31 Οκτωβρίου Ημέρα Αποταμίευσης

31 Οκτωβρίου Ημέρα Αποταμίευσης

Ημέρα αποταμίευσης. Μιλήσαμε για το ευρώ , είδαμε εποπτικό υλικό και γνωρίσαμε τα χρήματα. Διαβάσαμε το παραμύθι ” Η τσεπούλα και ο Κουμπαράκος και ζωγραφίσαμε τι θα αγοράζαμε με τα χρήματα της αποταμίευσης.

Κατασκευάσαμε μικρά σπιτάκια κουμπαράδες, μια ιδέα από το pinterest

Pink White Aesthetic Photo Collage We Are Open Facebook Post

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

28η Οκτωβρίου

28η Οκτωβρίου

Το αφιέρωμα μας στην Επέτειο του ΟΧΙ

Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο αφιερώματα στην επέτειο του 1940.

Μάθαμε τους πρωταγωνιστές της ιστορίας. Σταθήκαμε ιδιαίτερα στην λέξη ΟΧΙ , μια λέξη μικρή αλλά με τόση δύναμη και αξία. Ανασυνθέσαμε την λέξη , την σχηματίσαμε την αποτυπώσαμε σε ΦΕ.

020

την λέξη ΟΧΙ την δημιουργήσαμε με λίγη φαντασία σε στεφανωμένο ανθρωπάκι.

 

2588 1

464645464

Φυσικά αναφερθήκαμε και στην ειρήνη. Διαβάσαμε το παραμύθι του Ε. Τριβιζά ” Η φάλαινα που έτρωγε τον πόλεμο” και ζωγραφίσαμε την δική μας φάλαινα που τρώει πολεμικά στοιχεία όπως σφαίρες, όπλα κ.α.

Μετά από συζήτηση αποφασίσαμε τα δικά μας βομβαρδιστικά αεροπλάνα να μην πετούν βόμβες αλλά να μοιράζουν καρδούλες.

0000 1

Μια αυθόρμητη κατασκευή από μαθητή ” Το βομβαρδιστικό της αγάπης ”

Grey Pink Neutral Pastel Elegant Aesthetic Clothing Boutique Photo Collage Instagram Post Portrait

Στην γιορτούλα  μας τα παιδιά απήγγειλαν ποιήματα και τραγουδήσαμε επετειακά τραγούδια του ‘ 40.

Τα παιδιά κατασκεύασαν την Ελληνική σημαία.

Minimalist Fashion Style Photo Collage

 

 

Κατηγορίες: 2025-2026 | Γράψτε σχόλιο

Το μήλο

Το μήλο

Ένα από τα πιο γνωστά φρούτα του Φθινοπώρου είναι το μήλο.

Είδαμε πολύ εποπτικό υλικό για το μήλο και την μηλιά. Συζητήσαμε για τα προϊόντα που μας δίνει το δέντρο η μηλιά , τι μπορούμε να φτιάξουμε με τα μήλα. Γράψαμε την λέξη μήλο σε ΦΕ 458

Μάθαμε την παροιμία ” ένα μήλο την ημέρα , το γιατρό τον κάνει πέρα”

Ζωγραφίσαμε την παροιμία σε μηλαράκια, την ανασυνθέσαμε και την μετατρέψαμε σε γιρλάντα που την κρεμάσαμε στην τάξη.

55464

Φτιάξαμε μηλοπιτάκια και τα απολαύσαμε όλοι μαζί στην τάξη

023

Στο ολοήμερο τμήμα τα παιδιά δημιούργησαν ατομικά μήλα.

00

Κατηγορίες: 2025-2026 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το μήλο

Τα φρούτα του Φθινοπώρου

Τα φρούτα του Φθινοπώρου

Θα μιλήσουμε για τα φρούτα του Φθινοπώρου κυρίως μέσα από την τέχνη

Το μήλο είναι το πρώτο φρούτο που ασχοληθήκαμε. Ο πιο ιδιαίτερος και αγαπητός ζωγράφος που ζωγραφίζει υπέροχα φρούτα είναι ο Romero Britto. Αφού πήραμε πληροφορίες για το έργο του από το διαδίκτυο , δημιουργήσαμε και εμείς τα δικά μας μήλα

3 3 4 2

 

 

Κατηγορίες: 2025-2026 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα φρούτα του Φθινοπώρου

Ολοήμερο Τμήμα Ομαδική εργασία για το Φθινόπωρο

Ολοήμερο Τμήμα Ομαδική εργασία για το Φθινόπωρο

Στο ολοήμερο τα παιδιά δημιούργησαν Φθινοπωρινό δέντρο

4 1

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοήμερο Τμήμα Ομαδική εργασία για το Φθινόπωρο

Ο Kandinsky μας εμπνέει

Ο Kandinsky μας εμπνέει

Μιλώντας για τα χρώματα του Φθινοπώρου προσεγγίσαμε τον ζωγράφο Β. Καντίνσκι. Ο Καντίνσκι είναι Ρώσος ζωγράφος και θεωρητικός της τέχνης, πρωτοπόρος του Εξπρεσιονισμού και της Αφηρημένης Τέχνης και ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ού αιώνα.

