ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΥ ΖΗΝ-ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ

 

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων με θέμα «Δυναμώνω τρώγοντας υγιεινά» έχουν ολοκληρωθεί στο σχολείο μας μέσα από ποικίλες δράσεις, βιωματικές και παιγνιώδεις και πλήθος σύγχρονων ευέλικτων διδακτικών τεχνικών (ρουτίνες σκέψης, καταιγισμός ιδεών, εικαστικά, δραματικές τεχνικές, ψηφιακά εργαλεία κ.α.). Μαθαίνουμε διασκεδάζοντας! Να ένα μικρό δείγμα…!!!

Ζωγραφίσαμε και μοιραστήκαμε μεταξύ μας τα αγαπημένα μας φαγητά.Τα παρουσιάσαμε στην ολομέλεια αλλά και στη Ρούλα την Υγιεινούλα που  μας επισκέφθηκε στο σχολείο μας και έμεινε κοντά μας στις δράσεις μας.Να ένα μικρό δείγμα με τα αγαπημένα μας φαγητά στο padlet.

ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΦΑΓΗΤΑ-εδώ

Οι δράσεις μας

 

 

Οι κατασκευές μας

 

Παραμύθι:”Η χρυσή συνταγή του παππούλη Ροδαλού”

 

 

Παραμύθι:”Ο πρίγκιπας Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω”

 

 

Φυτεύουμε με χαρά τα λαχανικά μας