ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

Σήμερα, ξεκινήσαμε το μάθημα με ένα παραμύθι τον τριγωνοψαρούλη, έτσι συζητήσαμε με τα παιδιά για την διαφορετικότητα που βλέπουμε αρχικά στην εξωτερική μας εμφάνιση (χαρακτηριστικά, φύλων, φυλετική, σωματικές αναπηρίες ) προχωρήσαμε με τα παιδιά με διαφορετικό τρόπο ζωής και στις δυσκολίες των ανθρώπων με σύνδρομα.

Μετά, στο μάθημα δείξαμε στα παιδιά εποπτικό υλικό για να παρατηρήσουμε όλα τα παιδιά του κόσμου.

ANAPIRIA divericityboom diaforetikotita2kinezakia 902338276img40164 6b7ed6e7fd384db4a3bfb1cde3da23e1caption953787 shianne and nevaeh practise using their white canesdepositphotos 315182290 stock video blind child boy reading braillee9fe550ba3c0c201d69e3bc0a455b623 XLshutterstock 793870282shutterstock 159655766 800x480

 

545dd0919d1880bde04f283f05fdb94b XL

Έπειτα, όλα τα παιδιά μαζί στην παρεούλα φτιάξαμε το ιστολόγιο μας με τις διαφορές που έχουμε οι άνθρωποι μεταξύ μας, αλλά και τις ίδιες ανάγκες και δικαιώματα που μας χαρακτηρίζουν όλους.

IMG 5295 IMG 5296 IMG 5292IMG 5285

Ακόμα, όλα τα παιδιά με την σειρά κάθισαν στον καθρέφτη της τάξης για να παρατηρήσουν και να παρουσιάσουν τον εαυτό τους.

IMG 5300 IMG 5302 IMG 5301

Αφού τα παιδιά μίλησαν για τα χαρακτηριστικά της εξωτερικής τους εμφάνισης και του χαρακτήρα τους κάνανε μια εργασία για αυτούς και τους φίλους που διάλεξαν. Ζωγράφησαν τους ίδιους και τους φίλους τους και στη μέση ζωγράφησαν αυτά τα κοινά που τους ενώνουν.

IMG 5297

Στο τέλος της ημέρας κάναμε ένα υπέροχο πίνακα ενώνοντας τα πλάσματα της γης και ζωγραφίζοντας από την μια πλευρά όλα τα διαφορετικά πλάσματα της θάλασσας όπως ο τριγωνοψαρούλης και όλους τους ανθρώπους του κόσμου μας.

IMG 5277 IMG 5278 IMG 5280 IMG 5281 IMG 5282 IMG 5284

 

 

 

 

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Σήμερα, ακούσαμε με τα παιδιά ένα παραμύθι για να αναπτύξουμε την ενσυναίσθηση τους σε σχέση με τα δικαιώματα των παιδιών όλου του κόσμου. Τα παιδιά άκουσαν και συζήτησαν το παραμύθι και τα συναισθήματα που μας δημιούργησε.

Έπειτα συζητήσαμε για τα παιδιά και τις ανάγκες τους σε υλικό και σε συναισθήματα. Είπαμε τι σημαίνει “Τα Δικαιώματα των Παιδιών” και είδαμε ποια δικαιώματα έχουν θεσπιστεί σύμφωνα με την σύμβαση του ΟΗΕ το 1989.



Λήψη αρχείου

Μετά αποφασίσαμε να κάνουμε μία δική μας αφίσα για να γνωρίσουμε και σε άλλα παιδιά τα δικαιώματά τους και να συμβάλλουμε σαν ομάδα στην υποστήριξη των παιδιών.

IMG 5148 IMG 5132IMG 5128IMG 5122IMG 5117IMG 5156IMG 5141

Τα παιδιά έκαναν ασκήσεις με βάση τα δικαιώματα των παιδιών για να αναπτύξουν το λεξιλόγιο τους και την λογική και κριτική τους σκέψη.

