ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ-ΠΕΤΑ

“Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.” - Νίκος Καζαντζάκης

Εικόνα κεφαλίδας ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ-ΠΕΤΑ

ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ

Προετοιμαζόμαστε για να υποδεχτούμε το μικρό μας ρομποτάκι και εξοικειωνόμαστε με τον τρόπο που κινειται.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

Οι μαθητές έμαθαν βιωματικά την αποταμίευση. Μιλήσαμε για το ένα και τα πολλά, τα λιγότερα και τα περισσότερα. Για τα ευρώ και όχι μόνο.  Τι μπορούν να αγοράσουν με ένα ευρώ αλλά και πως μπορούμε με τη μικρή μας συμμετοχή να καταφέρουμε ένα σημαντικό επίτευγμα.

Φυτεύοντας ένα δέντρο κατανοούν ότι σε λίγα χρόνια θα έχουμε ένα δάσος.

Αν κάθε μέρα κάνω ένα φίλο σε λίγα χρόνια θα έχω φίλους σ όλο τον κόσμο.

Αν κάθε μέρα καταφέρνω και ένα στόχο σε λίγα χρόνια θα φτάσω το όνειρό μου!!!

 

 

Η Εθνική Επέτειος του Ο Χ Ι

Στις 28 του Οκτώβρη τιμούμε την ημέρα του ΟΧΙ. Την ημέρα αυτή το 1940, οι Ιταλοί με τον Μουσολίνι, ζήτησαν από τους Έλληνες να τους παραδώσουν τη χώρα τους. Ο τότε  Πρωθυπουργός της Ελλάδας, Ιωάννης Μεταξάς και μαζί του όλοι οι Έλληνες, απάντησαν με ένα γενναίο

Ο Χ Ι

 Οι Έλληνες πολέμησαν πάνω στα βουνά της Πίνδου τους εισβολείς Ιταλούς. Τα χιόνια, οι λάσπες, το τρομερό κρύο, τα όπλα και αεροπλάνα του εχθρού δεν τους τρόμαξαν.  Πολέμησαν σαν λιοντάρια για την πατρίδα και την ελευθερία τους. Πραγματικές ηρωίδες ήταν οι γυναίκες στα βουνά της Πίνδου κουβαλούσαν στις πλάτες τους όπλα και τρόφιμα για τους στρατιώτες. Τις νύχτες έμπλεκαν κάλτσες και μάλλινα ρούχα για τους στρατιώτες. Άντρες γυναίκες και παιδιά, νέοι και γέροι, όλοι οι Έλληνες ενωμένοι πολέμησαν και νίκησαν τους Ιταλούς. Η Ελλάδα όμως έμεινε  ελεύθερη όμως για λίγο. Τον Απρίλη του 1941 επιτέθηκαν εναντίον της  οι Γερμανοί. Τα βάσανα των Ελλήνων συνεχίστηκαν: βασανιστήρια πείνα θάνατος…  Όμως στο τέλος οι Έλληνες αγωνίστηκαν και κατάφεραν να φέρουν πίσω στη χώρα τους την πολυπόθητη ελευθερία.

Πώς αποτυπώνονται αυτά στα μάτια των μαθητών/τριών μας;

Α Ν Α Δ Υ Ο Μ Ε Ν Η     Γ Ρ Α Φ Η

 

 

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ

Φθινόπωρο

Έρχεται φθινόπωρο!
Φώναξε τ’ αγέρι.
Χελιδόνια, φύγετε
στου νοτιά τα μέρη.

Έρχεται φθινόπωρο!
Λέει το συννεφάκι.
Πρωτοβρόχια φτάνουνε,
ξέψυχο δεντράκι.

Έρχεται φθινόπωρο!
Είπε το σχολείο.
Τα λουλούδια κλείστηκαν
μέσα στο βιβλίο.     (Βασίλης Χαρωνίτης)

Μέσα σ’ αυτό το υπέροχο κλίμα με τα φθινοπωρινά χρώματα και την αλλαγή του καιρού, όλοι μας φέραμε και κάτι (φύλλα, κάστανα, καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια, μανιτάρια, ελιές ακόμη και μια μικρή φωλίτσα), που  αποτυπώνει τη φορεσιά της φύσης με τα πολύτιμα δώρα της, που πάντα μας προσφέρει απλόχερα!!!

Οι μικρές μας δημιουργίες με αποξηραμένα φύλλα………!!!!

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, 4 Οκτωβρίου!!!

Με ευκαιρία την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, τα παιδιά αναγνωρίζουν, διηγούνται προσωπικές τους εμπειρίες και ανακαλύπτουν γνώσεις και αντιλήψεις για τα ζώα. Προβληματίζονται για τον τρόπο ζωής των ζώων, τις συνήθειες τους, τις ανάγκες τους και εκφράζουν τα συναισθήματα τους.

1790f94a 9b3f 40ce 91b5 9b13b921ca83

Δείχνουν εικόνες από τα δικά τους ζωάκια και τις παρουσιάζουν στην ολομέλεια.

Το Ζωάκι της Αναστασίας

e82e2288 56f2 45c8 afbd d4c6f07fc617 c398cdd3 1dd1 4247 9ab5 ca4a71d782c3

Το ζωάκι της Εύας

archeio lhpshs eff4c0fd 7917 49d4 bb58 a43e1bc8e173

Το ζωάκι της Ελένης

thumbnail

Το ζωάκι της Μελωδίας

MELODIA

 

 

 

 

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025-2026

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2026, στο πλαίσιο της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025-202 οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας με σύνθημα ” Κινούμαι-Ενεργώ-Δημιουργώ” συμμετείχαν σε όμορφες αθλητικές δραστηριότητες, παιχνίδια, ασκήσεις, ζωγραφική και καλλιτεχνικές δημιουργίες μέσα σε κλίμα  χαράς  και  συνεργασίας!

 Γιατί αθλητισμός είναι χαρά, φιλία, ομαδικότητα!

 

 

“ΤΡΩΜΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ”

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΤΑΣ

ΑΡΧΑΙΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΤΑΣ

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας στο πλαίσιο του πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “ΤΡΩΜΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ” 

Ανακάλυψη Αντικειμένων με τη Βοήθεια Αρχαιολόγων.

Οι μαθητές/τριες ένιωσαν σαν μικροί αρχαιολόγοι και μέσα από ένα παιχνίδι ανακάλυψης και κρυμμένου θησαυρού σε ειδικά διαμορφωμένη αμμοδόχο,  παρατηρούν τα αντικείμενα και προσπαθούν να μαντέψουν τη χρήση τους μέσα από συζήτηση.

“Τι νομίζεις ότι περιείχε αυτό το αγγείο;”

“Πώς μαγείρευαν οι αρχαίοι Έλληνες;”

“Ποιες τροφές μπορεί να χρησιμοποιούσαν;”   

 Η αρχαιολόγος κ. Β. Γαλάνη δίνει πληροφορίες για τα αντικείμενα και τον τρόπο χρήσης τους. Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση και παρακολούθηση της διαδικασίας συντήρησης των αντικειμένων-ευρημάτων στα εργαστήρια συντήρησης. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με φωνολογική επίγνωση!!!

f

    • Φυσικά μετά απ’ όλα αυτά  δεν γινόταν να μην πάρουμε πτυχίο αρχαιολόγουDSC08517

Σελίδα 1 από 14

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση