Ολοκλήρωση των δράσεων του 1ου θεματικού άξονα
17 ΝΟΕΜΒΡΗ -ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Το Νηπιαγωγείο μας γιορτάζει τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Τραγουδάμε:” ο δρόμος ” και “τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”
Κουκλοθέατρο ” Ντενεκεδούπολη”
Το Νηπιαγωγείο μας επισκέπτεται η Μηλίτσα και ο Σαρδέλας
Στη συνέχεια έρχεται και ο Λαδένιος
τα παιδιά κρύβονται
αλλά στο τέλος καταφέρνουν να τον διώξουν
και χορεύουν όλα μαζί
” ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ”






