IMG 5177 IMG 5175

Τα παιδιά έμαθαν ένα υπέροχο τραγούδι για τα δικαιώματα των παιδιών και ζωγράφισαν το αγαπημένο τους δικαίωμα και την ανάγκη πιστεύουν οτι χρειάζονται περισσότερο ως παιδιά. 

 

ΓΙΟΡΤΗ ΑΡΧΑΓΓΕΛΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΓΑΒΡΙΗΛ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Σήμερα στην τάξη μάθαμε για ένα επάγγελμα πολύ εντυπωσιακό για τους πιλότους της πολεμικής αεροπορίας και τα αεροσκάφη τους.

 

Έπειτα, παρουσιάσαμε εικόνες για να παρατηρήσουμε παρέα την στολή της υπηρεσίας των πιλότων και την μάσκα, αλλά και τα είδη των πολεμικών αεροσκαφών.

202302011542565250tn DSC 5360TOP GUN 8 11 202319s5air2

A70003 1dd4765de8be403396a4548ca37950db

Ακόμα, τα παιδιά έκαναν ένα κολλάζ με τα είδη των πολεμικών αεροπλάνων και τα διαχώρισαν από τα επιβατικά.

IMG 5044 Antigrafh IMG 5048 Antigrafh IMG 5053 Antigrafh IMG 5056 IMG 5060 IMG 5067 IMG 5072IMG 5050 Antigrafh

Στο τέλος, μάθαμε ότι σήμερα είναι διπλή γιορτή γιατί γιορτάζουμε και τους προστάτες της πολεμικής αεροπορίας τους αρχαγγέλους Γαβριήλ και Μιχαήλ και κάναμε προς τιμήν τους μία χειροτεχνία.

IMG 5079

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ

Σήμερα με αφορμή την ημέρα αποταμίευσης, μάθαμε με τα παιδιά την χρησιμότητα των χρημάτων και την αξία της αποταμίευσης αλλά και την τράπεζα και τις έννοιες γύρω από τα χρήματα. Ξεκίνησε το μάθημα με ένα χρήσιμο βίντεο γύρω από τις έννοιες που θέλαμε να διδάξουμε στα παιδιά ως ερέθισμα.

Μετά, στα παιδιά παρουσιάζονται πίνακες με εικόνες για την χρησιμότητα των χρημάτων και για το ρόλο της αποταμίευσης και πως την επιτυγχάνω.

image1 4IMG 4976 IMG 4973 IMG 4974

Αφού τα παιδιά κατανοήσουν τις έννοιες μιλάμε για τα προσωπικά τους παραδείγματα και έπειτα παρουσιάζουν τους πίνακες οι ίδιοι στην ομάδα.

IMG 4978 IMG 4981 IMG 4983 IMG 4986 IMG 4987

 

Έπειτα, τα παιδιά έκαναν ασκήσεις ταύτισης χρημάτων, μαθηματικών, παροιμίες, ποιήματα και κατασκευές με βάση την αποταμίευση.

image2 3image0 3IMG 5028

Στο τέλος διαβάσαμε τον τζίτζικά και το μέρμηγκα για να αντιστοιχίσουμε τα μυρμηγκάκια με αυτούς που αποταμιεύουν για με ένα σημαντικό σκοπό και σε αυτούς που δεν αποταμιεύουν και στο τέλος χρειάζονται βοήθεια.

Μετά παίξαμε με τα παιδιά ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι όπου έκαναν τα μυρμήγκια και μάζευαν σποράκια στην φωλιά τους για το χειμώνα. Όταν σταματούσαμε την μουσική έπρεπε τα παιδιά να μετρήσουν τα σποράκια τους.

