ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

 

Τρώμε την βασιλόπιτα μας.      Βρίσκουμε το φλουρί.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

 

.jpg

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ  ΠΟΛΥ  ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ


1

Ένα μικρό ευχαριστώ  από τα νήπια: οι ζωγραφιές τους

IMG 20220204 153459