Εμπνευστήκαμε από το έργο του ”cercles”

Χρωματίσαμε, κόψαμε με το ψαλίδι, βάψαμε με τα πινέλα μας …..

2 1

και οι μικροί καλλιτέχνες μεγαλούργησαν

3 2

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο Kandinsky μας εμπνέει

Τα χρώματα του Φθινοπώρου

Τα χρώματα του Φθινοπώρου

Ήρθε ο Οκτώβρης , μιλήσαμε για την αλλαγή της φύσης. Με εποπτικό υλικό μάθαμε τα χρώματα του Φθινοπώρου. Τα παιδιά δημιούργησαν ζωγραφιές με τυπώματα φύλλων.

1

2

Με πλαστελίνη , γκοφρέ χαρτί και πολύ μεράκι δημιούργησαν Φθινοπωρινά δέντρα

 

1 1

Ανασυνθέσαμε την λέξη Οκτώβριος και με τον μήνα ως αφορμή μιλήσαμε για το γράμμα Ο,ο

3 1

Κατηγορίες: 2025-2026 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα χρώματα του Φθινοπώρου

Ο κύριος Δυνατός μας μαθαίνει τα σχήματα στο ολοήμερο

Ο κύριος Δυνατός μας μαθαίνει τα σχήματα στο ολοήμερο

Στο ολοήμερο τμήμα τα παιδιά διάβασαν τον κύριο δυνατό και ξεχώρισαν το σχήμα του , το τετράγωνο. Εντόπισαν το σχήμα σε έναν πίνακα με 3 σχήματα ( κύκλο, τετράγωνο και τρίγωνο).Έπειτα προγραμμάτισαν την Beebot με συγκεκριμένες εντολές ( δεξιά, αριστερά, πίσω, μπροστά) προκειμένου να φτάσει στα τετράγωνα του πίνακα. Τέλος ζωγράφισαν τον κύριο δυνατό με τέμπερες και ομαδοποίησαν σε πίνακα ξύλινα τουβλάκια ανάλογα με το σχήμα τους

5

IMG 26397404ad6f6db0e3ed71ea0b5529ba V

Κατηγορίες: 2025-2026 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ο κύριος Δυνατός μας μαθαίνει τα σχήματα στο ολοήμερο

Τα χρώματα του Ουράνιου τόξου

Τα παιδιά του ολοήμερου με την εκπαιδευτικό του τμήματος με αφορμή τα χρώματα δημιούργησαν ομαδικά το ουράνιο τόξο

s 1

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα χρώματα του Ουράνιου τόξου

Η πυξίδα της τάξης μας

Έτσι ζούμε εμείς

Η δημιουργία της πυξίδας είναι κάτι που δημιουργήθηκε σταδιακά και αποτελεί μια βιωματική προσέγγιση που επιτρέπει στα παιδιά να εκφράσουν συναισθήματα , σκέψεις με δημιουργικό τρόπο.

Έχει 4 βήματα

  1. Τι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα
  2. Πως ζητάμε βοήθεια
  3. Τι σημαίνει ομάδα
  4. Τι γίνεται όταν κάτι μας ενοχλεί

Τι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα:

Τα παιδιά κρατώντας στα χέρια τους μικρές καρδιές είπαν τι τους κάνει να νιώθουν όμορφα στο νηπιαγωγείο. ο κάθε μαθητής εκφράζει την άποψή του και η εκπαιδευτικός το καταγράφει πάνω στην καρδιά. Όλες αυτές οι μικρές καρδιές διακοσμούν μια μεγάλη κοκκινη καρδιά την ΄΄ χαρούμενη καρδιά μας”.

Το δεύτερο βήμα είναι να μάθουμε πως ζητάμε βοήθεια με σεβασμό και αποτελεσματικό τρόπο. Παρουσιάζουμε στα παιδιά μια σκαλα και ένα σενάριο όπου ένα παιδί χρειάζεται βοήθεια.

Στο πρώτο σκαλοπάτι δοκιμάζω μόνος μου , στο δεύτερο ζητάω ευγενικά βοήθεια από έναν φίλο μου και στο τρίτο ζητάω βοήθεια από την κυρία.

Στο τρίτο βήμα συζητήσαμε τι σημαίνει ομάδα . Έπειτα κάθε παιδί χρωμάτισε ένα κομμάτι από παζλ . Στο τέλος όλα τα κομμάτια του παζλ ενώθηκαν και έγιναν μαζί μια ομάδα.

Τέλος συζητήσαμε τι κάνουμε όταν μας ενοχλεί κάτι και πως το αντιμετωπίζουμε. χρησιμοποιήσαμε εικόνες που δείχνουν πράγματα που μας ενοχλούν και αποφασίσαμε ότι θα χρησιμοποιούμε την λεκτική επικοινωνία για να το αντιμετωπίσουμε.

1

Αφού ολοκληρώσαμε τα 4 βήματα τα ενώσαμε σε ένα μεγάλο χαρτόνι

2

 

Κατηγορίες: 2025-2026 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η πυξίδα της τάξης μας