Λειτουργία σχολείων από 10/1/2022-Προμήθεια self-test  

 

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, καλησπέρα,

Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, όμορφες οικογενειακές στιγμές και αισιοδοξία!!

Την  Δευτέρα 10 Ιανουαρίου επιστρέφουμε στο σχολείο. Το Νηπιαγωγείο  θα λειτουργήσει κανονικά (Πρωινό υποχρεωτικό-Ολοήμερο). Για την ασφάλεια της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών) σας ενημερώνουμε πως οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν τη Δευτέρα στο Νηπιαγωγείο έχοντας πραγματοποιήσει self test την Κυριακή το βράδυ ή την Δευτέρα το πρωί, το οποίο θα δηλωθεί στην πλατφόρμα edupass και θα προσκομίσετε το έγγραφο σε έντυπη μορφή στο σχολείο.

 

Σύμφωνα με ανακοίνωση του  Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη,  θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.

Για την πρώτη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν 3 self tests:

  • ένα την Κυριακή το βράδυ,
  • ένα τη Δευτέρα το βράδυ και,
  • ένα την Πέμπτη το βράδυ.

Η προσκόμιση της έντυπης δήλωσης θα γίνει την Δευτέρα την Τρίτη και την Παρασκευή!

Για τις επόμενες εβδομάδες τα self tests θα προσκομίζονται στο σχολείο κάθε Τρίτη και κάθε Παρασκευή πρωί όπως γινόταν πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων!

Υπενθυμίζεται ότι:

  • το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, ενώ για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).
  • ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη.
  • η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.

Πηγή:https://www.minedu.gov.gr/rss/51105-05-01-22-diathesi-self-test-gia-mathites-kai-emvoliasmenous-ekpaideftikoys-apo-ta-farmakeia-2

 

Καλή μας αρχή!!!!

 

                                                                                                  Με εκτίμηση

                                                                                           Οι εκπαιδευτικοί