάση μετριάζουν την κλιματική αλλαγή μέσω δέσμευσης άνθρακα,  συμβάλλουν στην ισορροπία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και υγρασίας στον αέρα.εννοιολογικός χάρτης

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι:

  1. η ανάδειξη των σχέσεων και αλληλεπιδράσεω ν φυσικού και 
  2. ανθρωπογενούς περιβάλλοντος,
  3. ο εντοπισμός των ανθρώπινων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον
  4. η ανάδειξη προληπτικών μέτρων, μέσα από διαδικασίες επίλυσης προβλήματος,διε ρευνητικής μάθησης, αρχές διαφοροποιημέν ες διδασκαλίας και περιγραφικής αξιολόγησης.
  5. Να ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών,
  6. εκπαιδευτικών,γ ονέων, της τοπικής κοινωνίας καθώς και τη συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες για την επίτευξη αποτελεσματική ς περιβαλλοντική ς δράσης
  7. Να καλλιεργήσει τις Δεξιότητες Μάθησης του 21ου αιώνα, Ζωής, του Νου και των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

Αρχικά, δημιουργήθηκε εννοιολογικός χάρτης με το “τι γνωρίζουμε, τι θέλουμε να μάθουμε, πως θα το μάθουμε”. Στην πορεία του προγράμματος παρακολουθήσαμε ποικίλα εκπαιδευτικά βιντεάκια και διαβάσαμε παραμύθια που μας βοήθησαν να συλλέξουμε περισσότερες πληροφορίες για το δάσος, τη ζωή μέσα σε αυτό, τα οφέλη και τους κινδύνους.

Παρατηρήσαμε πως δείχνει ένα δέντρο κοιτάζοντας το από χαμηλά, μετρήσαμε τη σκιά του και τον κορμό του.

1

collage1 3 collage1 2

Δημιουργήσαμε την αφίσα μας, με τίτλο “Αγαπάμε και προστατεύμε το Δάσος”εικόνα Viber 2024 04 09 15 11 30 806

Turlututú and Tarlatata

Στα πλαίσια του προγράμματος e-Twinning, τη Δευτέρα, 8/4/2024, η τάξη μας συμμετείχε σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργανώνεται από το νηπιαγωγείο ICS “G. Macherione-G. Galilei” di Calatabiano της Ιταλίας και την εκπαιδευτικό Nunzia Spanò.
Στην εκδήλωση αυτή, τα παιδιά έλαβαν μέρος σε ένα εργαστήριο εικαστικών. Το εργαστήρι εμψύχωσε η Ιταλίδα παιδαγωγός και εικαστικός, Micol Blanchard και βασίζεται στη μέθοδο Tullet Herve ( https://herve-tullet.com/ ) και στην τεχνική της γραφικής δικτύωσης .
Η γραφική δικτύωση είναι μια δραστηριότητα όπου ο εκπαιδευτικός δίνει οδηγίες στα παιδιά για να σχεδιάσουν συγκεκριμένα σχήματα, χρώματα, χαρακτήρες ή στοιχεία, χρησιμοποιώντας μόνο λεκτικές οδηγίες χωρίς να δείχνει οπτικά παραδείγματα. Τα παιδιά πρέπει να ακολουθήσουν αυτές τις οδηγίες και να αναπαραστήσουν αυτά που ακούν σε μορφή σχεδίου. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους και τις ικανότητές τους στην αντίληψη και την απεικόνιση των οδηγιών μέσω της τέχνης τους.
Το εργαστήριο έχει τίτλο «Turlututú and Tarlatata» και αναφέρεται σε δύο φανταστικούς, διαστημικούς χαρακτήρες, που ο ίδιος ο Tullet Herve δημιούργησε και παραχώρησε στην εκπαιδεύτρια Micol Blanchard για να τους χρησιμοποιήσει στην εκδήλωσή μας!

Kindergarten Ano Volimon 1

Το τελικό αποτέλεσμα της διαδικτυακής εκδήλωσης

εικόνα Viber 2024 04 08 16 46 26 650 1

 

 

TURLUTUTU TARLATATA

 

Ο χαρταετός της Ελπίδας!

Ο χαρταετός της Ελπίδας!

Φέτος συμμετείχαμε σε μια συλλογική προσπάθεια που δοργάνωσε η συνάδελφος Μαλλιαρού Αγγελική, δημιουργώντας τον “Χαρταετό της Ελπίδας”. Σχολεία από όλη την Ελλάδα “ενώθηκαν” και δημιούργησαν τον πιο όμορφο χαρταετό με ουσιαστικά μηνύματα.

Ο Χαρταετός της Ελπίδας 2Ο