IMG 5022 IMG 5021 IMG 5018 IMG 5017 IMG 5015

 

ΕΘΝΙΚΗ ΕΟΡΤΗ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας ξεκίνησε η προετοιμασία των παιδιών για την εθνική μας εορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940. Ξεκινήσαμε με ένα εκπαιδευτικό βίντεο και ερωτήσεις κατανόησης για τα παιδιά. Έπειτα σημειώσαμε τις δύσκολες έννοιες και τα νοήματα της γιορτής τα εξηγήσαμε στον πίνακα και είδαμε φωτογραφίες σχετικές με τη εθνική εορτή και την κάθε έννοια.

 

IMG 4939 IMG 4941 IMG 4942IMG 4948IMG 4954

Έπειτα διαβάσαμε το ποίημα του ΌΧΙ και ο καθένας διάβασε το δικό του ποίημα για να το εξηγήσουμε. Μετά τα ποιήματα μας μάθαμε τραγούδια για τον αγώνα των Ελλήνων.

IMG 4949 IMG 4952

Στο τέλος κάναμε ασκήσεις εμπέδωσης, με προμαθηματικές έννοιες αλλά και γλωσσική επεξεργασία με ταυτίσεις και αναγνώριση – γραφή φωνημάτων.

IMG 5008 IMG 5007

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της διατροφής σήμερα, ξεκινήσαμε να ενημερώνουμε τα παιδιά μας για την σημαντικότητα των σωστών διατροφικών συνηθειών. Για τον διαχωρισμό των γευμάτων και για τις κατηγορίες των τροφίμων. Το μάθημα ξεκίνησε με αφορμή ένα παραμύθι, έπειτα διαβάσαμε ένα ακόμα βιβλίο με ενημερωτικό περιεχόμενο το οποίο και αναλύσαμε σε όλες τις παραμέτρους του.

 

 

IMG 4902IMG 4905   

Συζητήσαμε με τα παιδιά τις κατηγορίες των τροφίμων και πώς διαχωρίζονται με βάση την πρώτη ύλη που φτιάχτηκαν.

DIATROFH PYRAMIS

2H OMADA FROYTA KAI LACHANIKA 3H OMADA KREATIKA AYGA OSPRIA . Selida 1 4h OMADA GALAKTOKOMIKA Selida 1 5h omada Liph kai glyka dhmhtriaka Selida 1 dhmhtriaka Selida 2

Στο τέλος, συζητήσαμε για τις διατροφικές μας συνήθειες και πως μπορούμε να τις βελτιώσουμε και ακούσαμε ένα τραγούδι για την καλή διατροφή και χορέψαμε.

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ

Σήμερα, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα φυσικών καταστροφών μάθαμε για τις καταστροφές που μπορεί να προκληθούν από την φύση για την επικινδυνότητα αυτών για την πρόληψη που μπορούμε να κάνουμε αλλά και για την καλύτερη προστασία μας από αυτές. Τα παιδία παρακολούθησαν βίντεο και πειράματα.

Έπειτα, συζητήσαμε με τα παιδιά για τα βίντεο που παρακολουθήσαμε και φτιάξαμε ένα πίνακα αναφοράς με αυτά που μάθαμε για τις φυσικές καταστροφές και τι σημαντικό συμβαίνει στη κάθε μία. Φτιάξαμε μαζί πειράματα για τον σεισμό, κάναμε με τα χέρια μας την τεκτονικές πλάκες και κάναμε ασκήσεις για να προετοιμαστούμε σε περίπτωση σεισμού.

IMG 4700 IMG 4703 1 IMG 4704 1 IMG 4707

IMG 4730 Antigrafh IMG 4712 Antigrafh IMG 4714 Antigrafh IMG 4715 Antigrafh IMG 4719 Antigrafh IMG 4721 Antigrafh IMG 4725 1 Antigrafh IMG 4726 1 Antigrafh IMG 4727 1 Antigrafh IMG 4728 1 Antigrafh IMG 4729 Antigrafh

Στο τέλος τα παιδιά κάνανε εργασίες εμπέδωσης, φτιάχνοντας το βαλιτσάκι που χρειαζόμαστε σε περίπτωση σεισμού και τα τρία βασικά βήματα που κάνουμε στο σεισμό.

