Μαμά,η καρδιά μου…σου ανήκει!!!

Λένε πως η ιστορία μας ξεκινά πάντα από την ιστορία της μητέρας μας..Εκείνη είναι η αρχή των πάντων στη ζωή μας,εκείνη μας έφερε στον κόσμο,μας ποτίζει με την αγάπη και την φροντίδα της,ακολουθεί κάθε μας βήμα,στηρίζει κάθε μας όνειρο,ισιώνει τις στραβές γραμμές και μας βοηθά να τραβήξουμε ίσιες,και στέκεται πίσω μας,λίγο να σπρώχνει και λίγο να στηρίζει..Η μητέρα μας είναι η αρχή μας..!!!

Η δεύτερη Κυριακή του Μάη είναι αφιερωμένη στα πιο μυστηριώδη,θαυμάσια και παντοδύναμα από τα πλάσματα,τις μητέρες!!!Ήρθε λοιπόν,για άλλη μια φορά η ώρα,να δώσουμε τον ετήσιο φόρο τιμής και  να ευχαριστούμε την τύχη μας,που μας έτυχαν τέτοιες μανούλες..!!!Εμείς με αφορμή αυτή την ημέρα,τη Γιορτή της Μήτερας,σας αφιερώνουμε μια καρδιά γεμάτη από αγάπη..!!Πατώντας πάνω στις καρδούλες, σας λέμε με το δικό μας τρόπο:«Χρόνια πολλά» και πολλά «Μπράβο» για όλα όσα κάνετε καθημερινά!!!

Με τις φωτογραφίες που μας στείλατε δημιουργήσαμε ένα βίντεο για να χαιρόμαστε όλοι μαζί τις μανούλες μας!!!

Σας αγαπάμε σαν το γέλιο του Μάη!!!

Οι φωτογραφίες που μας στείλατε ήταν υπέροχες…!!!Εμείς με τη σειρά μας,σας ανταποδίδουμε την έκπληξη..!!!Μέχρι την επόμενη φορά….να θυμάστε ότι σας έχουμε μέσα στην καρδιά μας…!!!

Καλώς ήρθες Μάη!!!

Έφτασε, λοιπόν, ο πιο όμορφος, λουλουδάτος, χαρούμενος και … τελευταίος μήνας της Άνοιξης!!!

Ο Μάιος μας έφτασε
κι όλοι στην εξοχή ,
στεφάνια ας πλέξουμε
με κέφι πολύ!

Κι αφού λοιπόν το έθιμο μας καλεί να φτιάξουμε στεφάνια από λουλούδια…αυτό και θα κάνουμε!!!Αγαπημένα μας παιδάκια μη ξεχάσετε να φωτογραφίσετε το στεφάνι σας και να μας το στείλετε..!!!Θα χαρούμε πολύ να γεμίσουμε τη σελίδα του σχολείου μας με πολύχρωμα λουλούδια..!!!Επίσης μπορείτε να ζωγραφίσετε το αγαπημένο σας λουλούδι και να γράψετε το όνομά του όπως μπορείτε…Και για να θυμηθείτε πάλι τις φωνούλες,σας ετοιμάσαμε παιχνίδι”κρεμάλα”με τα ονόματα των λουλουδιών…Είμαστε σίγουρες ότι θα τα πάτε εξαιρετικά!!!

Τα σωστά γράμματα πατώ,το λουλούδι για να βρω

Μια ανοιξιάτικη εικόνα χάλασε..μπορείτε να την ξαναφτιάξετε  εδώ;

Ο Μάης όμως έχει μυστικά…Ας τα ανακαλύψουμε πατώντας τις καρδούλες στη διαδραστική αφίσα 

Θα θέλαμε τώρα να παρατηρήσετε τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής…Πώς είναι η φύση;Ποιά εποχή νομίζετε ότι είναι και ποιός μήνας;Τί κάνουν οι άνθρωποι;Σας θυμίζει κάποιο έθιμο;

Σας έχουμε κι ένα πολύ ωραίο παραμύθι για την Πρωτομαγιά εδώ

https://www.youtube.com/watch?v=GAFZXZJaXpc

Αν έχετε ακόμη ορεξούλα(είμαστε σίγουρες ότι έχετε)επισκεφτείτε τη σελίδα εδώ

Καλή Πρωτομαγιά λουλουδάκια μας!!!

Σας φιλούμε με αγάπη..!!!

 

 

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

 

 

Αγαπημένα μας παιδιά την Παρασκευή θα γιορτάσουμε την  Πρωτομαγιά. Σας  ευχόμαστε να γιορτάσετε την Πρωτομαγιά μαζί με την οικογένειά σας,  πηγαίνοντας στην εξοχή, φτιάχνοντας μαγιάτικα στεφάνια  ,τραγουδώντας τραγούδια για τον Μάη.

Εμείς σας έχουμε ετοιμάσει  μια δημιουργική αφίσα για την Πρωτομαγιά με ονομασίες , ποιήματα, τραγούδια,φύλλα εργασίας , παιχνίδια online και  παζλ,    πατώντας πάνω στις εικόνες.

Δημιουργική αφίσα-Εδώ

Διάκριση για το Νηπιαγωγείο μας!!!

Αγαπημένα μας παιδάκια,η φωτογραφία μας κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία “πάπυρος καλύτερης φωτογραφίας” στον διαγωνισμό του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)! Πατήστε εδώ για να δείτε τις διακρίσεις όλων των σχολείων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό..!!!Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και όλες σας!!!Nα έχετε πάντα επιτυχίες!!!

Σας φιλούμε με αγάπη!!!

 

Μαθαίνω για τα έντομα

 

 

Μαθαίνω για τα έντομα Εδώ

Ανατομία εντόμων Εδώ

Μουσείο Γουλανδρή-Έντομα Εδώ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΝΤΟΜΩΝ

 

 

 

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΛΑΒΕΡΑ -ΩΦΕΛΙΜΑ ΕΝΤΟΜΑ

 

 

 

 

Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας-Εδώ

Στάδια ανάπτυξης της πεταλούδας-Εδώ

Φύλλα εργασίας εμπέδωσης