Φτιάχνουμε γκόγκες στο Νηπιαγωγείο μας
Οι γκόγκες μας έτοιμες
Τα σουβλάκια και οι χυμοί έφτασαν -δώρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Έτοιμοι να τα απολαύσουμε
και αφού γευτήκαμε τα ωραία εδέσματα, δεν έλειψε και ο χορός
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά του
ΚΑΛΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ






















