ΚΑΛΗ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, στους γονείς τους αλλά και στους/στις εκπαιδευτικούς καλή, ευλογημένη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες, στους γονείς τους αλλά και στους/στις εκπαιδευτικούς καλή, ευλογημένη και δημιουργική σχολική χρονιά!!!
Αγαπητοί γονείς, σας υπενθυμίζουμε πως η έναρξη της σχολικής χρονιάς 2022-2023 ορίστηκε ως η 12η Σεπτεμβρίου 2022.
Σας περιμένουμε, λοιπόν, τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 09:30 π.μ. στον χώρο του σχολείου, με σκοπό να πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη συνάντηση εκπαιδευτικών και Γονέων-Κηδεμόνων προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με τη λειτουργία και τις επικείμενες δράσεις του νηπιαγωγείου μας.
Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
ΛΗΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022
Ενδεικτικές εργασίες ΑΝΟΙΞΗ – ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2022
ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ BEEBOT
1η δραστηριότητα: Προγραμματισμός του ρομπότ από τους μαθητές/τριες προκειμένου να πραγματοποιήσουν τη διαδρομή του κύκλου του νερού επάνω σε διαφανή επιφάνεια εικόνων σχετικές με το υπό διδασκαλία θέμα.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BEEBOT
1η δραστηριότητα: Παρουσίαση του beebot, επεξήγηση των εντολών που μπορούν να προγραμματίσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες και των κατευθύνσεων προς τις οποίες μπορεί να κινηθεί το ρομπότ.
2η δραστηριότητα: Οι μαθητές πραγματοποιούν με το σώμα τους σχεδιασμένες διαδρομές στο χώρο ακολουθώντας τα σύμβολα και εκτελούν εντολές ίδιες με αυτές του beebot.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ – ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΩΣΗΣ – ΤΗΞΗ – ΠΗΞΗ
1η δραστηριότητα: Αναζήτηση στο διαδίκτυο εικόνων και video από διάφορα φράγματα.
2η δραστηριότητα: Κατασκευή φράγματος με το οικοδομικό υλικό της τάξης.
3η δραστηριότητα: Υποθέσεις και πειράματα σχετικά με τη διαλυτότητα και το φαινόμενο της άνωσης – καταγραφή των αποτελεσμάτων.
4η δραστηριότητα: Οι μαθητές ανακαλύπτουν το φαινόμενο της τήξης και της πήξης φτιάχνοντας “παγωτά”.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
1η δραστηριότητα: Σειροθέτηση εικόνων σχετικά με το υπό διδασκαλία θέμα, χρησιμοποιώντας διαδραστικό φύλλο εργασίας.
2η δραστηριότητα: Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίζονται σε ομάδες και καλούνται να ζωγραφίσουν κάθε μία φάση του κύκλου του νερού χρησιμοποιώντας το λογισμικό tux paint.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΚΕΤΑΣ
1η δραστηριότητα: Δημιουργία μακέτας με θέμα τον κύκλο του νερού.
2η δραστηριότητα: Δημιουργία ψηφιακού puzzle της μακέτας.