Τρώμε την βασιλόπιτα μας. Βρίσκουμε το φλουρί.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ
Τρώμε την βασιλόπιτα μας. Βρίσκουμε το φλουρί.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