ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

13 Σεπτεμβρίου 2021

Ημέρα έναρξης του νέου σχολικού έτους.

Ανοίγουν οι πόρτες του σχολείου μας 

υποδεχόμαστε με χαρά  τους μικρούς μας μαθητές .

Ο πάτερ μας αγιάζει και μας εύχεται “καλή σχολική χρονιά με υγεία και ασφάλεια”

Παίρνουν τα δωράκια καλωσορίσματος που τους έχουμε  ετοιμάσει ,τα κεράσματα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και φεύγουν  χαρούμενα.

                                                                     Καλή σχολική χρονιά

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ   ΑΓΙΟΥ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ

Έναρξη  λειτουργίας των σχολικών μονάδων –ενημέρωση για την διαδικασία προσέλευσης στη σχολική μονάδα  13-09-2021

 

Αγαπητοί  γονείς

Καλή  σχολική χρονιά με ασφάλεια και υγεία!

Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα Τετάρτη 8/9 έως και την Παρασκευή 17/9 , θα διατίθενται δωρεάν από τα φαρμακεία 6 self tests για τρεις εβδομάδες, σε εργάσιμες μέρες και ώρες (όχι εφημερεύοντα)

Οι  μαθητές/μαθήτριες, καλούνται  τη  Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου να προσέλθουν  στο Νηπιαγωγείο μας  έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test).

Το επόμενο self-test θα ελεγχθεί την Παρασκευή .Αυτό θα γίνει την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων κατ’ εξαίρεση.

Στη συνέχεια, οι μαθητές τις επόμενες εβδομάδες, πρέπει να προσέρχονται στο σχολείο με self test που θα κάνουν δύο φορές την εβδομάδα και θα ελέγχεται από το σχολείο κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του self-test είναι υποχρεωτική και δρα συμπληρωματικά στα ήδη ισχύοντα μέτρα, που περιλαμβάνουν υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες, χρήση αντισηπτικών, σχολαστικούς καθαρισμούς χώρων, τακτικούς αερισμούς χώρων.

      Το αυτοδιαγνωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Τρίτης και της Παρασκευής, από μαθητές/τριες.

Ο έλεγχος διενεργείται έως  και 24 ώρες  πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα.

Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες  για  τη λειτουργία των σχολείων και ήδη έχει βοηθήσει στον εντοπισμό σημαντικού αριθμού ασυμπτωματικών, ως επί το πλείστον, ασθενών, επομένως και στον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.

Τα βήματα είναι τα εξής:

Γονείς, κηδεμόνες  των μαθητών παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ).

Οι γονείς  / κηδεμόνες των ανηλίκων μαθητών/ τριων,  επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική κάρτα covid 19», στη συνέχεια αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Πατήστε  πάνω   στον  υπερσύνδεσμο  που ακολουθεί  για να  δείτε  αναλυτικά  τις  οδηγίες  για  την  δήλωση  του  αποτελέσματος  του   self-test !H   διαδικασία  είναι  σύντομη  και  απλή!

https://view.genial.ly/60967f26e1bf7c0d79b27398/interactive-content-bhmata-gia-dhlwsh-toy-self-test

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr(η σχολική κάρτα). Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς το πρωΐ της Τρίτης και της Παρασκευής ή όποτε τους ζητηθεί.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος (δείτε το έγγραφο εδώ)

Οδηγίες για τη σωστή χρήση του self-test υπάρχουν στο βίντεο που θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:  https://youtu.be/uqy9EtE1uuE

Παρακαλούμε για την πιστή εφαρμογή των κανόνων για την ασφάλεια της υγείας όλων μας!!

                                        ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

 

 

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ -ΑΓΙΑΣΜΟΣ

    ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ              

                                                                                                                                          Σας ενημερώνουμε  πως ο αγιασμός  του Νηπιαγωγείου μας

                                                                                                                                                                  θα πραγματοποιηθεί την

ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

και ώρα 9.30 π.μ.

                                  ( Τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας )                                    

 

Μετά θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση των γονέων για την ευρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Καλό καλοκαίρι!!!!

