«Και στης ζωής τους πιο βαρείς χειμώνες αλκυονίδες μέρες καρτερούν».
( Γεώργιος Δροσίνης).
Έχοντας ως αφετηρία το φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος),τα συναισθήματα και τις σκέψεις των μαθητών μας για την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς,το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, αλλά και τις ιστορίες παιδιών ευχής,αξιοποιήσαμε δημιουργικά το Αστέρι της Ευχής και λάβαμε μέρος και τα δύο τμήματα του σχολείου μας στον δημιουργικό διαγωνισμό:”Σχεδίασε το αστέρι σου”
Καλή επιτυχία σε όλα τα σχολεία που διαγωνίζονται!!!