Προετοιμαζόμαστε για να υποδεχτούμε το μικρό μας ρομποτάκι και εξοικειωνόμαστε με τον τρόπο που κινειται.
Οι μαθητές έμαθαν βιωματικά την αποταμίευση. Μιλήσαμε για το ένα και τα πολλά, τα λιγότερα και τα περισσότερα. Για τα ευρώ και όχι μόνο. Τι μπορούν να αγοράσουν με ένα ευρώ αλλά και πως μπορούμε με τη μικρή μας συμμετοχή να καταφέρουμε ένα σημαντικό επίτευγμα.
Φυτεύοντας ένα δέντρο κατανοούν ότι σε λίγα χρόνια θα έχουμε ένα δάσος.
Αν κάθε μέρα κάνω ένα φίλο σε λίγα χρόνια θα έχω φίλους σ όλο τον κόσμο.
Αν κάθε μέρα καταφέρνω και ένα στόχο σε λίγα χρόνια θα φτάσω το όνειρό μου!!!
Στις 28 του Οκτώβρη τιμούμε την ημέρα του ΟΧΙ. Την ημέρα αυτή το 1940, οι Ιταλοί με τον Μουσολίνι, ζήτησαν από τους Έλληνες να τους παραδώσουν τη χώρα τους. Ο τότε Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Ιωάννης Μεταξάς και μαζί του όλοι οι Έλληνες, απάντησαν με ένα γενναίο
Ο Χ Ι
Οι Έλληνες πολέμησαν πάνω στα βουνά της Πίνδου τους εισβολείς Ιταλούς. Τα χιόνια, οι λάσπες, το τρομερό κρύο, τα όπλα και αεροπλάνα του εχθρού δεν τους τρόμαξαν. Πολέμησαν σαν λιοντάρια για την πατρίδα και την ελευθερία τους. Πραγματικές ηρωίδες ήταν οι γυναίκες στα βουνά της Πίνδου κουβαλούσαν στις πλάτες τους όπλα και τρόφιμα για τους στρατιώτες. Τις νύχτες έμπλεκαν κάλτσες και μάλλινα ρούχα για τους στρατιώτες. Άντρες γυναίκες και παιδιά, νέοι και γέροι, όλοι οι Έλληνες ενωμένοι πολέμησαν και νίκησαν τους Ιταλούς. Η Ελλάδα όμως έμεινε ελεύθερη όμως για λίγο. Τον Απρίλη του 1941 επιτέθηκαν εναντίον της οι Γερμανοί. Τα βάσανα των Ελλήνων συνεχίστηκαν: βασανιστήρια πείνα θάνατος… Όμως στο τέλος οι Έλληνες αγωνίστηκαν και κατάφεραν να φέρουν πίσω στη χώρα τους την πολυπόθητη ελευθερία.
Πώς αποτυπώνονται αυτά στα μάτια των μαθητών/τριών μας;
Α Ν Α Δ Υ Ο Μ Ε Ν Η Γ Ρ Α Φ Η
Φθινόπωρο
Έρχεται φθινόπωρο!
Φώναξε τ’ αγέρι.
Χελιδόνια, φύγετε
στου νοτιά τα μέρη.
Έρχεται φθινόπωρο!
Λέει το συννεφάκι.
Πρωτοβρόχια φτάνουνε,
ξέψυχο δεντράκι.
Έρχεται φθινόπωρο!
Είπε το σχολείο.
Τα λουλούδια κλείστηκαν
μέσα στο βιβλίο. (Βασίλης Χαρωνίτης)
Μέσα σ’ αυτό το υπέροχο κλίμα με τα φθινοπωρινά χρώματα και την αλλαγή του καιρού, όλοι μας φέραμε και κάτι (φύλλα, κάστανα, καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια, μανιτάρια, ελιές ακόμη και μια μικρή φωλίτσα), που αποτυπώνει τη φορεσιά της φύσης με τα πολύτιμα δώρα της, που πάντα μας προσφέρει απλόχερα!!!
Οι μικρές μας δημιουργίες με αποξηραμένα φύλλα………!!!!
Με ευκαιρία την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, τα παιδιά αναγνωρίζουν, διηγούνται προσωπικές τους εμπειρίες και ανακαλύπτουν γνώσεις και αντιλήψεις για τα ζώα. Προβληματίζονται για τον τρόπο ζωής των ζώων, τις συνήθειες τους, τις ανάγκες τους και εκφράζουν τα συναισθήματα τους.
Δείχνουν εικόνες από τα δικά τους ζωάκια και τις παρουσιάζουν στην ολομέλεια.
Το Ζωάκι της Αναστασίας
Το ζωάκι της Εύας
Το ζωάκι της Ελένης
Το ζωάκι της Μελωδίας
Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2026, στο πλαίσιο της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025-202 οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας με σύνθημα ” Κινούμαι-Ενεργώ-Δημιουργώ” συμμετείχαν σε όμορφες αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, ασκήσεις, ζωγραφική και καλλιτεχνικές δημιουργίες μέσα σε κλίμα χαράς και συνεργασίας!
Γιατί αθλητισμός είναι χαρά, φιλία, ομαδικότητα!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΤΑΣ
Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας στο πλαίσιο του πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “ΤΡΩΜΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ”
Ανακάλυψη Αντικειμένων με τη Βοήθεια Αρχαιολόγων.
Οι μαθητές/τριες ένιωσαν σαν μικροί αρχαιολόγοι και μέσα από ένα παιχνίδι ανακάλυψης και κρυμμένου θησαυρού σε ειδικά διαμορφωμένη αμμοδόχο, παρατηρούν τα αντικείμενα και προσπαθούν να μαντέψουν τη χρήση τους μέσα από συζήτηση.
“Τι νομίζεις ότι περιείχε αυτό το αγγείο;”
“Πώς μαγείρευαν οι αρχαίοι Έλληνες;”
“Ποιες τροφές μπορεί να χρησιμοποιούσαν;”
Η αρχαιολόγος κ. Β. Γαλάνη δίνει πληροφορίες για τα αντικείμενα και τον τρόπο χρήσης τους. Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση και παρακολούθηση της διαδικασίας συντήρησης των αντικειμένων-ευρημάτων στα εργαστήρια συντήρησης. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με φωνολογική επίγνωση!!!
f






























































































