Επιμορφωτική-Ενημερωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς και γονείς

Στα πλαίσια υλοποίησης του σχεδίου δράσης :”Σχέσεις μεταξύ των μαθητών” στο νηπιαγωγείο μας, συνεργαστήκαμε με  την κ. Μάρκου Δέσποινα , Κοινωνική Λειτουργό  συνεργάτη του ΟΚΑΝΑ  ‘Αργους , η οποία σήμερα 21 Φεβρουαρίου του 2022 και ώρα 5.30-7.30 μ.μ.πραγματοποίησε παρέμβαση δια ζώσης, με θέμα:”Αποδοχή της διαφορετικότητας”.

IMG 20220221 180015IMG 20220221 192345

ΖΩΑΚΙΑ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ

 

Ολοκληρώθηκε ο θεματικός  κύκλος:”Φροντίζω το περιβάλλον” με τίτλο:”ζωάκια σε απόγνωση” με σκοπό την γνωριμία των νηπίων με τα κυριότερα ζώα υπό εξαφάνιση κυρίως στην Ελλάδα καθώς και οι κίνδυνοι, από τους οποίους απειλούνται. Μέσα από κατεξοχήν βιωματικές δράσεις, τα παιδιά  μπήκαν  στη θέση των ζώων που κινδυνεύουν και  ενθαρρύνθηκαν  να προτείνουν λύσεις, να επιλέγουν τις βέλτιστες λύσεις. Απώτερος στόχος των των εργαστηρίων ήταν  η ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη ανάγκη προστασίας του πλανήτη, η καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης και η συνειδητοποίηση της έννοιας «περιβαλλοντικό αποτύπωμα». Όλα αυτά υλοποιήθηκαν  με τη διασύνδεση του θέματος τόσο με το γνωστικό αντικείμενο της Γλώσσας, της Μελέτης του [φυσικού] Περιβάλλοντος και την Πληροφορική.

 

Απολαύστε τις δράσεις των νηπίων

Τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον

IMG 20220210 095547

 

Οι ταυτότητες των ζώων


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Μιμούνται τα ζώα

 

Γράφουμε μυνήματα για τα ζώα-Αφίσες
IMG 20220211 130204

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

 

Τρώμε την βασιλόπιτα μας.      Βρίσκουμε το φλουρί.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

 

.jpg

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΠΟΛΥ  ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ


1

Ένα μικρό ευχαριστώ  από τα νήπια: οι ζωγραφιές τους

IMG 20220204 153459

Λειτουργία σχολείων από 10/1/2022-Προμήθεια self-test  

 

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, καλησπέρα,

Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, όμορφες οικογενειακές στιγμές και αισιοδοξία!!

Την  Δευτέρα 10 Ιανουαρίου επιστρέφουμε στο σχολείο. Το Νηπιαγωγείο  θα λειτουργήσει κανονικά (Πρωινό υποχρεωτικό-Ολοήμερο). Για την ασφάλεια της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών) σας ενημερώνουμε πως οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν τη Δευτέρα στο Νηπιαγωγείο έχοντας πραγματοποιήσει self test την Κυριακή το βράδυ ή την Δευτέρα το πρωί, το οποίο θα δηλωθεί στην πλατφόρμα edupass και θα προσκομίσετε το έγγραφο σε έντυπη μορφή στο σχολείο.

 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του  Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη,  θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.

Για την πρώτη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν 3 self tests:

  • ένα την Κυριακή το βράδυ,
  • ένα τη Δευτέρα το βράδυ και,
  • ένα την Πέμπτη το βράδυ.

Η προσκόμιση της έντυπης δήλωσης θα γίνει την Δευτέρα την Τρίτη και την Παρασκευή!

Για τις επόμενες εβδομάδες τα self tests θα προσκομίζονται στο σχολείο κάθε Τρίτη και κάθε Παρασκευή πρωί όπως γινόταν πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων!

Υπενθυμίζεται ότι:

  • το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, ενώ για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη.
  • η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

Πηγή:https://www.minedu.gov.gr/rss/51105-05-01-22-diathesi-self-test-gia-mathites-kai-emvoliasmenous-ekpaideftikoys-apo-ta-farmakeia-2

 

Καλή μας αρχή!!!!

 

                                                                                                  Με εκτίμηση

                                                                                           Οι εκπαιδευτικοί

                  

 

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Ένα μικρό δείγμα της χριστουγεννιάτικης γιορτούλας μας.

Διαφορετική από τις προηγούμενες χρονιές,χωρίς κόσμο.

Αλλά δεν έλλειψε το κέφι η χαρά.

Θαυμάστε τα παιδιά σας !!

 

DSC 7686

 

DSC 7697

Ο Αι  Βασίλης δε μας ξέχασε.

Έφερε δώρα.

Τα νήπια ενθουσιάστηκαν.

6

Νήπια και Νηπιαγωγοί ευχήθηκαν

  “ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ”

“ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ” ΚΑΙ “ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ”

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

IMG 20211221 142227 IMG 20211221 142136 1 IMG 20211221 142046 1 IMG 20211221 142010 IMG 20211221 142447

Θαυμάστε μερικές από τις κατασκευές των νηπίων για τα Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά.

Ας ελπίσουμε οι κατασκευές των νηπίων να μεταφέρουν την μαγεία τους, την ομορφιά τους, στο σπίτι σας και  να έχετε  χαρούμενες γιορτές.

ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΤΟΜΥ ΑΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η κυρία Γιαννακοπούλου Βσιλική ΠΕ Κοινωνική Λειτουργός της 1ης ΤΟΜΥ Άργους εκπονεί δράση για τη διατροφή στα  πλαίσια υλοποίησης της δράσης με θέμα:”Υλοποίηση παρέμβασης στο μαθητικό πληθυσμό του Δήμου Άργους-Μυκηνών”.Τα νήπια παρακολουθούν με ενδιαφέρον και συμμετέχουν απαντώντας  σε ερωτήσεις .Δείχνουν να έχουν κατανοήσει την αξία της μεσογειακής διατροφής αλλά και του υγιεινού πρωινού.

IMG 20211213 114043 IMG 20211213 113147 1


IMG 20211213 114049 1

Στολίσαμε το δέντρο της αυλής μας

Οι μικροί μας φίλοι ετοίμασαν καρτούλες ,τις ζωγράφισαν, έγραψαν ευχές.

Εμείς τις πλαστικοποιήσαμε και έτοιμες οι κάρτες μας να στολίσουν το δεντράκι μας

Με κέφι και χαρά στολίζουν το δεντράκι μας, το ομορφαίνουν , του δίνουν χρώμα.

 

IMG 20211208 115754 IMG 20211208 115751

Έτοιμο το δεντράκι μας πολύχρωμο και  καμαρωτό για να υποδεχτεί τα χριστούγεννα, μαζί με τους μικρούς μας φίλους.

IMG 20211208 120548 1