Βγάζουμε και κρεμάμε το Μάρτη μας στο δέντρο για να καλωσορίσουμε τα χελιδόνια!
Τα χελιδόνια με τη σειρά τους θα τα πάρουν και θα τα χρησιμοποιήσουν στο χτίσιμο της φωλιάς τους!
Ένα πρόγραμμα της ActionAid αφιερωμένο στα προσφυγόπουλα!
Η 6η Μαρτίου είναι μέρα αφιερωμένη κατά της σχολικής βίας, bullying.
Το Νηπιαγωγείο ανέλαβε δράση…
…ΤΙΣ ΚΑΝΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ!
Ποιος θέλει να μπει στην “ομάδα Βίας;”… ΚΑΝΕΙΣ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!
Η Βία υπάρχει μέσα και έξω από το σχολείο, μέσα και έξω από την οικογένεια….
Μπορεί να είναι ΣΩΜΑΤΙΚΗ, ΛΕΚΤΙΚΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ!!!
Την αναγνωρίζουμε και ζητάμε βοήθεια από ανθρώπους που ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ!!!
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΡΟΛΟ!
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ;
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΘΥΤΕΣ Ή ΘΥΜΑΤΑ!!!
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΥΛΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΟ!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΕ ΧΤΥΠΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΩ.
ΕΑΝ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΠΙΟ ΗΡΕΜΑ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΑΣΧΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ. ΕΑΝ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΗΡΕΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!!
Στο νηπιαγωγείο μας φτιάχνουμε καρδούλες με πηλό, τις βάφουμε και τις περνάμε κορδόνι για να τις κρεμάσουμε στο λαιμό μας!
ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑΑΑΑΑ!!!!
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ! ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ:
“ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ! ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ!!!”