IMG 4970 IMG 4971

 

ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Σήμερα τα παιδιά μαζεύτηκαν στην παρεούλα για να μιλήσουμε για τα χαρακτηριστικά του φθινοπώρου και συγκεκριμένα για τα φρούτα και τους καρπούς του. Τα παιδιά αναγνώρισαν και ονομάτισαν τα φρούτα και τους καρπούς, έπαιξαν αισθητηριακά παιχνίδια με βάση την αφή, την γεύση και την όσφρηση.

IMG 4889

IMG 4800 IMG 4783IMG 4735IMG 4806IMG 4741IMG 4746IMG 4743IMG 4754

IMG 4809

Έπειτα τα παιδιά μάθανε αινίγματα με τα φρούτα του φθινοπώρου και ζωγραφήσαμε κάποια από αυτά μαθαίνοντας τα αντιγράφουμε τα ονόματα. Στο τέλος, τα παιδιά μάθανε για την ανακύκλωση των φλιών των φρούτων και την κομποστοποίηση και όλοι μαζί πήγαμε τις φλούδες στον κομποστοποιητή της αυλής μας για να παρακολουθήσουμε την δουλεία της φύσης.

 

IMG 4888

IMG 4813 IMG 4815 IMG 4816

Στο τέλος, τα παιδιά κάνανε ασκήσεις μαθηματικών και αντιγραφής με βάση τα φρούτα αλλά και μια κατασκευή με τα χρώματα και τα φρούτα του φθινοπώρου.

IMG 4894 IMG 4896 IMG 4897 IMG 4898

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζώων, γνωρίσαμε με τα παιδιά και εξοικειωθήκαμε με τα ζώα, μάθαμε τις κατηγορίες τους με βάση το μέρος που ζούνε, μάθαμε για τα χαρακτηριστικά και τις συνήθειες τους τέλος μάθαμε για τα συναισθήματα που νιώθουμε και που μας προσφέρουν και τον τρόπο που μπορούμε να τα φροντίσουμε.

Έπειτα, διαβάσαμε ένα παραμύθι με θέμα το κατοικίδιο μου και πως περνάω χρόνο μαζί του με σωστό τρόπο. Μάθαμε για τα κατοικίδια των παιδιών και τι είναι σωστό και λάθος στη συμπεριφορά μας και στην φροντίδα τους.

image2 2

Φτιάξαμε ένα πίνακα αναφοράς τα συναισθήματα μας για τα ζωάκια και την φροντίδα μας για αυτά.

image1 3

Τα παιδιά ζωγράφησαν και κόλλησαν τα αγαπημένα τους κατοικίδια και διαβάσαμε ένα ποίημα για την αγάπη μας προς τα ζώα.

image8 2

 

Στη συνέχεια, τα παιδιά κόλλησαν μόνα τους σε πίνακα τις σωστές και τις λάθος συμπεριφορές που μπορεί να συναντήσουν προς τα ζώα .

IMG 4879 IMG 4880 IMG 4881 IMG 4882image0 2 1

Έπειτα, μιλήσαμε για τις κατηγορίες των ζώων και κάναμε ομαδικά ένα παζλ που χωρίζει τα ζώα σε κατηγορίες με βάση το μέρος που ζούνε.

image15 image16

Στο τέλος, τα παιδιά έκαναν ένα κινητικό παιχνίδι που χάρηκαν ιδιαίτερα χωρίζοντας τα ζώα σε κατηγορίες. Η εκπαιδευτικός έλεγε αρχικά μια ιστορία, ο παπαγάλος έχει χαθεί στον ουρανό.. πρέπει να γυρίσει στο σπίτι του γιατί τον περιμένουν.. που θα πάει; και καλεί ένα- ένα τα παιδιά να βάλουν τα ζώα στη σωστή θέση.

image2 1 1 image3 1 2 image4 4 image5 1 image6 1 1