Η χρονιά έφτασε στο ΤΕΛΟΣ!
Με χορό, τραγούδι και παιχνίδι γιορτάζουμε τη λήξη της σχολικής χρονιάς!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Καλοκαιρινές κάρτες και φάκελοι εργασιών των νηπίων!
Μια διαφορετική γιορτή λήξης!
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την πολύτιμη προσφορά σας!!!
[slideboom id=1460477&w=425&h=370]
Τα νηπιαγωγάκια Ακρινής επισκεφτήκανε το Μουσείο Αιανής!
Στις προθήκες του Μουσείου είδαμε:
Τα ευρήματα του Μουσείου Αιανής βρέθηκαν στη Νεκρόπολη (τάφους) και είναι τα λεγόμενα κτερίσματα, δηλαδή αφιερώματα στους νεκρούς. Αυτό σημαίνει πως οι βασιλιάδες και οι πλούσιοι άνθρωποι της εποχής είχαν μαρμάρινους τάφους με πολλά και ακριβά αφιερώματα ενώ οι φτωχοί λίγα και μικρής αξίας!


Να τα καλαθάκια μας!!!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος τα νηπιαγωγάκια Ακρινής ζύμωσαν και έπλασαν την
Κυρά-Σαρακοστή. Τώρα πλέον μετρούμε τις εβδομάδες για το Πάσχα με τα πόδια της!!!

Αρχίζουμε να μετράμε αντίστροφα για το Πάσχα!
Κόβουμε το πρώτο ποδαράκι!
6 εβδομάδες για το Πάσχα!!!
5 εβδομάδες για το Πάσχα!!!
4 εβδομάδες για το Πάσχα!!!
3 εβδομάδες για το Πάσχα!!!
1 εβδομάδες για
το Πάσχα!!!
ΠΑΣΧΑ!!!