Περιηγηθείτε στο Μουσείο Αναπαράστασης των Ηρώων του 1821 και
δείτε την αφίσα με τις ζωγραφιές των μαθητών για τους ήρωες
με τα οποία συμμετέχει το νηπιαγωγείο μας
στην δράση του ΚΠΕ Ν.Κίου για τα 200 χρόνια της επανάστασης του 1821
Η Αποκριά είναι αναμφισβήτητα η αγαπημένη γιορτή κι εμείς την τιμήσαμε όπως της αξίζει…με την ευχή όλων βέβαια του χρόνου να γιορτάσουμε στο νηπιαγωγείο μας!!!
Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού είναι η 6η Μαρτίου, η οποία καθιερώθηκε πανελληνίως από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος.
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο εσκεμμένης, απρόκλητης, συστηματικής και επαναλαμβανόμενης άσκησης βίας και επιθετικής συμπεριφοράς μεταξύ μαθητών. Έχει διάφορες μορφές όπως λεκτικός εκφοβισμός, κοινωνικός εκφοβισμός, σωματικός εκφοβισμός και διαδικτυακός εκφοβισμός, με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου.
Στόχος μας στο νηπιαγωγείο είναι να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά στην αναγνώριση και αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων. Κυρίως εστιάζουμε στην ανάπτυξη της αυτοεκτίμησής τους και στην εκμάθηση τεχνικών αντιμετώπισης.
Η σημαντικότερη δράση είναι η ίδια η φωνή των παιδιών και τα μηνύματα τους ενάντια σε αυτό το φαινόμενο…
Κανένα παιδί δεν επιτρέπεται να φέρεται άσχημα.
Κανένα παιδί δεν πρέπει να δέχεται
να του φέρονται άσχημα.
Κανένα παιδί δεν πρέπει
να κρατάει μυστικό, όταν βλέπει
να φέρονται άσχημα σε κάποιον
στο σχολείο
….αλλά και ΠΑΝΤΟΥ
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ
Αν είσαι ΘΥΜΑ
Αν είσαι ΘΥΤΗΣ
Αν είσαι ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΒΙΑΣ
Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» οι μαθητές μας συμμετείχαν εξ αποστάσεως και δημιούργησαν το δικό τους μήνυμα!!!