Πάσχα η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης. Γιορτή της αγάπης.
Στο Νηπιαγωγείο μας αναβιώσαμε το έθιμο με τα λαζαράκια.
Το έθιμο με το βάψιμο των αβγών
Δημιουργήσαμε και διασκέδασαμε υλοποιώντας πασχαλινές κατασκευές








ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!