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της…. Σταθήκαμε ξανά μπροστά σε μια ομάδα μικρών μαθητών, για να τους ξεπροβοδίσουμε και να τους αποχαιρετίσουμε , δίνοντας τις ευχές μας για την Α’ Δημοτικού που τους περιμένει…

Αγαπημένα μας παιδιά…

Να φροντίζετε πάντα αυτό που συμβαίνει μέσα σας…

 Να κάνετε υπομονή στις δοκιμασίες που θα συναντήσετε, έτσι θα γίνετε καλύτεροι/ες…

Δεν είναι κακό να διορθώνετε τα λάθη σας…Είναι δίκαιο…

Στη ζωή σας, με αυτά που θα κάνετε και θα πείτε, θα αφήσετε σημάδια. Φροντίστε τα σημάδια σας να είναι σωστά!!! Φροντίστε τα σημάδια σας να είναι δυνατά!!!

…το σημάδι που αφήσατε στην καρδιά μας, ήδη το έχουμε
βάλει στο «κουτί των φυλαχτών»!
Θα σας θυμόμαστε πάντα! Οι νηπιαγωγοί σας!

Καλό κσλοκαίρι και καλή αντάμωση με τα προνηπιάκια μας!!!

Οι τελευταίες καλοκαιρινές πινελιές για φέτος…

ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

Στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, η γιορτή του πατέρα είναι κινητή και γιορτάζεται πάντα τη τρίτη Κυριακή του Ιουνίου.

Φέτος θα εορταστεί την Κυριακή 20 Ιουνίου.

 

Η ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ-εδώ

Στον καλό μας πατερούλη

θέλω τώρα να του πω,

πως τον έχω στην καρδιά μου

και πολύ τον αγαπώ.

 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΑ

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ-εδώ

Ένα μικρό δωράκι για σένα ΜΠΑΜΠΑ που είσαι πάντα κοντά μου

 

5 ΙΟΥΝΙΟΥ -ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος. Η πρώτη Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος εορτάστηκε το 1974. Σήμερα είναι η εκστρατεία-ναυαρχίδα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου για θέματα όπως είναι για παράδειγμα τα περιβαλλοντικά ζητήματα, η θαλάσσια ρύπανση, ο ανθρώπινος υπερπληθυσμός, η υπερθέρμανση του πλανήτη, η βιώσιμη κατανάλωση, τα εγκλήματα κατά της άγριας φύσης και πολλά άλλα.

Προσπαθήσαμε να ευαισθητοποιήσουμε τα νήπια μιλώντας για το περιβάλλον  και την σημασία του , μέσα από βίντεο , εικόνες ,τραγούδια και κατασκευές.

Περιποιηθήκαμε τα λουλούδια μας

κατασκευάσαμε  ο καθένας το δέντρο του

γράψαμε συνθήματα όπως “ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΛΟΝ”

 

 

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ

Ευχαριστούμε την εικαστικό κυρία Χρυσού Γιούλα που μας βοήθησε  και μας καθοδήγησε, γονείς και εκπαιδευτικούς ώστε να έχουμε ένα αξιόλογο αποτέλεσμα, που γέμισε χαρά τα πρόσωπα των νηπίων μας.

Τα καταφέραμε αυτός ήταν ο στόχος μας .Παιχνίδι, γέλιο χαρά!!!

 

ΟΜΟΡΦΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ

Στα πλαίσια της δράσης     

«Ομορφαίνω την αυλή του σχολείου μου»                        

που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο μας

 

οι μικροί μαθητές μας συνεργάζονται

και φυτεύουν τα λουλούδια που έφεραν,

αποκτώντας βιωματικές εμπειρίες και

απολαμβάνοντας την χαρά της δικής τους δημιουργίας.

 

Καλοσωρίζουμε τον Μάη στο νηπιαγωγείο μας

Τα λουλούδια ανθίζουν ,τα έντομα ζουζουνίζουν και

οι μικροί μας μαθητές το αποτυπώνουν στο χαρτί τους.

Απολαύστε τις όμορφες κατασκευές τους.