Στα πλαίσια υλοποίησης του εργαστηρίου δεξιοτήτων ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ με τίτλο: «Θάλα-SOS-α χωρίς πλαστικά» πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στην παραλία της Καραθώνα και:
Καθαρίσαμε την παραλία από τα σκουπίδια κυρίως από πλαστικά και τα ρίξαμε σε κάδους ανακύκλωσης που υπήρχαν στην παραλία
Διαδηλώσαμε με συνθήματα όπως: όχι άλλα πλαστικά -ανακυκλώστε-σώστε τη θάλασσα
Κάναμε πικ -νικ
Διασκεδάσαμε παίζοντας με τα κουβαδάκια στην άμμο
Ζωγραφίσαμε σε χαρτί του μέτρου όλοι μαζί και γράψαμε ευχές για
“ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ”




